D2 löytyy...Ja ei oo oikeestaa mitää huonoa sanottavaa...Apujousten puute edessä ehkä yks ainoo miinus:think (eli kun auto on matalalla säädöllä edessä, niin tunkatessa auto ylös jousi heiluu aika paljo siellä)
Nyt ite tän kesän tuolla päästelly ja ihan jäykimmälläkin säädöllä "mukava" ajettava...
Ja sitten kun on ne apujouset niin ei saa tarpeeksi matalalle, ainakaan jos jättää hieman vanhasta jousilautasesta. http://micke.kuvat.fi/kuvat/Projekti...PG/_medium.jpg Itsellä noin ja jää noin 2cm renkaan ja kaaren väliin 205/40-16" kumilla, apujouset on kasaanpainuneena juurikin sen 2cm paksut eli ne otetaan pois leiman jälkeen..
Mutta tosiaan kannattaa varmaan ottaa se uudempi malli noista kahdesta vaihtoehdosta eli se missä vanha tolppa katkaistaan ja hitsataan uusi tilalle, ei tarvitse apujousia että pysyy jousi paikallaan..
Mutta mites Tobetzki se BC-racing vai mikä se oli, samantyyppinen kun toi D2 ja paljon halvempi, ja sehän on samanlainen kun toi D2 missä hitsataan uusi tolppa. Tästähän taisi olla NPS:llä jo juttua
Millä tuon M40 padan saa hiljaseks..? Kivaa säksätystä pitää.
Se on ominaisuus. Mutta vaihda nokka, nostimet ym hilut kanteen, niin voi hetkeksi hiljentyä hieman. Mutta ei maksa vaivaa..
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Käynyt mielessä.. Mut se siis on melko turhaa, ja vähän kallistakin..Eli pitää tottua tuohon.
No eihän se turhan päivästä ole konetta kunnostaa jos sitä autoa meinaa pitää vielä. Eihän ne hirmu kalliita ole ne kannen hilut tuohon M40:iin. Jos intoa riittää värkätä niin eikun vain.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ja sitten kun on ne apujouset niin ei saa tarpeeksi matalalle, ainakaan jos jättää hieman vanhasta jousilautasesta. http://micke.kuvat.fi/kuvat/Projekti...PG/_medium.jpg Itsellä noin ja jää noin 2cm renkaan ja kaaren väliin 205/40-16" kumilla, apujouset on kasaanpainuneena juurikin sen 2cm paksut eli ne otetaan pois leiman jälkeen..
Mutta tosiaan kannattaa varmaan ottaa se uudempi malli noista kahdesta vaihtoehdosta eli se missä vanha tolppa katkaistaan ja hitsataan uusi tilalle, ei tarvitse apujousia että pysyy jousi paikallaan..
Mutta mites Tobetzki se BC-racing vai mikä se oli, samantyyppinen kun toi D2 ja paljon halvempi, ja sehän on samanlainen kun toi D2 missä hitsataan uusi tolppa. Tästähän taisi olla NPS:llä jo juttua
Pitää käydä kaikki vaihtoehdot läpi. Taitaapi olla, että se BC tulee. Mitä ulkomaan foorumeilta juttuakin löysin, niin kehuttu ihan asialliseksi. Kunhan saan puhelimella jonku sieltä puljusta kiinni!
Ja sitten kun on ne apujouset niin ei saa tarpeeksi matalalle, ainakaan jos jättää hieman vanhasta jousilautasesta. http://micke.kuvat.fi/kuvat/Projekti...PG/_medium.jpg Itsellä noin ja jää noin 2cm renkaan ja kaaren väliin 205/40-16" kumilla, apujouset on kasaanpainuneena juurikin sen 2cm paksut eli ne otetaan pois leiman jälkeen..
Mutta tosiaan kannattaa varmaan ottaa se uudempi malli noista kahdesta vaihtoehdosta eli se missä vanha tolppa katkaistaan ja hitsataan uusi tilalle, ei tarvitse apujousia että pysyy jousi paikallaan..
Mutta mites Tobetzki se BC-racing vai mikä se oli, samantyyppinen kun toi D2 ja paljon halvempi, ja sehän on samanlainen kun toi D2 missä hitsataan uusi tolppa. Tästähän taisi olla NPS:llä jo juttua
mä sain D2 mukaan apujouset kylläkin ja madallus oli parhaimillaan 4cm puskurista ja renkaat otti kaariin kiinni (kokonaan taitetut kaaret)
No eihän se turhan päivästä ole konetta kunnostaa jos sitä autoa meinaa pitää vielä. Eihän ne hirmu kalliita ole ne kannen hilut tuohon M40:iin. Jos intoa riittää värkätä niin eikun vain.
No ei tietenkään turhaa ole.. Ei vaan kiva tehdä sitä turhaa jos säksätys taas jatkuu jossain vaiheessa..
No, jos jossain vaiheessa sais jonkun käyttöauton niin vois tuon pistää konerempan ajaksi jemmaan..
saako noita sumuvaloja facelift e30 jostain ulkomailta, vai muistanko väärin? saa toki tarjota jos jollakin on! joo saa näköjään suomestakin mukavaan 200e kpl hintaan.
saako noita sumuvaloja facelift e30 jostain ulkomailta, vai muistanko väärin? saa toki tarjota jos jollakin on! joo saa näköjään suomestakin mukavaan 200e kpl hintaan.
Ebaysta löytyy kiinakopioita 30-40e / kpl. Hellan valmistamina ovat luokkaa 100-150e / kpl. Schmiedmannilta voisi löytyä "edukkaasti"?
saako noita sumuvaloja facelift e30 jostain ulkomailta, vai muistanko väärin? saa toki tarjota jos jollakin on! joo saa näköjään suomestakin mukavaan 200e kpl hintaan.
Tilasin juuri jenkkilän Ebaysta itselleni uuden parin. Maksoi 59,90 dollaria plus 20 dollaria toimituskuluja, eli noin 65 euroa. Värivaihtoehtoja oli kirkas, keltainen ja oranssi.
Comment