Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JonttuPeke View PostOk. Saako motonetistä vai onko merkkiliikkeet yleensä lauantaisin auki? Entäs nuo tulpat?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Jontsu00 View Post320i -91 M50 vuotaa jäähdytinnestettä ilmeisesti syylärin ja paisuntasäiliön liitoksesta(vissiin aika yleistä?). Tippasee suoraan paisuntasäiliön alapuolelle.
Kokemuksia rupiaako pitämään pelkällä tiivisteenvaihdolla vai pitääkö uusia koko paisari tai jopa koko syyläri?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
tämmönen pieni kysymys ois että onko kelläkkää kokemusta näistä valoista http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=552 ?
kun ite oon miettiny että hommais tommoset muttako ei osaa oikein kuvitella minkänäköset ne ois bemmin keulilla :think nii jos jollaki ois nii linkakkaa kuvaa tai jos tiiätte jonku auto mis on nii kehtaatteko linkata kuvva ?NEW - BMW E46 330D Sedan - 02
EX - BMW E36 328i Coupè -95
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostPitää tiivisteet vaihtamalla jos paisari/syyläri ei ole halki.
Comment
-
-
Originally posted by huvee- View Posttämmönen pieni kysymys ois että onko kelläkkää kokemusta näistä valoista http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=552 ?
kun ite oon miettiny että hommais tommoset muttako ei osaa oikein kuvitella minkänäköset ne ois bemmin keulilla :think nii jos jollaki ois nii linkakkaa kuvaa tai jos tiiätte jonku auto mis on nii kehtaatteko linkata kuvva ?
Eiköstä ne tommosilta näytä :think
Comment
-
-
Originally posted by Miqoo View PostPaljonko 325 myllyyn menee öljyä? Ja eikö se 5w-40 käy ihan hyvin?MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by huvee- View Posttämmönen pieni kysymys ois että onko kelläkkää kokemusta näistä valoista http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=552 ?
kun ite oon miettiny että hommais tommoset muttako ei osaa oikein kuvitella minkänäköset ne ois bemmin keulilla :think nii jos jollaki ois nii linkakkaa kuvaa tai jos tiiätte jonku auto mis on nii kehtaatteko linkata kuvva ?
Tuossapa olisi mun ex samanlaisilla valoilla.
Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
Comment
-
-
kysymys koskee 328 putkistoa.. eli semmosta kun siinä takapöntössä on se läppä joka aukee 2500jälkeen nyt otin sen liittimen irti joka on taka kontissa joten läppä on koko ajan auki.. mutta tarviiko tukkia se alipaine letku alhalla jotenki vai antaako vain sen olla? auto käy normaalisti..:think/// M G30 530e
/// M E30 325i
Comment
-
-
Originally posted by edemcustom View Postkysymys koskee 328 putkistoa.. eli semmosta kun siinä takapöntössä on se läppä joka aukee 2500jälkeen nyt otin sen liittimen irti joka on taka kontissa joten läppä on koko ajan auki.. mutta tarviiko tukkia se alipaine letku alhalla jotenki vai antaako vain sen olla? auto käy normaalisti..:think
Comment
-
Comment