E 30 sarjan mittarikysely
Collapse
X
-
No sulla on varmaan sama homma ku mulla. Mulla ei kylläkään toimi nopeus,trippi,matka,kulutus eikä jenkamittariOriginally posted by advanceMikähän mulla on mittarista menny kun, joku on menny sitä ruuvaamaan niin ei toimi rippi eikä matkamittari.
Bensa ja lämpö ja huoltovalot toimii. Jos jollaki olis jossaki 318is mittari joka toimis varmasti niin voisinpa olla kiinnostunu....
Leave a comment:
-
Mikähän mulla on mittarista menny kun, joku on menny sitä ruuvaamaan niin ei toimi rippi eikä matkamittari.
Leave a comment:
-
No tietty sit tässkin threadissa mainittu kolvauksien/piirien tarkistus...
Mutta noi akut mä kattoisin ekana, ja samalla siinä kattoo et ne juotokset on ok.
Leave a comment:
-
aattelin vaan et vika ei oo niis akuissa kun mittarit sentään näyttää jotain. pitää kokeilla vaihtaa akut.
bensa mittari vaeltaa 40 - 50 litran välissä vaikka bensa lopussa.
Leave a comment:
-
Onko sulla ne akut kunnossa? Ne voi tehä tommoista...Originally posted by hapa11tänään teki sillee et bensa mittari seilaa ees taas ja kierrosluku mittari on oikeestaa paikallaan vaa. bensa valo kumminki toimii normaalisti.
vinkkejä kaivataan vieläkin...
Leave a comment:
-
tänään teki sillee et bensa mittari seilaa ees taas ja kierrosluku mittari on oikeestaa paikallaan vaa. bensa valo kumminki toimii normaalisti.
vinkkejä kaivataan vieläkin...
Leave a comment:
-
mulla ois semmonen ongelma et bensa mittari ei toimi mut valo toimii ja kierrosluku mittari tulee jäljessä ja toimii muutenki pikkasen vaihtelevasti..
mistä lähen tossa ettii vikaa???
Leave a comment:
-
mulla auttoi ihan pattereiden/akkujen vaihto ja samalla vaihdoin sulakkeet kun mulla meni ihan pimeeksi koko mittaristo
Leave a comment:
-
Ei toimi ei!
Huomenna katon/vaihdan nopeusmittarin anturille menevät piuhat ja puran mittariston taas uudestaan.
Ois kiva tietää, että onko toi mun kiekkamittari väärä tossa mittaristossa, koska mittaristo Motometer ja jenkamittari on VDO?!
Niin ja lisätään vielä, että pitää kattoa samalla toi huoltovalojen piirilevy jos se kerran tosiaan saattais siinä olla se vika.
Leave a comment:
-
ookoo, kiitos tästäOriginally posted by ZoMbiEEi minullakaan siinä keltaisessa mitään ole kiinni, ja toimii niinkuin pitääkin. (paitsi se kulutus,mutta se ei johdu tuosta liittimestä) Ettei olisi joku diesel mallien käyttämä liitin?
Leave a comment:
-
Ei minullakaan siinä keltaisessa mitään ole kiinni, ja toimii niinkuin pitääkin. (paitsi se kulutus,mutta se ei johdu tuosta liittimestä) Ettei olisi joku diesel mallien käyttämä liitin?
Leave a comment:
-
dodiin, mittaristo kiinni taas. vaihoin akut "uusiin", vanhathan nuo on, mutta hyväkuntoset 1.2 volttiset, ampeereja en muista, latasin ennenku laitoin kii. nyt huoltovalot vetää ku jotku helvetin strobovalot himmeinä kokoaika. kulutus- ja nopeusmittari vieläkin kuolleita, lämpömittari sentään alkoi toimia. Elikkäs mikä seuraavaksi, voihan sitä oikeestikki uusilla akuilla koittaa, jos mitään auttaa?
Ja se keltainen liitin jäi hämäämään. mulla mitään sellaista autossa ole, mutta mittaristossa kylläkin
Leave a comment:
-
Hittolainen pitääköhän sitä sitte vielä yks mittaristo hommata jostakin
Alkaa kyllä loppuun jo usko ton kans.
Leave a comment:
Leave a comment: