Kenelläkään tarkkaa tietoa oikean moniurahihnan pituudesta m50b25 ilman ohjaustehostimen pumppua?
Toisaalta:
M50 a different, shorter serpentine belt can used with an alternate routing to effectively delete the power steering. You should not run the p/s pump without fluid. Different part numbers are thrown around, generally ranging from a 6PK1400 to a 6PK1415, with 6PK1410 in the middle.
mitä anturia käytätte flektin ohjauksessa,ja olettako laittanu sen syylärin kylkeen?
mulla nyt alavesiletkussa,ja laitan silikoniletkut,niin en viittis niitä katkoa,toimiiko anturi siinä syylärin kyljessä olevassa m14x1.5 paikassa oikein?ja jos muilla näin niin mitä anturi olette käyttäny?
bmw omat anturit pikaisella etsimisellä, on ollu niin korkeilla asteilla,et pitäs löytää joku 88-85 anturi..
mitä anturia käytätte flektin ohjauksessa,ja olettako laittanu sen syylärin kylkeen?
mulla nyt alavesiletkussa,ja laitan silikoniletkut,niin en viittis niitä katkoa,toimiiko anturi siinä syylärin kyljessä olevassa m14x1.5 paikassa oikein?ja jos muilla näin niin mitä anturi olette käyttäny?
bmw omat anturit pikaisella etsimisellä, on ollu niin korkeilla asteilla,et pitäs löytää joku 88-85 anturi..
Bilteman anturi alavesiletkus 92 astees lähtee flekti päälle ja 87 astees sammuu...iha n sopiva m50 vakio 88C termarin kans. Lämmöt pysyy puolivälis helteilki. Niin ja kai se toimii siin päädyski, enemmänhän se siin "ennakoi"...
Bilteman anturi alavesiletkus 92 astees lähtee flekti päälle ja 87 astees sammuu...iha n sopiva m50 vakio 88C termarin kans. Lämmöt pysyy puolivälis helteilki. Niin ja kai se toimii siin päädyski, enemmänhän se siin "ennakoi"...
pysyykö tuola 92" kurissa vaikka rankasee kunnolla?onko muuten kestäny tuo biltema anturi,ettei tarvi vähän väliä olla vaihtamassa uuteen?
mitä anturia käytätte flektin ohjauksessa,ja olettako laittanu sen syylärin kylkeen?
mulla nyt alavesiletkussa,ja laitan silikoniletkut,niin en viittis niitä katkoa,toimiiko anturi siinä syylärin kyljessä olevassa m14x1.5 paikassa oikein?ja jos muilla näin niin mitä anturi olette käyttäny?
bmw omat anturit pikaisella etsimisellä, on ollu niin korkeilla asteilla,et pitäs löytää joku 88-85 anturi..
Itsellä se bemarin oma anturi syylärin päädyssä. 318is malleista löytyy kylmempi anturi sinne. Itsellä tuo e36 325i mallin ilmastoinnin anturi ja lämmöt yleensä 2 viisaria yli puolen välin. Ja flekti ei huuda oikeaataan kuin liikennevaloissa seisottaessa.
Mites tyypit on toiminu mittariston kanssa, kun m10/m40 on vaihdettu m50:ksi? Lähinnä siis kiekkamittarin kanssa. Voiko neloskoneisen kiekkamittaria saada toimimaan kutoskoneessa. Yksi m10:n kanssa ollut motometer mittaristo ainakin löytyy multa. Vai pitääkö ostaa m20:n kanssa toimiva mittaristo?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Mites tyypit on toiminu mittariston kanssa, kun m10/m40 on vaihdettu m50:ksi? Lähinnä siis kiekkamittarin kanssa. Voiko neloskoneisen kiekkamittaria saada toimimaan kutoskoneessa. Yksi m10:n kanssa ollut motometer mittaristo ainakin löytyy multa. Vai pitääkö ostaa m20:n kanssa toimiva mittaristo?
m40 -> m50 riitti kun vaihtoi koodiplugin mittaristoon (vdo).
pysyykö tuola 92" kurissa vaikka rankasee kunnolla?onko muuten kestäny tuo biltema anturi,ettei tarvi vähän väliä olla vaihtamassa uuteen?
Pysy juu joka tilanteessa vaikka radallakin poletti. Nyt ahdettuna ei taho enää pysyä, mutta voi johtua jostain muustakin kun tuosta anturista ...Ja hyvin on bilteman anturi kestäny, releen ohjaukseen siis käytetään tuota vain...
Oma swappi toimii nyt muuten todella hyvin, mutta alusta alkaen(m50 moottorin kanssa) ollut pikkuvika. Nykii ihan pintakaasulla ja välillä ei tule heti moottori jarrua. Kulutusmittariakin kun katsoo niin jää kaasu vähäksi aikaa päälle. Samaan vikaan liittyen myös tyhjäkäynnillä auto heiluu hieman ja välillä korjaa tyhjäkäynnin normaaliksi, eli tasaiseksi. Voiko tyhjäkäynti venttiili/moottori aiheuttaa myös tuon tasakaasu pikku hytkytyksen?:think
Oma swappi toimii nyt muuten todella hyvin, mutta alusta alkaen(m50 moottorin kanssa) ollut pikkuvika. Nykii ihan pintakaasulla ja välillä ei tule heti moottori jarrua. Kulutusmittariakin kun katsoo niin jää kaasu vähäksi aikaa päälle. Samaan vikaan liittyen myös tyhjäkäynnillä auto heiluu hieman ja välillä korjaa tyhjäkäynnin normaaliksi, eli tasaiseksi. Voiko tyhjäkäynti venttiili/moottori aiheuttaa myös tuon tasakaasu pikku hytkytyksen?:think
Comment