Mitenkäs korkeilla teillä muilla on lämmöt normaalisti?
Mutta tunerstudion mukaan pyörii siinä 96-99 astetta, ajossa sitten jotain 86-90 väliin sattuu aika hyvästi.
Pitää varmaan joku kunnollinen sähköflekti tonne keulalle ostaa, luulen että kesällä noilla lämmöillä on ongelmia
Sillon ku mittari toimii niin iha normaalisti puoles välis pysyy, alavesiletkussa 87/92 asteinen anturi ja sähköflekti Siis vaparina ainaki, nyt ahdettuna tahtoo vähä nostella .
Mullakin pyörii lämmöt siinä 95-99 välillä. e30:n oma mittari on keskiviivan ja seuraavan välissä. Tuloletku syyläristä on kyllä jääkylmä, että syylärin riittämättömyys ei ole ongelma. Mutta miten lie onko tommosista lämmöistä mitään haittaa, vai pitäskö katella jostain 88 asteinen termari tilalle? Lämmöistä päätellen nyt paikoillaan on se korkeampi.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Miten olette toteuttaneet vaihteisto kannattimen m52 Vaihteisto 260 getrak
getrag 240 kannake (m40 e30 autoista) toiselle puolelle orkkis kumityyny ja toiselle puolelle esim w124 mersun pitkä kumityyny. ei tarvii hitsikoneella leikkiä
puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella: e39 523ia arctic silver e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä: e30 328i *Rot m50b28
no ei ainakaan pituudessa eroa ole 328 manuaalilla ja m3 3.0 manuaalilla kardaaneissa. erikseen sit m3 3.2 jossa typ 210 perä jolloin kardaani on täysin erilainen
puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella: e39 523ia arctic silver e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä: e30 328i *Rot m50b28
no ei ainakaan pituudessa eroa ole 328 manuaalilla ja m3 3.0 manuaalilla kardaaneissa. erikseen sit m3 3.2 jossa typ 210 perä jolloin kardaani on täysin erilainen
M3ssa on erilainen nivel perän päässä
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
Eikös sen pitäis sopia, startti vaan vaihtoon tai startin ratas. Itellä m30 vauhtiksen kans sachs race -765, tosin m50 ZF:n kanssa. Saa kai nuita muitaki ebaysta tilattua mutta jos sachsia ostat niin tuskin ainakaan käsiäs paskaan lyöt...
Comment