e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jmp2002
    replied
    Missähän voisi olla vika, kun kampiakselin asentotunnistin on ehyt, suuttimiin tulee virta, mutta kipunaa ei anna?? e30 m50 pakettissa.. toisessa korissa kaikki oli samoin ja toimi kun unelma..

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    Onko jollakin suoraan antaa ruiskunboksin pinnikaaviota m50b25 ei vanos malliin.. kun pitäisi saada lambdan johdot otettua suoraan boksin vierestä laajakaistalle..
    ooks löytäny vielä?joko olet megan kytkeny?jos sulla on tuon ecun pistokkeen johtokaaviot selvillä niin kiinnostais minuaki..meinasin tinata sen välijohdon valmiiks megan ja ecun väliin..

    onko tosiaan kaikki anturit 100% yhteensopivia megan kans,et ei tarvi muuta ku ilmamäärämittarin m50.stä kynsiä pois..

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    12mm ja 15mm

    Leave a comment:


  • Speedboys
    replied
    kytkinakseli

    Muistaakseni m20 lootassa 10mm silmälaakeri,
    kun taas m50 lootassa 15mm laakeri.
    Ja tämähän on pelkkää mutua.:think

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Onko jollakin suoraan antaa ruiskunboksin pinnikaaviota m50b25 ei vanos malliin.. kun pitäisi saada lambdan johdot otettua suoraan boksin vierestä laajakaistalle..

    Leave a comment:


  • Maza
    replied
    Muutaman vk päästä voin tehdä myös e30 & m50 turbopakosarjoja. Tiedustelut privana kiits.

    Leave a comment:


  • Muumi
    replied
    Originally posted by Pornis SP edition View Post
    On jaettu nelosen laippa. Mulla kävi tallissa just toi alempi ja aika isoja modeja joutus tekeen jos haluaa ahtimen ylös ja eteen. Siksi palautin sen ja nyt kaveri tekee mulle sellasen että passaa. Järetön työ siinä vain on...
    Ja se kannattaa ottaa huomioon että noi kiina sarjat on sit myös tehty nanomillin vahvusesta kiinatinasta että pieni haaste muokkauksissakin on. Voin laittaa kuvia siitä sarjasta ja sen sovitus yrityksistä tuonne mun projekti kuviin. Niin ja ei ne laippojen reiätkään oikein passanneet kannen pinnapultteihin, pakosarja ei mennyt 5cm lähemmäs kantta kun laippa ja putket otti kanteen kiinni ja pinnapultit ei osuneet reikiin.
    Oli kyllä surkeeta työtä! Nauratti ja hirvitti kun tuota yritit änkeä paikoilleen. Mutta jos se oli vaan kiinalaisten maanantai kappale...

    Ja jmp, tee itse se sarja. Ei tartte paljon et saa paremman kuin kiinalaiset. Oha siinä hommaa, mutta silti.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    tyon kynttiläjalan kun kääntää toisin päin, jossa ei ole hukkaportin lähtöä, niin tulee niin lähelle venttiillikoppaa, että ei oma ahdin ainakaan käy...

    Leave a comment:


  • Pornis SP edition
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    eikö nuita pysty kääntämään,ainaki ylimmäistä?onko tuossa alemmassa jaettu pakopesä laippa? jos ei niin miks sitäki ei pysty..ei ole itellekkään tullu vastaan ku nuita kahta mallia..
    On jaettu nelosen laippa. Mulla kävi tallissa just toi alempi ja aika isoja modeja joutus tekeen jos haluaa ahtimen ylös ja eteen. Siksi palautin sen ja nyt kaveri tekee mulle sellasen että passaa. Järetön työ siinä vain on...
    Ja se kannattaa ottaa huomioon että noi kiina sarjat on sit myös tehty nanomillin vahvusesta kiinatinasta että pieni haaste muokkauksissakin on. Voin laittaa kuvia siitä sarjasta ja sen sovitus yrityksistä tuonne mun projekti kuviin. Niin ja ei ne laippojen reiätkään oikein passanneet kannen pinnapultteihin, pakosarja ei mennyt 5cm lähemmäs kantta kun laippa ja putket otti kanteen kiinni ja pinnapultit ei osuneet reikiin.
    Last edited by Pornis SP edition; 15-01-2009, 00:32.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    m50 turbo pakosarjat..

    Onko kellää tiedossa myynissä mitään muita m50 turbo pakosarjoja, kun
    tämä

    ja tämä


    Kun olisi tarvetta semmoiselle missä ahdin ylös ja t4 laippa..

    itsellä on nytten tuo ylempi, niin eihän sen kans mahdu ahdin paikalleen, kun ottaa turbiinipesä etupalkkiin kiinni.. tai sitten mulla on vähän turhan iso ahdin

    pitää vissiin alkaa itse vääntämään jos mistään ei valmista löydy..

    eikö nuita pysty kääntämään,ainaki ylimmäistä?onko tuossa alemmassa jaettu pakopesä laippa? jos ei niin miks sitäki ei pysty..ei ole itellekkään tullu vastaan ku nuita kahta mallia..

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    m50 turbo pakosarjat..

    Onko kellää tiedossa myynissä mitään muita m50 turbo pakosarjoja, kun
    tämä

    ja tämä


    Kun olisi tarvetta semmoiselle missä ahdin ylös ja t4 laippa..

    itsellä on nytten tuo ylempi, niin eihän sen kans mahdu ahdin paikalleen, kun ottaa turbiinipesä etupalkkiin kiinni.. tai sitten mulla on vähän turhan iso ahdin

    pitää vissiin alkaa itse vääntämään jos mistään ei valmista löydy..

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Osku View Post
    Kävisköhän tommosesta laatikosta se vetolaippa tohon E36 laatikkoon :think
    Ei sitä kyllä varmaan irti saa sitten millään
    Miten niin ei saa irti ? Mutteri auki ja vetää laipan pois akselilta.

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    ainakin mitä itse olen hipistelly noita niin on ollet getrac 240 laatiikko

    ainakin e36 kun vaihtaa getrag ---> zf, niin pitää myös kardaari vaihtaa, niin luultavasti on pituus eroja...

    No eikös tuo eri kardaani tuu juuri siitä että getragissa pieni laippa ja zf:Ssä iso, siis e36.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Osku View Post
    Esmes E30 M40 koneisissa ZF laatikko ?
    ainakin mitä itse olen hipistelly noita niin on ollet getrac 240 laatiikko
    Originally posted by Osku View Post
    Orkkis kardaani menis sorvattavaksi ja siihen vaihtuis toi iso nivel kuhan vaan tietäisi että onko E36 getrac ja ZF laatikot samanmittasia.
    ainakin e36 kun vaihtaa getrag ---> zf, niin pitää myös kardaari vaihtaa, niin luultavasti on pituus eroja...

    Leave a comment:


  • Osku
    replied
    Sama homma mulla

    Mietin tossa että eiks noita ZF laatikoita ole muissakin malleissa ?
    Esmes E30 M40 koneisissa ZF laatikko ?

    Kävisköhän tommosesta laatikosta se vetolaippa tohon E36 laatikkoon :think
    Ei sitä kyllä varmaan irti saa sitten millään

    Orkkis kardaani menis sorvattavaksi ja siihen vaihtuis toi iso nivel kuhan vaan tietäisi että onko E36 getrac ja ZF laatikot samanmittasia.
    Tietäisin että tarviiko tota etupätkää lyhentää jne

    Leave a comment:

Working...
X