S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zetz
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Mutta m20:in startti on tässä jos merkitystä, samannastan alle heitin mihinkä startin heräte tulee. Empäs sitten käsikopelolla lähteny kokeiemaan oliko siellä jotain muutakin käypästä nastaa


    ja tuossa jollain oudolla vieraalla kielellä kerrottuna: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=326382
    Last edited by Zetz; 27-10-2014, 20:12.

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Mutta m20:in startti on tässä jos merkitystä, samannastan alle heitin mihinkä startin heräte tulee. Empäs sitten käsikopelolla lähteny kokeiemaan oliko siellä jotain muutakin käypästä nastaa

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Mihkä ohkaset ja mitkä nastat?
    starttiin siis tulee ne 2 ohkaista ja 1 paksu. startin päähän ne piuhat vissiin menee myös väärinperin

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Mihkä ohkaset ja mitkä nastat?

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Suonenjoellahan minä tuuppaan tätä laittelemaan, työpaikalla täl hetkel.
    outohommahan tässä myös on että sähkölasit ei pelaa kuin jompikumpi ovi auki :think
    onkohan kuinka paha jos ton unloader toiminnin deletoi käytöstä, eli kytkee jonnekkin muualle
    eihän se paha rasti ole, mutta vika piilee sulla nyt jossain muualla, onhan sulla ne ohkaset piuhat oikeissa nastoissa? ettet vai olis niitä väärinpäin laittanu

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Suonenjoellahan minä tuuppaan tätä laittelemaan, työpaikalla täl hetkel.
    outohommahan tässä myös on että sähkölasit ei pelaa kuin jompikumpi ovi auki :think
    onkohan kuinka paha jos ton unloader toiminnin deletoi käytöstä, eli kytkee jonnekkin muualle

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Laitoin sen startin perään, puhallin ja lasit rupesivat pelaamaan kuten pitäö mutta ei starttaa jos johto on kiinni, surisee vaan.
    hmm.. mystinen homma, mulla oli sama ongelma puhaltimen kanssa kun oli jääny se piuha irti, mut laitoin sen paikoilleen niin ongelmat hävis. onko sulla missä paja? voisin tulla vilkasee joku pvä

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    laita sinne starttiin kiinni se piuha
    Laitoin sen startin perään, puhallin ja lasit rupesivat pelaamaan kuten pitäö mutta ei starttaa jos johto on kiinni, surisee vaan.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by bimmerrr View Post
    Hei. Olisi tälläinen kysymysten lista Olen ostanut m52b28. Sopiiko sinne laatikko ja vauhtis, suoraan tuon oman m20b20 perästä? Mitkä moottorin tuenta hommat? e36 ne kannattimet ja mitkä kumit? Ja sopiiko öljypohja suoraan kun kone on e38. Ja mitä ratkaisua kannataisi käyttää tuohon jarrupää sylinteri toetukseen?
    Eikö tuossa FAQ:ssa ole jo suoraan vastaukset noihin kysymyksiin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=289561

    Leave a comment:


  • bimmerrr
    replied
    Hei. Olisi tälläinen kysymysten lista Olen ostanut m52b28. Sopiiko sinne laatikko ja vauhtis, suoraan tuon oman m20b20 perästä? Mitkä moottorin tuenta hommat? e36 ne kannattimet ja mitkä kumit? Ja sopiiko öljypohja suoraan kun kone on e38. Ja mitä ratkaisua kannataisi käyttää tuohon jarrupää sylinteri toetukseen?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Tarviit vielä e34 m50 tukikumit moottorille, mutta muutenhan tuo on bolt on jo löytyvillä osilla. Vaihteiston kannattimena voit käyttää e30:n omaa.

    Leave a comment:


  • SNK
    replied
    terveppä terve mielipiteitä kuuntelisin mielellään.

    elikä tuossa aiemmin tänä vuonna menii oma e36 onnettomuuden johdosta lunastus kuntoon ja hyvin huolletun tekniikan ja jonkun päähänpistoksen johdosta tuli hommattua e30 ja säätin e36 tekniikan jotta laittaisin sen tähän seuraavaan autoon elikä nykynen auto on 320 vm88 ja edellinen oli 325 vm94.

    tuota topikkia lueskelin ja tuntu olevan monta eri tapaa toteuttaa tuo niin mites te nykysillä osilla lähtisitte tuota tekemään.


    ainoa hankinta tällähetkellä on e34 m50 öljypohja+sihti

    ehkäpä suurin kysymys mielestäni on vaihdelaatikon ja moottorituennan valinta mitä tarviin mikä on sopivin/saatavilla?

    -SNK

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Joo niin pitäs laittaa, ensin olisi vain kerättävä motivaatiota, ei meinaa saada aikaseksi millään näitä omia projekteja, pitäs varuilta käyttää laatikkokin irti tuosta joku päivä kuhan sais aikaseksi nosturille vietyä

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Nyt taas pitäisi palata tähän asiaan, eli pitääkö toi pin 15 siis kytkeä maihin vai sinne startin perseeseen, kun tuolla sitä selitetään vaikka mitenkäpäin
    Hoh, en vain näköjäön osannut lukea, eli startin perseeseen se piuha, syystä tai toisesta itsellä se näköjään roikkuu tuolla konehuoneessa startin vieressä
    laita sinne starttiin kiinni se piuha

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Nyt taas pitäisi palata tähän asiaan, eli pitääkö toi pin 15 siis kytkeä maihin vai sinne startin perseeseen, kun tuolla sitä selitetään vaikka mitenkäpäin
    Hoh, en vain näköjäön osannut lukea, eli startin perseeseen se piuha, syystä tai toisesta itsellä se näköjään roikkuu tuolla konehuoneessa startin vieressä

    Originally posted by Harri G View Post
    Tarkasta sulakkeet 3, 18-20. Sitten tarkasta pin15 koneen johtosarjasta. Se pitäisi olla se unloader toiminto. Jos ei ole kytketty niin ei toimi ikkunat ja puhaltimet. Tuolla aika hyvin selitetty: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=163088

    Minkäs vuotinen se autosi on? Kun noi ohjeet monet on facelifteihin tehty ja pre-facessa voip jonkin verran vaihdella pinnit vaikka pyöreä pistoke olisikin.

    EDIT: Eikun niin tottahan se on pre-face kun on avo.
    Last edited by Bansku; 12-10-2014, 07:39.

    Leave a comment:

Working...
X