memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Make H.
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    mitä anturia käytätte flektin ohjauksessa,ja olettako laittanu sen syylärin kylkeen?

mulla nyt alavesiletkussa,ja laitan silikoniletkut,niin en viittis niitä katkoa,toimiiko anturi siinä syylärin kyljessä olevassa m14x1.5 paikassa oikein?ja jos muilla näin niin mitä anturi olette käyttäny?

bmw omat anturit pikaisella etsimisellä, on ollu niin korkeilla asteilla,et pitäs löytää joku 88-85 anturi..
    Bilteman anturi alavesiletkus 92 astees lähtee flekti päälle ja 87 astees sammuu...iha n sopiva m50 vakio 88C termarin kans. Lämmöt pysyy puolivälis helteilki. Niin ja kai se toimii siin päädyski, enemmänhän se siin "ennakoi"...

Leave a comment:

• afafaf
    replied
    sähköflektin anturi

mitä anturia käytätte flektin ohjauksessa,ja olettako laittanu sen syylärin kylkeen?

mulla nyt alavesiletkussa,ja laitan silikoniletkut,niin en viittis niitä katkoa,toimiiko anturi siinä syylärin kyljessä olevassa m14x1.5 paikassa oikein?ja jos muilla näin niin mitä anturi olette käyttäny?

bmw omat anturit pikaisella etsimisellä, on ollu niin korkeilla asteilla,et pitäs löytää joku 88-85 anturi..

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    Originally posted by Bimmerniko View Post
    Kenelläkään tarkkaa tietoa oikean moniurahihnan pituudesta m50b25 ilman ohjaustehostimen pumppua?
    Toisaalta:

M50 a different, shorter serpentine belt can used with an alternate routing to effectively delete the power steering. You should not run the p/s pump without fluid. Different part numbers are thrown around, generally ranging from a 6PK1400 to a 6PK1415, with 6PK1410 in the middle.

Leave a comment:

• Bimmerniko
    replied
    kiitos, tämä oli hyvin avulias neuvo tässä tilanteessa..

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Originally posted by Bimmerniko View Post
    Kenelläkään tarkkaa tietoa oikean moniurahihnan pituudesta m50b25 ilman ohjaustehostimen pumppua?
    Virittele vaikka naru siihen hihnan tilalle ja mittaa pituus. Hyvin simppeliä.

Leave a comment:

• Bimmerniko
    replied

Leave a comment:

• Bansku
    replied
    Nyt rupes tossa mietityyämään noi mun johtosarjan kytkennät jonkun verran. Kun oikein missään sähkökaaviossa ei ollut samoja värejä mitä noissa minun liittimissä joten osittain meni arpomalla ja pinnien mukaan. Ja onkohan tolla mitään merkitystä kun tuo minun m50 johtosarja on automaatista, mutta olinkin näköjään aika ronskisti siitä jo karsinut sen itse laatikon piuhat pois.

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Jos on ilman kattia alunperin ni sit ilman lamdaakin.

Leave a comment:

• RiZ3*
    replied
    Onko m50b25 non vanosta tullut ilman lamdaa ?
    En ole omasta ainakaan löytänyt... :think

Leave a comment:

• Bemssi
    replied
    Originally posted by Harri G View Post
    Huomatkaa tuossa jarrutehostin-asiassa että toisinaan helpompi muokata poljinta. Itse hitsasin polkimeen sopiva lattaraudan lisäksi johon tein reiän, jotta passasi E34 V8 tehostimen haarukkaan.

E34 V8 tehostin + E34 525i sylinteri niin johan pysähtyy pienellä voimalla
    Täytyy tarkistaa tuo ehjyys vielä. Toinen on tuo jarrupolkimen säätö, voisihan sitäkin kokeilla.

Leave a comment:

• Harri G
    replied
    Huomatkaa tuossa jarrutehostin-asiassa että toisinaan helpompi muokata poljinta. Itse hitsasin polkimeen sopiva lattaraudan lisäksi johon tein reiän, jotta passasi E34 V8 tehostimen haarukkaan.

E34 V8 tehostin + E34 525i sylinteri niin johan pysähtyy pienellä voimalla

Leave a comment:

• Make H.
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Oon kai poikkeava kun en huomaa mitään eroa e21 vs. omalla tehostimellaan...

Aina on pysähtynyt, eikä poljinvoima ole käytännön tasolla yhtään erilainen, eikä tuo tehostin nyt oikein voi juuri muuhun vaikuttaa kuin poljinvoimaan.
    Sama...En oo eroa huomannu poljinvoimas tai polkimen uppoamises, tosin mulla etulaikat 312mm ja 56mm etusylinterit, joten pysähtyy kyllä vakioita paremmin, mutta poljin pitäs upota entisestään isommilla sylintereilä. Jarrut paljo paremmat ku vakiot enkä oo herkkyydessä huomannu mitään eroo. Jos tehostin vuotaa niin jarrut tosiaanki kyl tuntuu huonoilta ja vaatii poljinvoimaa

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Kai nämä jäykästä polkimesta valittajat on tarkastanu, että se tehostaja oikeesti toimii? Ikivanhoja osiahan nuo e21 tehostajatkin on, että ei ihme, jos siellä joku repeämä ois kalvossa. Itse en kyllä oo yhtään e21 tehostajaa päässy kokeilemaankaan, ja mulle muutenkin tulee mk2 golffin tehostaja. Se ainakin on pieni, että saa nähä miten pelaa.

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    Oon kai poikkeava kun en huomaa mitään eroa e21 vs. omalla tehostimellaan...

Aina on pysähtynyt, eikä poljinvoima ole käytännön tasolla yhtään erilainen, eikä tuo tehostin nyt oikein voi juuri muuhun vaikuttaa kuin poljinvoimaan.

Leave a comment:

• bmw89
    replied
    Originally posted by Bemssi View Post
    No ei! Kyllä pysähtyy huonosti, jos ei paina tosissaan poljinta.. Onko tähän kellään mitään parannusta?
    vakio tehostin

Leave a comment:

Working...
X