E30 M5 moottorilla

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heguli 31
    replied
    Originally posted by Lese View Post
    S38 voi joutua vähän kikkailemaan, esim. "M30 3,2 M5 kannella ja ruiskuilla" ja siitä sopivat dynolaput...
    Kerroppa tuosta "yhdistelmästä" tarkemmiin.

Leave a comment:

• Lese
    replied
    Originally posted by Sädde View Post
    M52B28, S50B30, S50B32, S38B36 tai S38B38 jos naitä saa mitään moottoreita laittaa e30 koriin, olen kysynyt jo aikasemmin näistä moottori vaihto ehdoista.
    M52B28 onnistuu, myös S50B30 ja S50B32 onnistuu, tosin vain jenkkiversiona.....

S38 voi joutua vähän kikkailemaan, esim. "M30 3,2 M5 kannella ja ruiskuilla" ja siitä sopivat dynolaput...

Leave a comment:

• e30s38b36tt
    replied
    Originally posted by Bullitt View Post
    Hä? Onhan tääl aitoja Cobriakin liikenteessä, vai eiks sit muka oo?
    mitähän tolla tarkotit:think

Leave a comment:

• Bullitt
    replied
    Originally posted by nemesis View Post
    joo, on se kyllä kumma juttu vaan....
    olis kait pitäny olla hiljaa joku toripoliisi tulee antaan bannit mutta koitetaan nyt valaista asioita kaikille:
    se että jonkun superyyber autossa on rekisterikilvet ei tarkoita millään muotoa että auto olisi tieliikenne kelpoinen. (piste). ittenen vaan voi käsittää tota että kuulee ja näkee vaikka missä tuota kohkaamista siitä että jonkun auto on m5 tai muulla vastaavalla koneella ja vielä katulaillinen tai kilvissä. eikö ihmiset tosiaan tajua sen vertaa että vaikka sinne konehuoneeseen heittää höyryveturin koneen, niin ihan yhtälailla voi heittää rekisterikilvet etu- ja takapuskureihin (tai ei muutoskatsasta ko. moottoria yms osia).
    Se että joku kertoo nähneensä jonkun isokoneisen e30:n rekisterikilvissä voisi vittuillessaan kokeilla ake:sta tiedustelua ko. rekisterinumerolla (ei tartteis sitten väittää kaikkitietävänä että "JOO'O, MÄ NÄIN SIINÄ REKISTERIKILVET, ON SE LAILLINEN", *KELE!).
    älkää jaksako puhua totuuksina sellaisia asioita joista ette tiedä (tiedostaen vielä oman epätietoisuutenne) ja joita ette ole varmistaneet alkuunkaan vaan jonkun olettamuksen pohjalta kailotatte. Säästyttäisiin kummasti näiltä väärin käsityksiltä. Ihan vaan vinkkinä että tässä jonkun aikaa seuranneena foorumia voi todeta että kerran vuodessa vähintään on myydään palstoilla myynnissä joku tekniikan vaihto johon ei oltu tehty kanta-autotarkastusta ja kun asiaa vähän penkoo niin voi todeta että kaverilla joku yliviisas on saanut uskoteltua että ei tarttenu tehdä ja tämä hölmö uskoi tuota paskaa ja meni vaihtaan liian paljon osia (yli kanta-autotarkastus rajan) ja kas kummaa kun katsastuksessa tms. näsähtää verot maksuun tai auto ajokieltoon. Ja kaikki sen takia että jotkus hoilottaa puutaheinää ja toiset jotka ei tiedä ottaa tämän absolut totuutena.
    Eli pointti on se, että kun näette tai teille väitetään jotain, suhtautuisitte pikkasen varauksella asioihin (eli selvittää ihan itse tai luotettavilta hepuilta) miten ne asiat menee ja toinen pointti on se että älkää hoilottako sitä puutaheinää ja puhuko paskaa kuin leikatusta lampaanpäästä.
    Hä? Onhan tääl aitoja Cobriakin liikenteessä, vai eiks sit muka oo?

Leave a comment:

• pts
    replied
    Originally posted by TheLate View Post
    Kilpiin et saa mitään muita paitsi m52b28. Tietty, kuka sut pakottaa sitä katsastamaan?

m20b25 saa kyllä paljon irti, kuhan on laittaa "vähän" rahaa kiinni.
    kyllähän tos moottori tyypissä on hyvä viritys potentiaali
    omasta m20b25 moottorista jarrutettu takapyöriltä:356hv/493nm
    ahdettuna tosin

Leave a comment:

• Sickness
    replied
    Originally posted by TheLate View Post
    Zouilla voisi olla jotain sanottavaa tähän aiheeseen :think

Leave a comment:

• TheLate
    replied
    no sä kyllä puhut asiaa, mutta silti kysyin vain koska tälläiset asiat kiinostaa mua paljon
    Koska mulla on m20b25 moottori ja se on ahdettu, paljonko siitä saisi tehoja irti, koska moottorin vaihto on sinällänsä parempi esim.M52B28, S50B30, S50B32, S38B36 tai S38B38 jos naitä saa mitään moottoreita laittaa e30 koriin, olen kysynyt jo aikasemmin näistä moottori vaihto ehdoista.

Tyhmä saa olla joka haluu lisää tehoa yli rajojen, kaikkea saa kokeilla. Minä myös
    Kilpiin et saa mitään muita paitsi m52b28. Tietty, kuka sut pakottaa sitä katsastamaan?

Leave a comment:

• MikeDry
    replied
    no sä kyllä puhut asiaa, mutta silti kysyin vain koska tälläiset asiat kiinostaa mua paljon
    Koska mulla on m20b25 moottori ja se on ahdettu, paljonko siitä saisi tehoja irti, koska moottorin vaihto on sinällänsä parempi esim.M52B28, S50B30, S50B32, S38B36 tai S38B38 jos naitä saa mitään moottoreita laittaa e30 koriin, olen kysynyt jo aikasemmin näistä moottori vaihto ehdoista.

Tyhmä saa olla joka haluu lisää tehoa yli rajojen, kaikkea saa kokeilla. Minä myös
    Last edited by MikeDry; 01-12-2006, 12:54.

Leave a comment:

• nemesis
    replied
    joo, on se kyllä kumma juttu vaan....
    olis kait pitäny olla hiljaa joku toripoliisi tulee antaan bannit mutta koitetaan nyt valaista asioita kaikille:
    se että jonkun superyyber autossa on rekisterikilvet ei tarkoita millään muotoa että auto olisi tieliikenne kelpoinen. (piste). ittenen vaan voi käsittää tota että kuulee ja näkee vaikka missä tuota kohkaamista siitä että jonkun auto on m5 tai muulla vastaavalla koneella ja vielä katulaillinen tai kilvissä. eikö ihmiset tosiaan tajua sen vertaa että vaikka sinne konehuoneeseen heittää höyryveturin koneen, niin ihan yhtälailla voi heittää rekisterikilvet etu- ja takapuskureihin (tai ei muutoskatsasta ko. moottoria yms osia).
    Se että joku kertoo nähneensä jonkun isokoneisen e30:n rekisterikilvissä voisi vittuillessaan kokeilla ake:sta tiedustelua ko. rekisterinumerolla (ei tartteis sitten väittää kaikkitietävänä että "JOO'O, MÄ NÄIN SIINÄ REKISTERIKILVET, ON SE LAILLINEN", *KELE!).
    älkää jaksako puhua totuuksina sellaisia asioita joista ette tiedä (tiedostaen vielä oman epätietoisuutenne) ja joita ette ole varmistaneet alkuunkaan vaan jonkun olettamuksen pohjalta kailotatte. Säästyttäisiin kummasti näiltä väärin käsityksiltä. Ihan vaan vinkkinä että tässä jonkun aikaa seuranneena foorumia voi todeta että kerran vuodessa vähintään on myydään palstoilla myynnissä joku tekniikan vaihto johon ei oltu tehty kanta-autotarkastusta ja kun asiaa vähän penkoo niin voi todeta että kaverilla joku yliviisas on saanut uskoteltua että ei tarttenu tehdä ja tämä hölmö uskoi tuota paskaa ja meni vaihtaan liian paljon osia (yli kanta-autotarkastus rajan) ja kas kummaa kun katsastuksessa tms. näsähtää verot maksuun tai auto ajokieltoon. Ja kaikki sen takia että jotkus hoilottaa puutaheinää ja toiset jotka ei tiedä ottaa tämän absolut totuutena.
    Eli pointti on se, että kun näette tai teille väitetään jotain, suhtautuisitte pikkasen varauksella asioihin (eli selvittää ihan itse tai luotettavilta hepuilta) miten ne asiat menee ja toinen pointti on se että älkää hoilottako sitä puutaheinää ja puhuko paskaa kuin leikatusta lampaanpäästä.

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    Ok, en ole nähnyt sitä rekkaria siinä tai siis huomannut
    Tarkkavainen katsoja voi jopa huomata että joidenkin autojen rekisteritunnukset vaihtuvat välillä

Sakun auto ei käsittääkseni ole aivan täysin katulaillinen...

Leave a comment:

• MikeDry
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    No mieti ny, ohan siinä rekisterikilvetkin...
    Ok, en ole nähnyt sitä rekkaria siinä tai siis huomannut

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    Mutta eikö se sakun m5 moottorilla oleva e30 oo rekisterissä vai :think
    No mieti ny, ohan siinä rekisterikilvetkin...

Leave a comment:

• MikeDry
    replied
    Mutta eikö se sakun m5 moottorilla oleva e30 oo rekisterissä vai :think

Leave a comment:

• Sene
    replied
    Originally posted by -Markus-
    Eiks se tehopainosuhde mene tälläsissa projekteissa rajusti yli?
    Paukkuu melkeen jokanen raja mikä vaan voi

Leave a comment:

• -Markus-
    replied
    Eiks se tehopainosuhde mene tälläsissa projekteissa rajusti yli?

Leave a comment:

Working...
X