Originally posted by bimmerrr
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
getrag 240 kannake (m40 e30 autoista) toiselle puolelle orkkis kumityyny ja toiselle puolelle esim w124 mersun pitkä kumityyny. ei tarvii hitsikoneella leikkiä
-
Miten olette toteuttaneet vaihteisto kannattimen m52 Vaihteisto 260 getrak
Leave a comment:
-
Mullakin pyörii lämmöt siinä 95-99 välillä. e30:n oma mittari on keskiviivan ja seuraavan välissä. Tuloletku syyläristä on kyllä jääkylmä, että syylärin riittämättömyys ei ole ongelma. Mutta miten lie onko tommosista lämmöistä mitään haittaa, vai pitäskö katella jostain 88 asteinen termari tilalle? Lämmöistä päätellen nyt paikoillaan on se korkeampi.
Leave a comment:
-
Oletko kalibroinut lämpöanturit?Originally posted by Bansku View PostMutta tunerstudion mukaan pyörii siinä 96-99 astetta, ajossa sitten jotain 86-90 väliin sattuu aika hyvästi.
Leave a comment:
-
Sillon ku mittari toimii niin iha normaalisti puoles välis pysyy, alavesiletkussa 87/92 asteinen anturi ja sähköflektiOriginally posted by Bansku View PostMitenkäs korkeilla teillä muilla on lämmöt normaalisti?
Mutta tunerstudion mukaan pyörii siinä 96-99 astetta, ajossa sitten jotain 86-90 väliin sattuu aika hyvästi.
Pitää varmaan joku kunnollinen sähköflekti tonne keulalle ostaa, luulen että kesällä noilla lämmöillä on ongelmia
Siis vaparina ainaki, nyt ahdettuna tahtoo vähä nostella
.
Leave a comment:
-
Mitenkäs korkeilla teillä muilla on lämmöt normaalisti?
Mutta tunerstudion mukaan pyörii siinä 96-99 astetta, ajossa sitten jotain 86-90 väliin sattuu aika hyvästi.
Pitää varmaan joku kunnollinen sähköflekti tonne keulalle ostaa, luulen että kesällä noilla lämmöillä on ongelmia
Leave a comment:
-
Juu laatikon sainkin paikalleen ja moottori on melkein kanssa jo paikallaan
enää tarttisi tuo kytkentä homma selvittää?
Leave a comment:
-
Homma buenos ja kaikki rokkaa. Paitsi lämpömittari mutta sehän nyt on koko mulla oloajan vittuillutOriginally posted by Zetz View Post
ja tuossa jollain oudolla vieraalla kielellä kerrottuna: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=326382
Leave a comment:
-
Kumeista sen verran että ylösalas. Eli epäkeskopuoli tulee ylöspäin. Sitten ohjurinappulan laikkaa pois ja asentaa ulompiin reikiin palkissa = ohjuritappien reikiin.Originally posted by bimmerrr View Postolisi tälläinen kysymystensarja
Ostin koneen 728 eli m52b28 yhdellä vanoksella, mutta koneen johtosarjassa ei ole mitään pyöreää liitintä, niin miten kytkentä? ja sopiiko koneen perään e34 260getrakki? ja on viellä m50 e34 koneen kumit niin miten väärinpäin ne pitää kääntää?
KIITOS VASTAUKSISTA JO ETUKÄTEEN.
Leave a comment:
-
olisi tälläinen kysymystensarja
Ostin koneen 728 eli m52b28 yhdellä vanoksella, mutta koneen johtosarjassa ei ole mitään pyöreää liitintä, niin miten kytkentä? ja sopiiko koneen perään e34 260getrakki? ja on viellä m50 e34 koneen kumit niin miten väärinpäin ne pitää kääntää?
KIITOS VASTAUKSISTA JO ETUKÄTEEN.
Leave a comment:
-
No voi vittu, pitääpä ens kerralla ottaa silmäkäteen ja kattoa tosissaan ennen kun kyselee.
Leave a comment:
Leave a comment: