elikkä tarkotuksena ois ostaa vanteet ja nyt mulle tyrkytettiin oz vanteita edessä 8,5x17 ja takana 11,5x17. et noissa vanteissa on edessä 15 ja takana niinkin pieni kuin 10. oisko mitenkään mahdollista saada noita meneen e36 328 coupeen vai tuleeko traktorin näkönen :think edelliset vanteet mulla oli 9x18 edes ja takana 10,5x18 et oli 20 luokkaa muistaakseni.:think
takakaaret on "sirpit"
pistäkää ideoita kannattaako mun ostaa noita ,kiitos vastanneille!
elikkä tarkotuksena ois ostaa vanteet ja nyt mulle tyrkytettiin oz vanteita edessä 8,5x17 ja takana 11,5x17. et noissa vanteissa on edessä 15 ja takana niinkin pieni kuin 10. oisko mitenkään mahdollista saada noita meneen e36 328 coupeen vai tuleeko traktorin näkönen :think edelliset vanteet mulla oli 9x18 edes ja takana 10,5x18 et oli 20 luokkaa muistaakseni.:think
takakaaret on "sirpit"
pistäkää ideoita kannattaako mun ostaa noita ,kiitos vastanneille!
Siis, ainahan herkkua kannattaa ostaa. Mutta varmaan joutuu jotku toiset kaaret hommaamaan ja hitsaamaan. Ei taida mitään fiksua saada noihin omiin kaariin aikaseks.
Mitkä kumit olisi hyvät 9x16 ja ET ilmeisesti 15 vanteelle? Ainakin tässä: http://mbcustomz.com/bmw.html tuo 215/40/16 näyttää sopivalle vaikka onkin aika pieni. Alustana fk josta otettu takaa säätökiekot pois ja edestä apujouset, eli suht matala.
Onko kenelläkään mitään tietoa 225/40 renkaasta, tai yleensäkin 40 profiilista tuolla 9x16 vanteella. Eli onko aivan toivoton kivireki ajaa, hakeeko pahasti urissa jne.?
Vertailukohtana sitten 225/45, vitonen profiilin heitossa näkyy ainakin ulkonäössä reilusti mutta onko tuolla 45 renkaalla niin paljon parempi ajaa että se kannattaa ehdottomasti valita?
Tarkoitus olisi myös saada renkaat mahtumaan alle hillityllä madalluksella ja ilman kaarien muokkauksia, tuleeko näillä mitoilla mahdollisesti ongelmia? Vanne siis sekä edessä että takana 9x16 et30.
Renkaan profiili on kyllä ihan viimesenä asioiden listassa mikä vaikuttaa ajomukavuuteen. Alusta vaikuttaa paljon enemmän ja renkaan merkillä/mallilla on suuri merkitys. Renaiden ja alustan pitäisi vielä toimia hyvin yhteen. Esim. jäykät jomit ja 15" vanteet talvirenkailla on ehkä hirvein yhdistelmä mitä on tullu ajettua, vaikka profiilia on vaikka muille jakaa. Alusta ei anna yhtään periksi ja renkaat hirveet vetkulat, niin kyyti on ihme pomppimista ja hytkymistä. Myös vakio alusta ja 35- kumit 17 vanteella on hirviä yhdistelmä niin ulkonäöllisesti, kuin ajettavuudeltaan. Kysymykseen: laita alle vaikka nankang ns2 siinä 225/40 koossa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Oolrait kiitos.
Tilasinkin jo Falkenin ziex ze 912 kun oli alennuksessa onlinessa, tiedä sitten minkälaiset on. Tuolla 225/40 koolla. Näyttää se kyllä kieltämättä paremmaltakin tulevassa madalletussa autossa kuin 45 munkki.
Ootkos aivan varma? Testattu mm. 9,5x19" ET45 265/30 settiä, niin mahtui nätisti kevyen kaarien mankeloinnin kanssa. Kumi sentää tuossa tulee ainakin 5mm vanteen ulkopuolelle. Voisi kuvitella että 10x18" ET45 menee kyllä esim. 245-255/35 kumeilla.
Ootkos aivan varma? Testattu mm. 9,5x19" ET45 265/30 settiä, niin mahtui nätisti kevyen kaarien mankeloinnin kanssa. Kumi sentää tuossa tulee ainakin 5mm vanteen ulkopuolelle. Voisi kuvitella että 10x18" ET45 menee kyllä esim. 245-255/35 kumeilla.
Kiitoksia tästä infosta...Mietinnässä olisi 245/35 10,5x18" et36, joka kylläkin tulee sisemmäs mitä tuo 9,5" et45.
Mikäli sisäänpäin mahtuu, niin ulospäin voisi mennä pienenpinellä pokkaksen taitolla...
Hieman epäilen tuota vanteen mahtumista, itsellä oli 9 et45 ja siinäkään ei mahdottomasti tilaa jäänyt... Tosin JOS ei mene niin nuohan on korjattavissa varmaankin sillä että vanteen sisäkehästä sorvaa pari milliä mikäli mahdollista ja rälläkkää tukivarrelle hieman? Eikös se ole takana eka kohta mihin ottaa kiinni, vai ottiko sittenkin koriin? :think
Comment