Originally posted by afafaf
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
sähköflektin anturi
mitä anturia käytätte flektin ohjauksessa,ja olettako laittanu sen syylärin kylkeen?
mulla nyt alavesiletkussa,ja laitan silikoniletkut,niin en viittis niitä katkoa,toimiiko anturi siinä syylärin kyljessä olevassa m14x1.5 paikassa oikein?ja jos muilla näin niin mitä anturi olette käyttäny?
bmw omat anturit pikaisella etsimisellä, on ollu niin korkeilla asteilla,et pitäs löytää joku 88-85 anturi..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bimmerniko View PostKenelläkään tarkkaa tietoa oikean moniurahihnan pituudesta m50b25 ilman ohjaustehostimen pumppua?
M50 a different, shorter serpentine belt can used with an alternate routing to effectively delete the power steering. You should not run the p/s pump without fluid. Different part numbers are thrown around, generally ranging from a 6PK1400 to a 6PK1415, with 6PK1410 in the middle.
Leave a comment:
-
-
Kenelläkään tarkkaa tietoa oikean moniurahihnan pituudesta m50b25 ilman ohjaustehostimen pumppua?
Leave a comment:
-
-
Nyt rupes tossa mietityyämään noi mun johtosarjan kytkennät jonkun verran. Kun oikein missään sähkökaaviossa ei ollut samoja värejä mitä noissa minun liittimissä joten osittain meni arpomalla ja pinnien mukaan. Ja onkohan tolla mitään merkitystä kun tuo minun m50 johtosarja on automaatista, mutta olinkin näköjään aika ronskisti siitä jo karsinut sen itse laatikon piuhat pois.
Leave a comment:
-
-
Onko m50b25 non vanosta tullut ilman lamdaa ?
En ole omasta ainakaan löytänyt... :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Harri G View PostHuomatkaa tuossa jarrutehostin-asiassa että toisinaan helpompi muokata poljinta. Itse hitsasin polkimeen sopiva lattaraudan lisäksi johon tein reiän, jotta passasi E34 V8 tehostimen haarukkaan.
E34 V8 tehostin + E34 525i sylinteri niin johan pysähtyy pienellä voimalla
Leave a comment:
-
-
Huomatkaa tuossa jarrutehostin-asiassa että toisinaan helpompi muokata poljinta. Itse hitsasin polkimeen sopiva lattaraudan lisäksi johon tein reiän, jotta passasi E34 V8 tehostimen haarukkaan.
E34 V8 tehostin + E34 525i sylinteri niin johan pysähtyy pienellä voimalla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rocla View PostOon kai poikkeava kun en huomaa mitään eroa e21 vs. omalla tehostimellaan...
Aina on pysähtynyt, eikä poljinvoima ole käytännön tasolla yhtään erilainen, eikä tuo tehostin nyt oikein voi juuri muuhun vaikuttaa kuin poljinvoimaan....En oo eroa huomannu poljinvoimas tai polkimen uppoamises, tosin mulla etulaikat 312mm ja 56mm etusylinterit, joten pysähtyy kyllä vakioita paremmin, mutta poljin pitäs upota entisestään isommilla sylintereilä
. Jarrut paljo paremmat ku vakiot enkä oo herkkyydessä huomannu mitään eroo. Jos tehostin vuotaa niin jarrut tosiaanki kyl tuntuu huonoilta ja vaatii poljinvoimaa
Leave a comment:
-
-
Kai nämä jäykästä polkimesta valittajat on tarkastanu, että se tehostaja oikeesti toimii? Ikivanhoja osiahan nuo e21 tehostajatkin on, että ei ihme, jos siellä joku repeämä ois kalvossa. Itse en kyllä oo yhtään e21 tehostajaa päässy kokeilemaankaan, ja mulle muutenkin tulee mk2 golffin tehostaja. Se ainakin on pieni, että saa nähä miten pelaa.
Leave a comment:
-
-
Oon kai poikkeava kun en huomaa mitään eroa e21 vs. omalla tehostimellaan...
Aina on pysähtynyt, eikä poljinvoima ole käytännön tasolla yhtään erilainen, eikä tuo tehostin nyt oikein voi juuri muuhun vaikuttaa kuin poljinvoimaan.
Leave a comment:
-
Leave a comment: