Originally posted by larppani12
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
m20 vauhtipyörään tietty sitten sachsilta siihen tarkoitettu setti ja m20 vp pultit, m20 vp joudut vielä takapuolelta ottamaan sen "huulloksen" pois tai sitten rälläkällä hiot öljypohjasta pois. Näät mitä tarvitsee hioa kun mallaat vptä paikalleen. Startti m20 koneesta niinkuin aikaisemmin jo mainittiin. Omassa tuo 618 asetelma ja nelilapanen sintteri m20 vauhtiksella ja startilla ja öljypohjasta hiottu että mahtuu vp olemaan ja hyvin toimii. Aika jäykkä tuo asetelma on kyllä.The will to do - the soul to dare
E93 M3
-
Ja M3 lukkoyksikön pultit M14, normi 188:ssa M12 jos pilkkua viilataanOriginally posted by Maikkeli View PostSama perä, eri laipat. Vetarien sekä kardaanin laipat erilaisia.
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
En minä ainakaan ja ei oo kyl yhtään moottoria vielä levinny. kop kop..
TIS:n ohjeissakin tais olla että pitää vaihtaa, mutta en löytäny juuri nyt sitä mainintaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Multa löytyy uusi jousittamaton 4/lapanen 235mm sintteri ZF kytkin akselille jos sellaiseen päädytOriginally posted by bmw89Jees, eiköhän tuo pysy vanhallakin
seuraava ongelma.. nyt vaihtuu laatikko getrag 260 -> 525 zf, mutta näissä kytkin akselin booritus eri? ainakaan m20 levy ei sopinu tohon zf lootaan.
Mitäs levyä pitäs käyttää:think suunnitelmissa oli kuitenkin m20 vauhtis ja sachs -618 asetelma
Comment
-
Tämä täynnä, avasin uuden: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=315624.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
Comment