On muuten unohtunu tässä totta vai tarua keskustelussa kysyä kokonaan et vetääkös se nyt sitten hyvin ja mukavasti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Montako ahdettua e36 m3:sta suomessa??
Collapse
X
-
Originally posted by Vilikki View PostEiks ahtimen laittaminen rinnasteta moottorin vaihtoon joten siittä varmaan tullu propsejaOriginally posted by sekokupu View PostKyllä rinnastetaan. Oman auton ahdistamisesta tuli 14.5% muutosprosentteja.
Originally posted by MazaPaska puhetta. Ahtaminen ei vie prosentteja ! Ainoastaan mikäli kanta-auton osia vaihdetaan tai poistetaan (eli maksimissaan pakosarjan yms osalta prosentit voidaan viedä - hyvin harvoin niistäkään).
Eli mun näkemyksen mukaan topicin auto voidaan helposti ahtaa ja vieläpä verrata 325i:hin asentamalla kallistuksen vakaajat kyseisestä mallista. Luulisi niihin prosentit riittävän vielä..
Edit. Lakitekstissa tuolla "ahtaminen rinnastetaan moottorinvaihtoon" tarkoitetaan ainoastaan, että autoon on tehtävä samat muutokset (akseleiden, jarrujen yms osalta) kuin jos vaihdettaisiin kyseisentehoinen moottori (eli siis esim. 170hv turbokoneellisessa on oltava 325i 170hv akselit, jarrut yms). Eli siis tehon kannalta rinnastetaan moottorinvaihtoon.
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostNo todella hieno juttu!
Nyt vaan HEMI kaivaa kuvettaan ja tarjoaa pullakahvit!
Comment
-
-
Originally posted by Samikoo View Postbemu ei tosiiaan ole pakokaasuahtimella vaan mekaanisella.
tuossa kuva tötteröstä.
Siististi on kyllä asennettu. Ei oo vaan nakattu romuja pellin alle ja teipillä kasaan
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postolikos tässä tapauksessa mitään puhetta siitä teho/paino suhteesta, vai tuliko se lupa ylittää jollain poikkeus luvalla ihan heittämällä?
Paljon onnea kuitenkin hienosta työstä.
Comment
-
Comment