Tuohon E36 yleiseen arvostukseen vielä. Mitä itse näitä olen n. 10v seuraillut niin on selkeää, että koneesta riippumatta hyväkuntoisten hinnat on nousussa. Tuttu etsi juuri e36:sta kilpuriaihioksi ja nosti hintarajaa monenmonta kertaa ennen kuin sopiva alkoi löytyä.
Ei E36:sta valmistusmääristä johtuen tule nopeasti mitään e30:n tapaista klassikkoa, mutta hinnat ovat kuitenkin nousussa ja ruoste huolehtii siitä, että se ei hevillä pysähdy. Esim. tuolla Japanin tuontiketjussa on ollut paljon asiaa ja jo pitkän aikaa sitten E46/E39 vaihtuneet suhteessa halvemmaksi kategoriaksi kuin E36/E34.
					Ei E36:sta valmistusmääristä johtuen tule nopeasti mitään e30:n tapaista klassikkoa, mutta hinnat ovat kuitenkin nousussa ja ruoste huolehtii siitä, että se ei hevillä pysähdy. Esim. tuolla Japanin tuontiketjussa on ollut paljon asiaa ja jo pitkän aikaa sitten E46/E39 vaihtuneet suhteessa halvemmaksi kategoriaksi kuin E36/E34.
 
							
						 
							
						 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
Comment