memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bimmerniko
    replied
    Onko zf ja 260 lootissa eroa työsylinterin varren pituudella? Ajattelin itse säästyä räpeltämiseltä ja laitoin suoraan tuon e21 323 painelaakerin ja e30 oman työsylkän.ajattelin että se riittää... eipä riittänyt vaan sylki ilmatessa mehut pihalle työsylinteristä laatikkoon. käytössä nyt siis m20 vauhtis ja kytkin sekä 260 loota e36:sta. Vaai pitäisikö olla e36 työsylinteri??
    Last edited by Bimmerniko; 13-08-2014, 08:40.

    Leave a comment:


  • jouni.325
    replied
    Minkälaisia moottori kummia porukka käyttänyt s50 moottorissa?

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Lambda?

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied


    Mihin tämä kuuluu ja mikä se on on imusarjan alla lohkossa kiinni alunperin...

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    Tämmönen kysymys koskien omaa swappia, eli E36 325 ilmansuodatin kotelon pohjaan kuuluisi 2 letkua, mulla ei tämmöstä koteloa tule joten mitä teen letkuille? (En muista nyt mitkä letkut, mutta kyl te tiiätte mist kyse). Voiko ne surutta tulpata vai pitääkö niitä jatkaa ja pitää ajon aikana suussa?
    Laita letkut yhteen.

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Tämmönen kysymys koskien omaa swappia, eli E36 325 ilmansuodatin kotelon pohjaan kuuluisi 2 letkua, mulla ei tämmöstä koteloa tule joten mitä teen letkuille? (En muista nyt mitkä letkut, mutta kyl te tiiätte mist kyse). Voiko ne surutta tulpata vai pitääkö niitä jatkaa ja pitää ajon aikana suussa?

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    No jooh. Sulakkeet löysivät paikkansa, rupesi sähkölasit ja keskuslukitus toimimaan.
    Mutta eteen tuli toinen ongelma, mikään rele ei naksahda kun sytytysvirran laittaa päälle, eikä sitä mukaa myöskään bensapumppu toimi, pitäisi selvittää kumpi letkuista on paluu ja kumpi tulo.

    Lämpöantureiden johdot myös hakusessa. Minkälaisia niille tulee, toiselle anturille ilmeisesti ainakin toi sinisellä liittimellä varustettu?

    Pitääkö ton taaemman anturin tosiaan olla e30:in yksnapanen anturi, kun sille liittimelle kuitenkin kun tulee 2 johtoa niin toimiiko se siitä huolimatta?

    Oikeestaan jos jollain olisi heittää tommoselle e34:än m50b25 nonvanos johtosarjalle jotain kuvaa tai vastaavaa missä selitettäs että millanen piuha minnekkin. Noita 2 napasia liittimiä ihan pari samanlaista tossa melko samassa nipussa

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Mistähän lähtee ettimään mahdollista vikaa vai vieläkö muka joku maajohto kytkemättä kun sähkölasit ei pelaa ollenkaan avossa? Missähänpäin niille menee johdot kun ton M50 swapin jälkeen herkesi toimimasta.

    E: Ei sittenkään mitään, tätä kirjottaessa tuli mieleen että broidi varasti nipun sulakkeita konehuoneesta omaan pösöönsä perhana. Tarkastan nämä ensin

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Nyt olisi muutama kysymys kun pitäisi taas kasaamista jatkaa.

    Kumminko päin menee kennolle letkut, ylempään vai alempaan lähtöön kannen takapäästä letku?
    E: Kannen takapäästä kennon ylempään.
    Väärinpäin meni. Kannen takaa ehdottomasti kennon alempaan putkeen.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Mikäs ero/hyöty tossa avoimessa on siihen omaansa?
    reagoi nopeammin. eikä lämpö ehdi siirtymään anturin rungosta.
    ->tarkempi

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Mikäs ero/hyöty tossa avoimessa on siihen omaansa?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    imusarjan alla on lämpöanturi.
    jos tykkää niin voi vaihtaa avoimeen. esim cossu sierrasta.
    löytyy motonetistä

    mappi anturille. bensapainesäätimen letkusta haara

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Nyt olisi muutama kysymys kun pitäisi taas kasaamista jatkaa.

    Kumminko päin menee kennolle letkut, ylempään vai alempaan lähtöön kannen takapäästä letku?
    E: Kannen takapäästä kennon ylempään.

    Voiko kannen sivusta tulpata neste lähdön josta ilmeisesti lähtee kaasuläpälle lämmitys?
    E: Nyt saa tulpata, kaasuläpännestekiertohan tämä on.

    Mitenkäs voiko ton tyhjäkäynti moottorin jättää pois kun tulee kdfi ohjaamaan tota moottoria, vai jätänkö vain paikalleen?

    Minkäs värisiä piuhoja tulikaan startin persiiseen, päävirta löysikin luonnollisesti paikkansa, mutta lähinnä heräte hakusessa, muistikuva että siihen solenoidin kupeeseen tulisi 2 pienempää johtoa.

    Tarvianko minä jonkunlaisen imuilmanlämpöanturin tuohon kun nyt ei sitä ilmamassamittaria tulekkaan, siinä eikös se alunperin ole samassa.
    Ja jos sen anturin joutuu lisäämään niin mitenkäs johdotukset sille?
    Mistäs olette mappianturin letkulle lähdön varastaneet, vai onko sillä mitään merkitystä kuhan vain jostain letkusta imusarjasta?
    Last edited by Bansku; 28-07-2014, 21:38.

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Mitens tyhjäkäynti moottori? Kilkattaako kun kädessä heiluttelet?
    Kokeilin startata tyhjäkäynti moottori irti ja ei vaikutusta. Täytyy putsata se nyt viikonloppuna kun saan vikakoodi laitteetkin mukaan tallille.

    Tyhjäkäynti moottori oli jumissa ja siitä imusarjaan menevä letku irti. Nyt toimii mutta taitaa olla 2. ja 3. pytyn puolat rikki kun käy vajailla ja ne kun irroitti niin ei vaikuttanut käyntiin. Huomenna uudet tulpat ja täytyy jostain keksiä pari ehjää puolaa.
    Last edited by RiZ3*; 27-07-2014, 18:48. Reason: päivitystä

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Mitens tyhjäkäynti moottori? Kilkattaako kun kädessä heiluttelet?

    Leave a comment:

Working...
X