M50 swappi ongelmia: ampuu putkessa ja ei tahdo pysyä käynnissä.
Vaihdoin oem kampuran asentotunnistimen ja kävi hetkellisesti normaalisti mutta käynti huononi kokoajan. Mikä tässä nyt voisi olla, vikakoodit pääsen vasta viikonloppuna lukemaan.
Voiko viallinen ecun lämpötila antura aiheuttaa kyseiset käynti häiriöt ?
Kokeilin myös toista nokan anturaa mutta se ei vaikuttanut mitenkään.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pazi88 View PostJenkkimallin s52:n nokat passaa m50/m52 koneeseen. Ei euromallin.
Originally posted by Tonton View PostSitähän sä kysyit?
Vai oliko kirjoitus virhe
Eipä taida olla olemassakaan euro s52sta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View PostMuutenkin alipaine letkut kannattaa tarkastaa.
Supa ainakin hommas s52 nokat m52een
Ja niin taisi kytöläkin tehdä
Mutta onko ne paikallaan???
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=187770
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Harri G View PostAsiasta toiseen. Käykö S52 nokat M52:een?
Supa ainakin hommas s52 nokat m52een
Ja niin taisi kytöläkin tehdä
Mutta onko ne paikallaan???
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostOma swappi toimii nyt muuten todella hyvin, mutta alusta alkaen(m50 moottorin kanssa) ollut pikkuvika. Nykii ihan pintakaasulla ja välillä ei tule heti moottori jarrua. Kulutusmittariakin kun katsoo niin jää kaasu vähäksi aikaa päälle. Samaan vikaan liittyen myös tyhjäkäynnillä auto heiluu hieman ja välillä korjaa tyhjäkäynnin normaaliksi, eli tasaiseksi. Voiko tyhjäkäynti venttiili/moottori aiheuttaa myös tuon tasakaasu pikku hytkytyksen?:think
Asiasta toiseen. Käykö S52 nokat M52:een?Last edited by Harri G; 13-07-2014, 21:39.
Leave a comment:
-
-
Oma swappi toimii nyt muuten todella hyvin, mutta alusta alkaen(m50 moottorin kanssa) ollut pikkuvika. Nykii ihan pintakaasulla ja välillä ei tule heti moottori jarrua. Kulutusmittariakin kun katsoo niin jää kaasu vähäksi aikaa päälle. Samaan vikaan liittyen myös tyhjäkäynnillä auto heiluu hieman ja välillä korjaa tyhjäkäynnin normaaliksi, eli tasaiseksi. Voiko tyhjäkäynti venttiili/moottori aiheuttaa myös tuon tasakaasu pikku hytkytyksen?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by afafaf View Postpysyykö tuola 92" kurissa vaikka rankasee kunnolla?onko muuten kestäny tuo biltema anturi,ettei tarvi vähän väliä olla vaihtamassa uuteen?...Ja hyvin on bilteman anturi kestäny, releen ohjaukseen siis käytetään tuota vain...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMites tyypit on toiminu mittariston kanssa, kun m10/m40 on vaihdettu m50:ksi? Lähinnä siis kiekkamittarin kanssa. Voiko neloskoneisen kiekkamittaria saada toimimaan kutoskoneessa. Yksi m10:n kanssa ollut motometer mittaristo ainakin löytyy multa. Vai pitääkö ostaa m20:n kanssa toimiva mittaristo?
Leave a comment:
-
-
Mites tyypit on toiminu mittariston kanssa, kun m10/m40 on vaihdettu m50:ksi? Lähinnä siis kiekkamittarin kanssa. Voiko neloskoneisen kiekkamittaria saada toimimaan kutoskoneessa. Yksi m10:n kanssa ollut motometer mittaristo ainakin löytyy multa. Vai pitääkö ostaa m20:n kanssa toimiva mittaristo?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by afafaf View Postpysyykö tuola 92" kurissa vaikka rankasee kunnolla?onko muuten kestäny tuo biltema anturi,ettei tarvi vähän väliä olla vaihtamassa uuteen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by afafaf View Postmitä anturia käytätte flektin ohjauksessa,ja olettako laittanu sen syylärin kylkeen?
mulla nyt alavesiletkussa,ja laitan silikoniletkut,niin en viittis niitä katkoa,toimiiko anturi siinä syylärin kyljessä olevassa m14x1.5 paikassa oikein?ja jos muilla näin niin mitä anturi olette käyttäny?
bmw omat anturit pikaisella etsimisellä, on ollu niin korkeilla asteilla,et pitäs löytää joku 88-85 anturi..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Make H. View PostBilteman anturi alavesiletkus 92 astees lähtee flekti päälle ja 87 astees sammuu...iha n sopiva m50 vakio 88C termarin kans. Lämmöt pysyy puolivälis helteilki. Niin ja kai se toimii siin päädyski, enemmänhän se siin "ennakoi"...
Leave a comment:
-
Leave a comment: