Missä kohti suutintukin takapäästä lähtevä bensaletku muuttuu kupariputkeksi auton alla? Kyseessä M20 Motronicilla...sen verran matala auto ettei näe alle ja tunkki taas jossain.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mulletti View PostMissä kohti suutintukin takapäästä lähtevä bensaletku muuttuu kupariputkeksi auton alla? Kyseessä M20 Motronicilla...sen verran matala auto ettei näe alle ja tunkki taas jossain.
Comment
-
-
Ongelmat jatkuu, eli nyt kone käynnistyy ja käy hetken huonoa käyntiä (500rpm) ja kun kaasuun koskee niin kuolee samantien. Ja jos kaasuun ei koske niin käy tota 500rpm hetken ja sammuu. Koneena siis m20b25 (stroukkeri).
-Kokeiltu toista imm
-Sytkä osat vaihettu
-Suuttimet vaihettu
-Toisella ecullakin kokeiltu
Bensa pumpun rele nyt onkin rikki mutta ei se käy kunnolla vaikka ottaa suoraan virran akulta... Eli mikä tässä mättää?The will to do - the soul to dare
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by RiZ3* View PostOngelmat jatkuu, eli nyt kone käynnistyy ja käy hetken huonoa käyntiä (500rpm) ja kun kaasuun koskee niin kuolee samantien. Ja jos kaasuun ei koske niin käy tota 500rpm hetken ja sammuu. Koneena siis m20b25 (stroukkeri).
-Kokeiltu toista imm
-Sytkä osat vaihettu
-Suuttimet vaihettu
-Toisella ecullakin kokeiltu
Bensa pumpun rele nyt onkin rikki mutta ei se käy kunnolla vaikka ottaa suoraan virran akulta... Eli mikä tässä mättää?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostOotko jo tarkistanu b-paineet? Jako varmasti oikein ja miten säädit nokan?The will to do - the soul to dare
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by RiZ3* View PostB-paine mittarie en oo hommannu vielä mutta olen kokeiluut ruuvailla ees taas koko skaalan läpi paineen säätimestä. Ei tulosta. Nokan säädin PPFän ohjeitten mukaan, heittokellolla ja niin että kaikki merkit täsmää.
Comment
-
-
Originally posted by RiZ3* View Post6syl. imu 1.9mm ja välykset 0.15mm mutta tällä hetkellä välykset on kylläkin 0.25mm
Eli sulla on M1.0 Motronic. Varmasti laatikon anturit kunnossa (testasitko) ja v-pyörässä nasta ehyt? B-suodatin uusi? Tuleeko pumpulle tarpeeksi virtaa? Kaasuläpän anturi tarkistettu?Last edited by Jasu; 20-04-2010, 12:33.
Comment
-
-
Originally posted by RiZ3* View PostLisätään nyt tähän vielä että koneessa ei ole nesteitä (jäähdytin) mutta tuollahan ei pitäisi olla mitään merkitystä??? Vai tarvitseeko kone lämpötila tiedot käynnistykseen ja käyntiin?
Comment
-
-
Potilas on E30 M10B18 mihinkä hommasin tohkeissaan jäähdyttimen M40:stä.
Ei passaa suoraan mutta kai tuommosen joku on täällä sepittänyt toimivaksi ?
Ohessa vähän kuvia, M10:ssä ei ole paisuntasäiliötä, M40:ssä se on tuossa jäähdyttimen kyljessä. M40 menee siis kolme letkua ja M10:n kaksi.
Ajattelin silpasta haaran vaikka tuohon lämppärille menevään letkuun ja vetää letkun siitä tuonne paisuntasäiliölle. Ideoita?
Kuvia aiheesta, M10:
ja M40
Jyrki
E31, 1991: M70B50, Showroom ja Project Cinderella
"...jos näät mut joskus pemarin ratissa niin tuu ampumaan..." -vuodelta 1987-
(ex: E30, E32, E34, E36)
Comment
-
-
Onko tuo 316i 310cm pitkä jarruputki se mikä menee edestä taakse keskelle? Menee vasemmalla puolella ainakin.
Katsuri käski vaihtaa kun on ruostunut ja jatkaa ei saa. Nopeesti nosturilla katsoin että tosiaa konehuoneesta asti menis perän paikkeille johonkin..
Motonetissä osa nro 23-2064.
Sitten mites ku toisella puolella takana ei käsijarru pitänyt yhtään. Jumissa rummut, herkistely?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by jyrkipes View PostAjattelin silpasta haaran vaikka tuohon lämppärille menevään letkuun ja vetää letkun siitä tuonne paisuntasäiliölle. Ideoita?
Siis siihen, joka lähtee kannen etuosasta.
Korvakoita ei tieten korissa ole valmiina, eli alhaalle pitää rakentaa kiinnitys.
Saattaisi siihen löytyä ihan passelikin syyläri, jos etsisin.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by peltone View Postja jatkaa ei saa.
Ja miksei niitä sais jatkaa? Siis oikeilla menetelmillä, onhan noita ihan tehdastokoisena useasta palasta tehtyjä jarruputkia.
Omassakin e30 autossa on liitos pitkän putken puolessa välin ja mainiosti on kelvannut kolmessa katsastuksessa.Olli.
Comment
-
Comment