Puslan kiinnikkeiden korjaus jatkuu...
Taka-akselipalkin etummainen kiinnitys on niin tankin vieressä, että tankin irrotus on ihan välttämättömyys. (kun ei ole varaa tähän riskiin:
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ajp...-tulipalo.html )
”Kolmen tunnin” homma saada tankki irti: Kardaanin takapää irti, pakoputken keskikiinnikkeet pois, lämpösuojapellit pois, käsijarruvaijerit irti, tankin pannat irti ja tolkuton määrä letkuja tankin päältä mitä hankalimmista paikoista irti... vaan lähtihän se... vähän tosin olisi helpottanut sekin jos tankissa olisi ollut painona vähemmän kuin 40 litraa bensaa...
Nyt on kyllä repeämä paremmin esilläkin ja lisäksi etupuslat oli suorastaan helppo irrottaa ja pistää uudet tilalle. Siis taka-akselia mistään muualta irrottamatta kuin puslien pultit.
Ne etummaiset puslien pultit on mielenkiintoiset, niissä on mutteri päässä ja pultti jää koriin kiinni. Kun akselia laskee niin paljastuu että koria vasten on mutterikanta josta pultit voi ruuvata irti.
Ainakin jos pusla on hajalla niin pultin saa väännettyä pois välistä, mutta uutta puslaa laittaessa kannattaa pultti laittaa valmiiksi puslan sisään koska akseli ei välttämättä laske niin alas että mahtuisi välistä pujottamaan pitkän pultin.
Taaimmat puslat oli ihan helppo homma, tilaa oli reilusti.
Ulosvetäjäksi käy hyvin neliöputken jämistä, serverin räkkikiinnitysraudoista, rälläkän osista, kierretangosta, aluslevyista & muttereista kokoon hitsailtu värkki. (Syntyi tuote: Puslat Veks -rek TM )
Takaisin paikolleen uudet puslat sai ihan kaupallisella normaalilla ulosvetäjällä.
Originally posted by JD
View Post
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ajp...-tulipalo.html )
”Kolmen tunnin” homma saada tankki irti: Kardaanin takapää irti, pakoputken keskikiinnikkeet pois, lämpösuojapellit pois, käsijarruvaijerit irti, tankin pannat irti ja tolkuton määrä letkuja tankin päältä mitä hankalimmista paikoista irti... vaan lähtihän se... vähän tosin olisi helpottanut sekin jos tankissa olisi ollut painona vähemmän kuin 40 litraa bensaa...
Nyt on kyllä repeämä paremmin esilläkin ja lisäksi etupuslat oli suorastaan helppo irrottaa ja pistää uudet tilalle. Siis taka-akselia mistään muualta irrottamatta kuin puslien pultit.
Ne etummaiset puslien pultit on mielenkiintoiset, niissä on mutteri päässä ja pultti jää koriin kiinni. Kun akselia laskee niin paljastuu että koria vasten on mutterikanta josta pultit voi ruuvata irti.
Ainakin jos pusla on hajalla niin pultin saa väännettyä pois välistä, mutta uutta puslaa laittaessa kannattaa pultti laittaa valmiiksi puslan sisään koska akseli ei välttämättä laske niin alas että mahtuisi välistä pujottamaan pitkän pultin.
Taaimmat puslat oli ihan helppo homma, tilaa oli reilusti.
Ulosvetäjäksi käy hyvin neliöputken jämistä, serverin räkkikiinnitysraudoista, rälläkän osista, kierretangosta, aluslevyista & muttereista kokoon hitsailtu värkki. (Syntyi tuote: Puslat Veks -rek TM )
Takaisin paikolleen uudet puslat sai ihan kaupallisella normaalilla ulosvetäjällä.
Comment