memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RiZ3*
    replied
    M50 swappi ongelmia: ampuu putkessa ja ei tahdo pysyä käynnissä.
    Vaihdoin oem kampuran asentotunnistimen ja kävi hetkellisesti normaalisti mutta käynti huononi kokoajan. Mikä tässä nyt voisi olla, vikakoodit pääsen vasta viikonloppuna lukemaan.

    Voiko viallinen ecun lämpötila antura aiheuttaa kyseiset käynti häiriöt ?
    Kokeilin myös toista nokan anturaa mutta se ei vaikuttanut mitenkään.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    OK



    Ajatusvirhe enemmänkii. Tarkoitin ehkä euro S50 nokkia, käykö ne M52:een?
    Ok, no ei ne kumminkaan sovi.

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Jenkkimallin s52:n nokat passaa m50/m52 koneeseen. Ei euromallin.
    OK

    Originally posted by Tonton View Post
    Sitähän sä kysyit?
    Vai oliko kirjoitus virhe

    Eipä taida olla olemassakaan euro s52sta
    Ajatusvirhe enemmänkii. Tarkoitin ehkä euro S50 nokkia, käykö ne M52:een?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    Taitaa Supalla olla US S52 eli stroukatun M52:n nokat :think Mitä nyt pikaseen tuota lueskelin.
    Sitähän sä kysyit?
    Vai oliko kirjoitus virhe

    Eipä taida olla olemassakaan euro s52sta

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Jenkkimallin s52:n nokat passaa m50/m52 koneeseen. Ei euromallin.

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Muutenkin alipaine letkut kannattaa tarkastaa.
    Supa ainakin hommas s52 nokat m52een
    Ja niin taisi kytöläkin tehdä
    Mutta onko ne paikallaan???

    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=187770
    Taitaa Supalla olla US S52 eli stroukatun M52:n nokat :think Mitä nyt pikaseen tuota lueskelin.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    Asiasta toiseen. Käykö S52 nokat M52:een?
    Muutenkin alipaine letkut kannattaa tarkastaa.
    Supa ainakin hommas s52 nokat m52een
    Ja niin taisi kytöläkin tehdä
    Mutta onko ne paikallaan???

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Originally posted by Bemssi View Post
    Oma swappi toimii nyt muuten todella hyvin, mutta alusta alkaen(m50 moottorin kanssa) ollut pikkuvika. Nykii ihan pintakaasulla ja välillä ei tule heti moottori jarrua. Kulutusmittariakin kun katsoo niin jää kaasu vähäksi aikaa päälle. Samaan vikaan liittyen myös tyhjäkäynnillä auto heiluu hieman ja välillä korjaa tyhjäkäynnin normaaliksi, eli tasaiseksi. Voiko tyhjäkäynti venttiili/moottori aiheuttaa myös tuon tasakaasu pikku hytkytyksen?:think
    Katsoppa ettei ole kaasuläpän juuresta pikkuinen alipainelähtö ilman letkua. Sama oli minulla ja Axumilla. Tuolla siitä: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=235

    Asiasta toiseen. Käykö S52 nokat M52:een?
    Last edited by Harri G; 13-07-2014, 21:39.

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    Oma swappi toimii nyt muuten todella hyvin, mutta alusta alkaen(m50 moottorin kanssa) ollut pikkuvika. Nykii ihan pintakaasulla ja välillä ei tule heti moottori jarrua. Kulutusmittariakin kun katsoo niin jää kaasu vähäksi aikaa päälle. Samaan vikaan liittyen myös tyhjäkäynnillä auto heiluu hieman ja välillä korjaa tyhjäkäynnin normaaliksi, eli tasaiseksi. Voiko tyhjäkäynti venttiili/moottori aiheuttaa myös tuon tasakaasu pikku hytkytyksen?:think

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    pysyykö tuola 92" kurissa vaikka rankasee kunnolla?onko muuten kestäny tuo biltema anturi,ettei tarvi vähän väliä olla vaihtamassa uuteen?
    Pysy juu joka tilanteessa vaikka radallakin poletti. Nyt ahdettuna ei taho enää pysyä, mutta voi johtua jostain muustakin kun tuosta anturista ...Ja hyvin on bilteman anturi kestäny, releen ohjaukseen siis käytetään tuota vain...

    Leave a comment:


  • W-Baum
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Mites tyypit on toiminu mittariston kanssa, kun m10/m40 on vaihdettu m50:ksi? Lähinnä siis kiekkamittarin kanssa. Voiko neloskoneisen kiekkamittaria saada toimimaan kutoskoneessa. Yksi m10:n kanssa ollut motometer mittaristo ainakin löytyy multa. Vai pitääkö ostaa m20:n kanssa toimiva mittaristo?
    m40 -> m50 riitti kun vaihtoi koodiplugin mittaristoon (vdo).

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Mites tyypit on toiminu mittariston kanssa, kun m10/m40 on vaihdettu m50:ksi? Lähinnä siis kiekkamittarin kanssa. Voiko neloskoneisen kiekkamittaria saada toimimaan kutoskoneessa. Yksi m10:n kanssa ollut motometer mittaristo ainakin löytyy multa. Vai pitääkö ostaa m20:n kanssa toimiva mittaristo?

    Leave a comment:


  • conna
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    pysyykö tuola 92" kurissa vaikka rankasee kunnolla?onko muuten kestäny tuo biltema anturi,ettei tarvi vähän väliä olla vaihtamassa uuteen?
    Kyllä nekin kestää jos niillä ohjaa flektin relettä eikä niin että virta menee suoraan sen läpi.

    Leave a comment:


  • W-Baum
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    mitä anturia käytätte flektin ohjauksessa,ja olettako laittanu sen syylärin kylkeen?

    mulla nyt alavesiletkussa,ja laitan silikoniletkut,niin en viittis niitä katkoa,toimiiko anturi siinä syylärin kyljessä olevassa m14x1.5 paikassa oikein?ja jos muilla näin niin mitä anturi olette käyttäny?

    bmw omat anturit pikaisella etsimisellä, on ollu niin korkeilla asteilla,et pitäs löytää joku 88-85 anturi..
    Itsellä se bemarin oma anturi syylärin päädyssä. 318is malleista löytyy kylmempi anturi sinne. Itsellä tuo e36 325i mallin ilmastoinnin anturi ja lämmöt yleensä 2 viisaria yli puolen välin. Ja flekti ei huuda oikeaataan kuin liikennevaloissa seisottaessa.

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by Make H. View Post
    Bilteman anturi alavesiletkus 92 astees lähtee flekti päälle ja 87 astees sammuu...iha n sopiva m50 vakio 88C termarin kans. Lämmöt pysyy puolivälis helteilki. Niin ja kai se toimii siin päädyski, enemmänhän se siin "ennakoi"...
    pysyykö tuola 92" kurissa vaikka rankasee kunnolla?onko muuten kestäny tuo biltema anturi,ettei tarvi vähän väliä olla vaihtamassa uuteen?

    Leave a comment:

Working...
X