S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Make H.
    BTCF Member
    • Jul 2006
    • 1278
    • Kokkola

    #1171
    Originally posted by Bansku View Post
    Mitenkäs korkeilla teillä muilla on lämmöt normaalisti?
    Mutta tunerstudion mukaan pyörii siinä 96-99 astetta, ajossa sitten jotain 86-90 väliin sattuu aika hyvästi.
    Pitää varmaan joku kunnollinen sähköflekti tonne keulalle ostaa, luulen että kesällä noilla lämmöillä on ongelmia
    Sillon ku mittari toimii niin iha normaalisti puoles välis pysyy, alavesiletkussa 87/92 asteinen anturi ja sähköflekti Siis vaparina ainaki, nyt ahdettuna tahtoo vähä nostella .

    Comment

    • Vauhtivaunu
      BTCF Member
      • Jun 2008
      • 2714
      • P-Karjala

      #1172
      Originally posted by Bansku View Post
      Mutta tunerstudion mukaan pyörii siinä 96-99 astetta, ajossa sitten jotain 86-90 väliin sattuu aika hyvästi.
      Oletko kalibroinut lämpöanturit?
      sigpic


      Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

      Comment

      • Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11224
        • Oulu

        #1173
        Mullakin pyörii lämmöt siinä 95-99 välillä. e30:n oma mittari on keskiviivan ja seuraavan välissä. Tuloletku syyläristä on kyllä jääkylmä, että syylärin riittämättömyys ei ole ongelma. Mutta miten lie onko tommosista lämmöistä mitään haittaa, vai pitäskö katella jostain 88 asteinen termari tilalle? Lämmöistä päätellen nyt paikoillaan on se korkeampi.

        Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

        Comment

        • Bansku
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2011
          • 1493
          • Savo

          #1174
          Originally posted by Vauhtivaunu View Post
          Oletko kalibroinut lämpöanturit?
          Kyllä olin mutta näköjään aivan päin persettä, n.20 astetta oli eroa kun mittasi ylävesiletkusta ja lämppärinletkuista mittarilla

          Comment

          • bimmerrr
            BTCF Member
            • May 2013
            • 223
            • turku

            #1175
            Miten olette toteuttaneet vaihteisto kannattimen m52 Vaihteisto 260 getrak

            Comment

            • Zetz
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 3232
              • Joensuu

              #1176
              Originally posted by bimmerrr View Post
              Miten olette toteuttaneet vaihteisto kannattimen m52 Vaihteisto 260 getrak
              getrag 240 kannake (m40 e30 autoista) toiselle puolelle orkkis kumityyny ja toiselle puolelle esim w124 mersun pitkä kumityyny. ei tarvii hitsikoneella leikkiä
              puh/txt/whatsapp: 0452673541
              näillä mennään talvella:
              e39 523ia arctic silver
              e87 116i Japanrot
              ja näillä kesällä:
              e30 328i *Rot m50b28

              Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
              ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

              Comment

              • bimmerrr
                BTCF Member
                • May 2013
                • 223
                • turku

                #1177
                Noniin kiitos vastauksesta

                Comment

                • nikz_
                  Newbiemmer
                  • Aug 2011
                  • 15
                  • Kirkkonummi

                  #1178
                  Onko e36 m3 ja 328 kardaanit samanlaiset ?

                  Comment

                  • Daa Daa
                    BTCF Member
                    • Aug 2004
                    • 910
                    • Jyväskylä

                    #1179
                    Originally posted by nikz_ View Post
                    Onko e36 m3 ja 328 kardaanit samanlaiset ?
                    Ei ole.

                    Comment

                    • Zetz
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2005
                      • 3232
                      • Joensuu

                      #1180
                      Originally posted by Daa Daa View Post
                      Ei ole.
                      no ei ainakaan pituudessa eroa ole 328 manuaalilla ja m3 3.0 manuaalilla kardaaneissa. erikseen sit m3 3.2 jossa typ 210 perä jolloin kardaani on täysin erilainen
                      puh/txt/whatsapp: 0452673541
                      näillä mennään talvella:
                      e39 523ia arctic silver
                      e87 116i Japanrot
                      ja näillä kesällä:
                      e30 328i *Rot m50b28

                      Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                      ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

                      Comment

                      • Tonton
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2006
                        • 9101
                        • Raisio

                        #1181
                        Originally posted by Zetz View Post
                        no ei ainakaan pituudessa eroa ole 328 manuaalilla ja m3 3.0 manuaalilla kardaaneissa. erikseen sit m3 3.2 jossa typ 210 perä jolloin kardaani on täysin erilainen
                        M3ssa on erilainen nivel perän päässä
                        sigpic
                        M-B Vito -22
                        Transit Custom -18
                        Yamaha vx ho cruiser -22
                        Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                        [email protected]

                        Comment

                        • Zetz
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 3232
                          • Joensuu

                          #1182
                          Originally posted by Tonton View Post
                          M3ssa on erilainen nivel perän päässä
                          jos on typ210 perä.. jos typ188 niin sama perähän se on kun 325 lukollinen, vai olenko hirveän väärässä? :think
                          puh/txt/whatsapp: 0452673541
                          näillä mennään talvella:
                          e39 523ia arctic silver
                          e87 116i Japanrot
                          ja näillä kesällä:
                          e30 328i *Rot m50b28

                          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                          ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

                          Comment

                          • Maikkeli
                            BTCF Member
                            • Aug 2010
                            • 1309
                            • Nousiainen

                            #1183
                            Sama perä, eri laipat. Vetarien sekä kardaanin laipat erilaisia.
                            E30 316 M42TBO -87
                            BMW 1502 Turbo -77

                            ''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''

                            Comment

                            • larppani12
                              Newbiemmer
                              • Mar 2012
                              • 8
                              • Askola

                              #1184
                              Sasch race kytkimestä!

                              Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.

                              Comment

                              • Make H.
                                BTCF Member
                                • Jul 2006
                                • 1278
                                • Kokkola

                                #1185
                                Originally posted by larppani12 View Post
                                Eli sopiiko kytkin bolt on meiningillä jos käyttää laatikkona 260 getrakkia ja m20b25 vauhtipyörää? Mitä vahvistettuja kytkimiä ootte käyttäny? Saa toki ehdottaa myös muita kytkimiä kuin tuota saschia. Kyseessä vapari m50b25 pienillä piristyksillä! Vastauksista olisi suuri apu ku en viitti tilata vaan ja todeta ettei käykkään.
                                Eikös sen pitäis sopia, startti vaan vaihtoon tai startin ratas. Itellä m30 vauhtiksen kans sachs race -765, tosin m50 ZF:n kanssa. Saa kai nuita muitaki ebaysta tilattua mutta jos sachsia ostat niin tuskin ainakaan käsiäs paskaan lyöt...

                                Comment

                                Working...
                                X