En tiedä onko tätä kysytty jo jossain aikaisemmin mutta kysyn kumminki.
Mitä osia tarvin kun haluan laittaa vuoden -86 316 2d mtech 2 etupuskurin?
Tietysti sen puskurin, mutta hiekkapelti,sumarit, jotaki listoja,vilkut???
INSTALLING SET SPOILER FRONT
Tuotenumero:51-11-2-239-709 <--- mitähän toi pitää sisällä? kaikki tarvittavat mutterit ja pultit puskurin lisäksi?
Kiitos.
hiekkapellin sumarit/peitelätkät ja kaikki noi mitä kuvassa näkyy
(ehkä sisälokasuojat)
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Onko takajarrupiirissä sama paineensäädin rumpujarrullisissa ja levyjarrullisissa? BMWfanssista kun katoin niin ymmärsin että on, mutta aattelin nyt vielä varmistaa jos pitää vaihtaa niin on sitten valmiina kun rupee ähertämään. Onko 325ix touringin jarrusatuloissa eri kokoinen mäntä kuin ei jäähdytetyille levyille tarkotetuissa satuloissa?
!Jos jollakin ylimääräinen, HALPA ja vaikkapa "projektikuntoinen" peltipakosarja m20 moottoriin niin voi laittaa privaa!
Mulla on ollu parissa 316:ssa edellisen omistajan asentama korvausweber. Molemmissa tapauksissa kaasutin oli asennettu niin päin, että ryyppyvaijeri lähtee kaasuttimesta "väärään suuntaan" eli hanttarin puolelle. Vaijeri on sitten vedetty pitkällä lenkillä kuskin puolelle. Nyt kun näitä on tullut useampi vastaan, niin mietin, että onko tuohon olemasa jokin erityinen syy? Ensimmäinen asia, joka tuli mieleen, on kaksikurkkuisen kaasuttimen kurkut, eli onko sillä käytännön merkitystä, onko ensiökurkku lähempänä moottoria, vai kauempana siitä?
Mulla on ollu parissa 316:ssa edellisen omistajan asentama korvausweber. Molemmissa tapauksissa kaasutin oli asennettu niin päin, että ryyppyvaijeri lähtee kaasuttimesta "väärään suuntaan" eli hanttarin puolelle. Vaijeri on sitten vedetty pitkällä lenkillä kuskin puolelle. Nyt kun näitä on tullut useampi vastaan, niin mietin, että onko tuohon olemasa jokin erityinen syy? Ensimmäinen asia, joka tuli mieleen, on kaksikurkkuisen kaasuttimen kurkut, eli onko sillä käytännön merkitystä, onko ensiökurkku lähempänä moottoria, vai kauempana siitä?
Siitä tiiä, mutta vanha ohjehan meni, että kohokammio aina eteenpäin.
Purin tuossa keskikonsolin pois, ja sen alta löytyi sellainen puolensentin paksuinen noin 5x10 cm "mokkula", missä luki mikroaaltosisätutka, ja jotain muita mallimerkintöjä. Tuo palikka ei ollut missään kiinni, roikkui vain johdon varassa siinä. Johto meni mittariston alle, sen tarkemmin en tutkinut minne. Onkohan tuossa joskus ollut joku varashälytin, vai mikäköhän tuon palikan funktio on ollut??? Itselle ei ainakaan muuta tullut mieleen kuin joku varashälyttimen tapainen.
Purin tuossa keskikonsolin pois, ja sen alta löytyi sellainen puolensentin paksuinen noin 5x10 cm "mokkula", missä luki mikroaaltosisätutka, ja jotain muita mallimerkintöjä. Tuo palikka ei ollut missään kiinni, roikkui vain johdon varassa siinä. Johto meni mittariston alle, sen tarkemmin en tutkinut minne. Onkohan tuossa joskus ollut joku varashälytin, vai mikäköhän tuon palikan funktio on ollut??? Itselle ei ainakaan muuta tullut mieleen kuin joku varashälyttimen tapainen.
Luultavasti Defa:n hälyttimestä kotoisin tuo kikkare.
Sisätutka lähettää erittäin heikkoja radiosignaaleja mikroaaltoalueella, taajuudella 2.45 GHz. Tutka vastaanottaa heijasteet ja vertaa niitä lähetettyihin signaaleihin. Paikallaan olevien esineiden heijastuksiin hälytin ei reagoi, mutta liikkuvat esineet tutkan vastaanotinelementti rekisteröi välittömästi (Doppler -vaikutus). Tutka siis laukaisee hälytyksen välittömästi riittävän suuren massan liikkuessa tutkan säteilykentän sisällä.
Onko takajarrupiirissä sama paineensäädin rumpujarrullisissa ja levyjarrullisissa? BMWfanssista kun katoin niin ymmärsin että on, mutta aattelin nyt vielä varmistaa jos pitää vaihtaa niin on sitten valmiina kun rupee ähertämään. Onko 325ix touringin jarrusatuloissa eri kokoinen mäntä kuin ei jäähdytetyille levyille tarkotetuissa satuloissa?
!Jos jollakin ylimääräinen, HALPA ja vaikkapa "projektikuntoinen" peltipakosarja m20 moottoriin niin voi laittaa privaa!
Siltä näyttää että paineensäädin on sama kaikissa ja ainakin männän tiivisteet on sama kaikissa touringeissa ja vain niissä, e30 siis, myös e28 m5 käyttää samoja tiivisteitä : http://bmwfans.info/parts/catalog/34211155716/
Onko motronic -381 loppuinen boksi yksi- vai kaksikerroksisella piirilevyllä, mites 152 vai onko kumpikaan kaksikerroksisella piirilevyllä?:think -381 loppuinenhan on 1.3 motronic jossa lambda ohjaus ja 152 motronic 1.1 jossa ei ole? Vitsitku joittenki pitää tehä näitä sähkösekasikiöitä
Comment