Saattaa kai sitten olla niinkin. Muistelin vain että L-jetissä käytettiin matala ohmisia, kun taas LE-jetissä korkeaohmisia. Ainakin etan suuttimet kun mittasin, niin ne olivat matala ohmiset. B23 suuttimetkin pitäs jossain olla tallessa, kun vain muistais missä.
edit. Niin siis LE-jetti onkin noissa, eikä L-jet niinkuin muistin. Mut kylhän sää sen Marko jo tiesitkin.
Mutta ETAhan on Motronicilla
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Niinpä näkyy olevan. Mikäs Motronicin malli siinä on? Helkutinmoinen letkuhässäkkä kumminkin, ainakin verrattuna M1.0, M1.1 ja M1.3 malliin.
Kyllä sitä joka päivä oppii jotain uutta.
(ja mitkähän helkutin suuttimet siinä sitten on ollut??? Täytyypi tutkia kun pääsee kotia)
Järjestelmä joka imeyttää tankin huohotuskaasuista hiilivedyt talteen aktiivihiileen ja sieltä ne venttiilin kautta vedetään imuilmaan moottorin käydessä.
Autossasi ei ole evap järjestelmää, joten johto on ylimääräinen, eikä sitä tarvitse kytkeä mihinkään.
Järjestelmä joka imeyttää tankin huohotuskaasuista hiilivedyt talteen aktiivihiileen ja sieltä ne venttiilin kautta vedetään imuilmaan moottorin käydessä.
Autossasi ei ole evap järjestelmää, joten johto on ylimääräinen, eikä sitä tarvitse kytkeä mihinkään.
No niin, kiitos. Mä oon sitä kurkkinutkin enkä löytäny mitään paikkaa mihin liittimen laittaa.
Mitä löytyy m20 vasemmassa kyljessä olevan pulttikiinnitteisen plugin alta, eli sen reiän päällä, missä vanhemmissa on virranjakaja? Onko se kansi vain kansi vai onko sillä joku muu tarkoituskin?
Ai miksi, no kävi mielessä jos ahtohommiin laittaisikin scavenge-pumpun ja paluun voisi ehkä virittää kyseiseen paikkaan, joko kantta muokkaamalla tai tekemällä uusi tms.
Mitä löytyy m20 vasemmassa kyljessä olevan pulttikiinnitteisen plugin alta, eli sen reiän päällä, missä vanhemmissa on virranjakaja? Onko se kansi vain kansi vai onko sillä joku muu tarkoituskin?
Ai miksi, no kävi mielessä jos ahtohommiin laittaisikin scavenge-pumpun ja paluun voisi ehkä virittää kyseiseen paikkaan, joko kantta muokkaamalla tai tekemällä uusi tms.
Siinä alla on ratas, joka korvaa sen jakajan rattaan. Tarkoitus on, että apuakseli pyörittäisi rattaan välityksellä edelleen öljypumppua, vaikkei jakajaa olekaan.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Mitä löytyy m20 vasemmassa kyljessä olevan pulttikiinnitteisen plugin alta, eli sen reiän päällä, missä vanhemmissa on virranjakaja? Onko se kansi vain kansi vai onko sillä joku muu tarkoituskin?
Ai miksi, no kävi mielessä jos ahtohommiin laittaisikin scavenge-pumpun ja paluun voisi ehkä virittää kyseiseen paikkaan, joko kantta muokkaamalla tai tekemällä uusi tms.
Katoppa se vanhanmallin jakaja on samalla kulmaratas öljypumpulle.
Elikkäpä sieltä kannen alta löytyy hammasratas ja akseli öljypumpulle, kansi pitää ratasta muistaakseni paikoillakin.
Ois kait semmoisesta jakajasta mahdollista joku pumpun jalka modatakin.
Siinä alla on ratas, joka korvaa sen jakajan rattaan. Tarkoitus on, että apuakseli pyörittäisi rattaan välityksellä edelleen öljypumppua, vaikkei jakajaa olekaan.
Bensamittari on "alimmillaan" vain puolessa välissä(eli puolessa välissä mittaria tankki on tyhjä), nopeus- eikä kulutusmittari toimi, eikä mittariston valot.
Oisko patterit tyhjänä vai oikosulkua jossain päin? Luin jostain, että patterit ennemmin vaikuttaa lämpö- ja kierrosmittariin, jotka kuitenkin toimivat oikein.
Comment