Originally posted by Daa Daa
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Bansku View PostNo olisihan se tuokin mutta kuinka ohentaa sitä tankoa että siihen saa tehtyä se m10 kierteen? Sorviin aika hankala koko kompleksi kiinnittää, irri kerran sitä tankoa ei saa. Rälläkällä ohentaen ei taida tulla kovinkaan tasapaksu, lisäksi vaarana on että ottaa jostain kohti liikaa ja kierteestä ei tule pitävää?...aika kovasti saa ryssiä ettei pitävää tuu mutta niinku tossa oliki niin haarukkaosaan vaan 10mm kierre ja jatkaa tangosta kierrettä ja katkasee
Leave a comment:
-
-
No olisihan se tuokin mutta kuinka ohentaa sitä tankoa että siihen saa tehtyä se m10 kierteen? Sorviin aika hankala koko kompleksi kiinnittää, irri kerran sitä tankoa ei saa. Rälläkällä ohentaen ei taida tulla kovinkaan tasapaksu, lisäksi vaarana on että ottaa jostain kohti liikaa ja kierteestä ei tule pitävää?
Kahtelin jos olisi lyhentänyt ja tehnyt siihen sen m12 kierteen ja haarukkaan samalla isomman niin siihen haarukkaan ei olisi jäänyt paksuutta ohuimmalle kohdalle kuin 2mm. Kyllähän sekin varmasti riittää mutta sama kait se uusi haarukka väsätä jostain 3-5mm latastaLast edited by Bansku; 11-06-2014, 10:55.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostMinä katkasin sopivan pituiseksi ja tein tuon m10 kierteen tankoon sekä suurenkin haarukan kierteen m10. Hyvin kestää! Ainut ongelma e21 tehostajan kanssa, että jarrupoljin on suht jämäkkä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostMitenkä olette toteuttaneet tuon e21 jarrutehostimen tangon lyhennyksen? Sitä tankoa ei varmaan saa purettua siitä tehostimesta irti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostMutta kun se tanko on 12mm ja se kierre osuus 10mm, taidan huomenna vai tehdä uudet kierteet, katkasta käypäsestä kohti ja väsätä uusi se haarukka siihen....Jos uudestaan tekisin niin miettisin kyllä modaisinko siihen haarukkaosaan mielummin m10 jengan vai ostaisinko uuden haarukkaosan valmiiksi m10 jengalla. Näytti saavan ainaki tarvikemotti.com ja sieltä "sekalaista"...ei tarvis rueta vaan ohenteleen ollenkaan sitä
:think
Last edited by Make H.; 11-06-2014, 06:42.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bansku View PostMitenkä olette toteuttaneet tuon e21 jarrutehostimen tangon lyhennyksen? Sitä tankoa ei varmaan saa purettua siitä tehostimesta irti?
Leave a comment:
-
-
Voi sen vetää rälläkällä poikki ja hitsata sopivan kierteen kiinni. Märällä rätillä vaikka peittelee ettei mene kipinöitä/liikaa lämpöä tehostimelle. Ja sit lopuksi pomppii ihan urakalla sen polkimen päällä varmistaen että ei anna periksi.
Leave a comment:
-
-
Mutta kun se tanko on 12mm ja se kierre osuus 10mm, taidan huomenna vai tehdä uudet kierteet, katkasta käypäsestä kohti ja väsätä uusi se haarukka siihen.
Leave a comment:
-
-
Mitenkä olette toteuttaneet tuon e21 jarrutehostimen tangon lyhennyksen? Sitä tankoa ei varmaan saa purettua siitä tehostimesta irti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by W-Baum View PostMitäs tuon m60:in kanssa laitettaessa e30 koriin pitää ottaa huomioon? :think
- jarrutehostimen siirto ja vaihto v8-koneisesta
- abspumpun siirto
- pakosarjat rhd-mallin v8-koneisesta.
- apurungon laskeminen 2cm
Tuossa oma lista joka tullut netissä vastaan. Miten moottorinkorvakot ja kumityynyt?
Leave a comment:
-
-
Siinä venakopan huohotus lähdön alla / lähellä.. ei kait pelkkä nokan asentoanturi pitkää sahaamista aiheuta ???? Ainakaan itsellä vai miten muilla?? Toki pitkä sahaus taas maku asia...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Make H. View Postm50b25 nv uusein viime syksynä tuon kampiakselin asentoanturin ja tais näyttää aika lähelle tuon 520 ohm, niin ja oli ihan tarvikeanturi. Tais olla 520 ohm +/-50 ohm mitä pitää näyttää eli sanoisin et käyppä vaihtaan takuuseen uus anturi:think? Jos alkuperänen näytti ton 520 ohm niin ei muuta ku kiinni ja kovaa ajoa?
ilmeisesti bensapuolen ongelmiaLast edited by bmw89; 10-06-2014, 17:15.
Leave a comment:
-
Leave a comment: