Originally posted by Pakana
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 ilmaus
Collapse
X
-
Originally posted by Pakana View PostHmm, pitäs varmaan kokeilla tuota.
Alkaa keinot loppuu ja hermot.
Tosin, onhan aina mahdollisuus että se on ilmattu, ja jossain muussa on vika kun ei puhalla kuumaa sisään..
Vaihdoin kyllä jo vesiventtiilin yms...
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostJa tämän oon tehny siis moottori sammutettuna, ens hiljaa kaatanu paisariin sitä mukaa ku sinne menee ja sitte ku jääny täyteen niin ruennu "lypsään" jollon menny vielä huomattavasti. Silleen jatkanu niin kauan kun menee. Sit auto käyntiin ja puristeleen vielä letkuja ja ilmaruuvi auki et tulee ilmat pois jos on.
Roviolle koko auto
No ei.. pitää tutkailla lisää..
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostJa tämän oon tehny siis moottori sammutettuna, ens hiljaa kaatanu paisariin sitä mukaa ku sinne menee ja sitte ku jääny täyteen niin ruennu "lypsään" jollon menny vielä huomattavasti. Silleen jatkanu niin kauan kun menee. Sit auto käyntiin ja puristeleen vielä letkuja ja ilmaruuvi auki et tulee ilmat pois jos on.Originally posted by Pakana View PostOngelma vaan on kun avaa ilmausruuvin niin se sylkee sitä nestettä "pyrähdyksittäin"
Roviolle koko auto
No ei.. pitää tutkailla lisää..MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostMutta eikös jannut puhuneet että kone käynnissä ruuvi auki? Sitä juuri ajoin takaa että käynnissä ilmatessa ruuvi kiinni ja letkua rutistelemaan.
Ne laittaa paisarinkorkin kiinni, koneen käyntiin ja avaa ilmausruuvin.
Sittenkun tulee nestettä ilman kuplia on ilmattu.
Comment
-
-
Jos korjaamo sanoo, että alipainelaitteella ilmatessa ei kikkoja tarvita, vaan homma onnistuu niin kuin missä tahansa muussakin autossa, niin voiko tähän luottaa? Auto E36 328.MuotoWorks.fi | 3D-tulostetut tuotteet ja ratkaisut.
Makita seinätelineet ja adapterit | MuotoWorks
BMW i4 lumisuojus latausporttiin | MuotoWorks
Käyttis i4 eDrive40
Kesällä E36 M3
Radalla E36 325i track day tool
Comment
-
-
Originally posted by JH. View PostJos korjaamo sanoo, että alipainelaitteella ilmatessa ei kikkoja tarvita, vaan homma onnistuu niin kuin missä tahansa muussakin autossa, niin voiko tähän luottaa? Auto E36 328.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
En ymmärrä mitä hankalaa tässä on. Itse ajoin tuumasen lankun päälle keulan ja auto EI ollut käynnissä, niin ilmausruuvi auki, nestettä sisään niin pitkään kun tulee pelkkää vettä. Sit ruuvi kiinni, spritepullo syyläriin, auto käyntiin ja puhaltaa kuumaa ja muutama painallus alavesiletkusta. Ryntäytys 2 kertaa 4500rpm ja eikun testilenkille. Testilenkin jälkeen 1dl lisäys nestettä ja aikaa ei mennyt varmaan 5min pidempään.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Originally posted by JH. View PostJos korjaamo sanoo, että alipainelaitteella ilmatessa ei kikkoja tarvita, vaan homma onnistuu niin kuin missä tahansa muussakin autossa, niin voiko tähän luottaa? Auto E36 328.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
t74
Ilmaus edelleen ja edelleen..
Moi, eikö auta yhtään mitään jos täyttäisi lämmityslaitteen etukäteen, eli kannulla lientä sisään vaikka paluuletkusta (syöttöletkut irti) ja katsoo ettei tule enään kuplia?
Vai painaako vesipumppu moottori käynnissä lämppärin heti taas täyteen vesi/ilmaa? :think
Comment
-
Originally posted by Löwen View PostMiks se ilmaruuvi edes täytyy aukaista? Ilmaantuu kyllä lypsämällä ihan ruuviin koskemattakin...
Ja tyhjää systeemiä käytettäessä se ilmaruuvi pitää ottaa kokonaan pois, pelkkä raottaminen ei yleensä auta mitään, veden korkeus-ero em. syylärissä on noin 5cm eli painetta ei juuri ole ja ilman pitää päästä ihan vapaasti pois jotta järjestelmä ilmaantuu omalla painollaan. Nesteen lähtiessä valumaan korkeus-ero kyllä kasvaa reilusti eli täyttämällä paisari ja poistamalla ilmaruuvi puoli syylärillistä nestettä valahtaa yleensä samantien koneeseen.
Comment
-
Comment