Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 perä repeää irti korista!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • valtaalt
    Newbiemmer
    • Feb 2009
    • 8
    • N/A

    Originally posted by jani1632 View Post
    Sanooko mitään "perän pomppiminen" kumia poltettaessa(yritettäessä)....tällaisilla alitehoisilla ja väännöttömillä muovimoottori autoilla se pitäisi lailla kieltää...
    Koskeeko tälläset ongelmat myös M3a?

    Comment

    • valtaalt
      Newbiemmer
      • Feb 2009
      • 8
      • N/A

      Originally posted by Hammu View Post
      Kaikki korimallit kaikilla moottoreilla poislukien M3, kärsii tosta ongelmasta.
      Kiitän ja kumarran.. phew! M3a ostamassa

      Comment

      • Eetyzk
        Bimmer Rookie
        • Dec 2007
        • 98

        -----

        -----
        Last edited by Eetyzk; 19-02-2019, 20:20.

        Comment

        • Eetyzk
          Bimmer Rookie
          • Dec 2007
          • 98

          -----

          -----
          Last edited by Eetyzk; 19-02-2019, 20:33.

          Comment

          • Juubi
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2004
            • 999

            Originally posted by Eetyzk View Post
            Mitenkä ootte saanu käkkärin vaijerit irti helpoiten? Ku ite en viittis millää koko putkistoo ja lämpösuojusta alkaa irrotteleen et saisin vaijerin ruuvattua kepin päästä irti niin. Ku ei oikein mikää lenkkiavain sovi sinne navan päähän irrottaan vaijerin päätä? Et minkämoisella työkalulla sen ootte aukaassu?
            Jos meinaat sitä suojakuorta niin ei siinä mitään kierteitä ole. Se on kiinni ihan puhtaasti ruosteella ym moskalla. Itse käsijarruvaijerit irtoavat kepin päästä käsijarrun suojapussin alta.

            Tuosta vähän kuvaa avuksi:

            Comment

            • Eetyzk
              Bimmer Rookie
              • Dec 2007
              • 98

              -----

              -----
              Last edited by Eetyzk; 19-02-2019, 20:33.

              Comment

              • Bouma
                Bimmer Enthusiast
                • May 2007
                • 3108
                • Tampere

                Originally posted by Eetyzk View Post

                Saakohan KL:ästä niitä hitsattavia tuki-lätkiä sinne pohjaan kiinnityskohtiin? Et ei metroautosta tarttisi "halvalla" mennä hakee?
                Tuskin hinta eroa on. Metroauto alkaa ainakin tampereella olla jopa halvempi jossain määrin kuin KL-Varaosat
                MB CLS-12 350CGI AMG

                MYSTINEN.FI

                Comment

                • quisma
                  BTCF Member
                  • May 2005
                  • 385
                  • Toijala

                  Muistaakseni 16€ säästää, jos ostaa ne vahvikelätkät metroauton marmoritiskiltä, eikä KL-varaosista. Itsehän menin Kl:stä ostamaan ja jälkeenpäin ketutti.
                  e46 325ci cabrio m-sport2

                  Ex: e46 320da touring -04
                  e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
                  e39 528ia -96
                  e34 525i -92
                  e30 320i touring -88
                  e36 328i coupe -97
                  e36 325i -91

                  Comment

                  • quisma
                    BTCF Member
                    • May 2005
                    • 385
                    • Toijala

                    Originally posted by Eetyzk View Post
                    Kiitos Juubi, Tosiaan sitä suojakuorta tarkotin, ja olin jo iha paiseis et miten tuolta sen saa kierteiltä pois, mut tosiaan jos se on vaan paskalla kii, niin huomenna site naputteleen sitä irti niin saa perä-apurungon tiputettua.
                    Sitä suojakuorta saattaa joutua hakkaamaan jonkun aikaa vasara+meisseli -yhdistelmällä, koska se on rympillä kiinni.Vittumaista hommaa
                    e46 325ci cabrio m-sport2

                    Ex: e46 320da touring -04
                    e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
                    e39 528ia -96
                    e34 525i -92
                    e30 320i touring -88
                    e36 328i coupe -97
                    e36 325i -91

                    Comment

                    • Eetyzk
                      Bimmer Rookie
                      • Dec 2007
                      • 98

                      -----

                      -----
                      Last edited by Eetyzk; 19-02-2019, 20:18.

                      Comment

                      • quisma
                        BTCF Member
                        • May 2005
                        • 385
                        • Toijala

                        Vetareita ei välttämättä kannatakaan irrottaa muuta kun perän puolelta.Alatukivarsissa sama homma -pysyy pyöränkulmissakin edes jonkinlainen säätö,kun ei revi niitä auki. Säästyy "turhalta" vaivalta siinäkin (edellyttää toki, että ne ei ole ruosteessa ja eivät tarvitse käsittelyä)
                        Ei kai noita vahvikelätkiä yläpuolelta ole kukaan hitsaillut? Itse ainakin tein vaan yhden "kiinnityskupin" hitsaamista varten yläpuolelle luukun, josta pääsi sen hitsailemaan takasin kiinni.
                        e46 325ci cabrio m-sport2

                        Ex: e46 320da touring -04
                        e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
                        e39 528ia -96
                        e34 525i -92
                        e30 320i touring -88
                        e36 328i coupe -97
                        e36 325i -91

                        Comment

                        • Eetyzk
                          Bimmer Rookie
                          • Dec 2007
                          • 98

                          -----

                          -----
                          Last edited by Eetyzk; 19-02-2019, 20:18.

                          Comment

                          • Eetyzk
                            Bimmer Rookie
                            • Dec 2007
                            • 98

                            -----

                            -----
                            Last edited by Eetyzk; 19-02-2019, 20:16.

                            Comment

                            • Silvio
                              BTCF Member
                              • Feb 2007
                              • 293
                              • *

                              Originally posted by Eetyzk View Post
                              Niin eihä sielt noita lätkiä hitsata mut eiks siel se kierreosa oo, et on se alkuperäsesti jotenki yläpuoleltaki kii? et kierteen yläosasta kii? Ja mihkä tommosen kupin laitoit?
                              Niin, pitäisihän sen kiinnityspultin sieltä ylhäältäkin olla kiinni joten jos yläpää/kiinnityskuppi on myös revennyt vituiks niin kannattaahan sekin korjata mikäli aikoo hyvin tehdä..

                              Vai mitä luulet, kuinka pitkäikäinen korjaus olisi jos tässäkin tapauksessa olisi pelkästään hitsattu alakautta korjauspalikat?

                              Pultti oli jo kiinnityskupista irti (2.) ja kuppikin lähti hennosti sormilla liikauttamalla (3.).
                              ...

                              Comment

                              • Eetyzk
                                Bimmer Rookie
                                • Dec 2007
                                • 98

                                -----

                                -----
                                Last edited by Eetyzk; 19-02-2019, 20:16.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎