Taitaa nuo 300tkm (299640km) viat tulla kun aaltona, nyt tuo päätti alkaa sammuilemaan liikennevaloihin, parkkiin ja muutenkin jokapuolelle kun seisottaa käynnissä. Myös kiihdytyksessä mm. moottoritien rampilla ns "pätkii" todella huonosti ottaa kierroksia 4000 jälkeen, ihan kuin veto loppuisi siihen. Mistäs lähtis vikaa etsimään? Ilmamassamittari, kaasuläppä vai jokin muu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Markuzzz View PostTaitaa nuo 300tkm (299640km) viat tulla kun aaltona, nyt tuo päätti alkaa sammuilemaan liikennevaloihin, parkkiin ja muutenkin jokapuolelle kun seisottaa käynnissä. Myös kiihdytyksessä mm. moottoritien rampilla ns "pätkii" todella huonosti ottaa kierroksia 4000 jälkeen, ihan kuin veto loppuisi siihen. Mistäs lähtis vikaa etsimään? Ilmamassamittari, kaasuläppä vai jokin muu?- E36 328iA Touring 4/97 -
Myynissä:
- Rondell 0067 8x17et 35 & 9x17et40 + 225/45 245/40R17 PilotSport5 (+pari varavannetta) -
Comment
-
-
Originally posted by e36ville View PostE36 alko lämpenemään vähän turhan paljon ja kuskin puolelta siitä tuulilasin alapuolelta tulee höyryä. Mitä lähtisi ensimmäisenä tutkimaan? Vesipumppu ja termostaatti on hiljattain vaihdettu uusiin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostOlet varmasti avannut konepellin ja katsonut sinne konehuoneseen?
Tarkoituksena oli siis lähinnä kysellä että onko muilla ollut samanlaista tapausta. Oli ehkä vähän epäselvästi kirjoitettu kylläkin
Comment
-
-
Originally posted by e36ville View PostJoo olen. Höyry tulee jostakin sieltä imusarjan alta tulipellin läheisyydestä. Siellä ainakin menee jotain vesiventtiililtä lähteviä jäähdytysnesteletkuja mistä mahdollisesti voisi vikaa tutkia.
Tarkoituksena oli siis lähinnä kysellä että onko muilla ollut samanlaista tapausta. Oli ehkä vähän epäselvästi kirjoitettu kylläkinLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by haapala View PostMinkä mittainen on 92 325 coupen vakio takapyörän pultti
Ainakin minulle siunautunut noita ja samoja pultteja on tähän asti jokaisessa Bemarissa ollu.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by puliukk0 View PostJos haluan 98 323i cruisen, niin tarvitsenko muuta kuin, moottorin, vaijerin, ohjainlaitteen, viiksen ja johdot?
Äkkiseltään en löytänyt konehuoneesta liitintä valmiina...E36 ///M3 Cabrio
E30 318iS
Comment
-
-
Originally posted by ssamuu View PostJos on manuaali, niin kytkinpolkimeen katkaisin vielä. Osat myös vaihtelevat vuosimallien välillä, joten kannattaa tarkistaa vakkarin moottorin ja ohjainlaitteen osanumerot.
Comment
-
-
Originally posted by KasTrolli View PostSammuivat kyllä. Käytin ovet lukossa ja painoin hätävilkkujen katkaisijasta vilkut päälle-pois, niin eivät enää jääneet vilkuttelemaan käynnistäessä tai sen jälkeen.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
positiivinen camber
Käytin autosta taka-akselin irti ja laitoin vahvikepalat ja uudet apurungon + muut puslat. Auton alusta on madaltamaton.
Nyt näyttäisi siltä, että camberia ei saa säädetyksi alemman tukivarren ulommasta epäkeskopultista kuin ihan maksimissaan pystyyn ja muissa pultin asennoissa mennään reippaasti positiivisen puolelle. Liekkö termi nyt oikein, mutta renkaan alaosat siis sisempänä mitä yläosat. Vähän päinvastainen tilanne siis verrattuna madallettuun autoon, missä yleensä kai ongelmana lienee liiallinen negatiivinen camber.
Tukivarsien pultit on kyllä kirastu ajokorkeuteen tunkattuna jne. Onko muilla ollut vastaavaa/mitään hajua missä vika, vai onko missään? Luulisi, että orkkisalustallakin pääsee negatiivisen puolelle. Ei kyllä tullut mittailtua ennen remonttia noita kulmia. Taka-aurauskin pitää toki vielä säädellä jollain tasolla tontilleen.
Comment
-
Comment