Originally posted by janne_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostEn tiedä millaisesta säksätyksestä on kyse, mutta kylläpä se pitäisi pystyä paikantamaan se vuoto. Jos vuotaa..
Tuossa M40:ssä on ihan ominainen säksättäjä efekti itsessäänkin.
Pitäisi kyllä mielestäni alle 10l mennä sataselle.. Mahtaa olla jo muitakin erilaisia huolia? Paljon ajettu? Onko nokka/nostajat missä kunnossa?
181 tkm mittarin mukaan,saksasta asti on huoltokirja ja leimoja sekä viimeks 153tkm kohdalla on suoritettu nokkaremppa suomessa.
Se säksätys tulee kuulema juuri sieltä vuotavasta pakosarjasta.
Kyllä tuo auto muuten kunnossa siis on,ei syö öljyjä,ei nesteitä.
Lämmöt pysyy kuten pitää,ei kolise eikä pidä muuten outoja ääniä.
Käynnistynyt aina ensimmäisellä kerralla ja käy tasaisesti ja nätisti.
Eli ei tässä nyt muita huolia ole,kiitos kuitenkin
Lähinnä miettisin kuinka iso homma tuo pultti on saada pois joka on poikki napsahtanut ja onnistuuko tiivisteen vaihto ilman suurempia operaatioita ja purkua?
Comment
-
-
Originally posted by ^Tommi_^ View Post181 tkm mittarin mukaan,saksasta asti on huoltokirja ja leimoja sekä viimeks 153tkm kohdalla on suoritettu nokkaremppa suomessa.
Se säksätys tulee kuulema juuri sieltä vuotavasta pakosarjasta.
Kyllä tuo auto muuten kunnossa siis on,ei syö öljyjä,ei nesteitä.
Lämmöt pysyy kuten pitää,ei kolise eikä pidä muuten outoja ääniä.
Käynnistynyt aina ensimmäisellä kerralla ja käy tasaisesti ja nätisti.
Eli ei tässä nyt muita huolia ole,kiitos kuitenkin
Lähinnä miettisin kuinka iso homma tuo pultti on saada pois joka on poikki napsahtanut ja onnistuuko tiivisteen vaihto ilman suurempia operaatioita ja purkua?
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View PostJep huomasin itsekin tuon paketin kun Schmiedman: sivuja selasin.
noh kaipa tuolle koko hommalle tulee hintaa 400-500€ asenuksineen ja samalla saisi jo hyllyssä olevat raidetangot alle. Noh enään puuttuu se paja itselläkun peukalo keskellä kämmentä.
hinta saksalaisilla tukivarsilla 70eur/kpl ja puslat n 100eur.
Ja toimii, vetelyt rattiin 225 leveillä eturenkailla ei tunnu ja ohjaus tarkka ja tunnokas myös radalla.
Kestävyys on myös moninkertainen verrattuna siihen vakio kumivaimennettuun palloniveleen.
Äänet sisälle ei tällä muutu mutta sitten jos vaihtaa myös taakse apurunkoon powerflexit ääni lisääntyy huomattavasti ja asfalttilaadut oppii tunnistamaan istumalihasten kautta , en laittaisi käyttöautoon mutta tuo oma on käyttö/huvu/rata ajossa silloin kuin siltä tuntuu ei se ominaisuus haittaa..
-Teemu--TT-
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostLisää melua ja epämukavuutta.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by Nifa View PostNo aika kuuro saa olla jossei sitä melun nousemista huomaa, puhutaan kuitenkin useista desibeleistä ihan taajama-ajossa..
Originally posted by Bmw Master View PostMiksi?MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by GARFFi View PostOlen kaiketi sitten kuuro. Mun mielestä powerflexin puslat ovat erittäin hyviä.
Koska vaikka mitä puslia laittais, E36:sesta ei saa täysin äänetöntä, aina joku nitisee tai natisee.
Comment
-
-
Originally posted by GARFFi View PostOlen kaiketi sitten kuuro. Mun mielestä powerflexin puslat ovat erittäin hyviä.
Koska vaikka mitä puslia laittais, E36:sesta ei saa täysin äänetöntä, aina joku nitisee tai natisee.
Mutta tottakai, en kai mäkää seiskalla ajelis jos kolmekutonen ois mukavampi- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTotta. Mutta pitääkö tilannetta pahentaa tahallaan? Tai suositella muita tekemään niin? Minulle on ihan sama millaisia puslia kukin käyttää, kai kokemuksista saa kertoa?
Mun mielestä ovat hyvät ja seuraava pari odottaa hyllyssä jo. Tietysti voisin joskus, perverssi kun olen, niin kokeilla noita M3:sen puslia. Mutta oma mielipide tällä hetkellä on Powerflex.
Originally posted by Supa View PostKannattaa testata vähemmän ajettuja ja uudempia yksilöitä, kyllä sieltä hyviäkin löytyy mitkä ei natise, oon ajanutki tämmösiä
Mutta tottakai, en kai mäkää seiskalla ajelis jos kolmekutonen ois mukavampiMB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
no nyt 18kpl auton alle uretaani puslia laittaneena, kyllä se lisää hieman melua ja tienlaadut tuntuu persauksissa, en tiedä millainen olisi ajaa vakio iskareilla ja jousilla. mut kokonaisuutena pidän auton nykyisestä ajotuntumasta, enkä kadu hetkeään päätöstäni ko. pusliin vaikka kylkiäisenä hieman melu kasvoi. Mut nämähän on niitä mielipide asioitaNyt mennään:
bmw e46 330i cabrio
bmw e46 330d
ex
bmw e36 328 coupe
bmw e30 327 cabrio
bmw e36 316
Comment
-
-
Mullakin on powerflexit, ehjiin vakiopusliin verrattuna ei meteliä oikeastaan ole tullut lisää, mutta varsinkin poikittaiset halkeamat ja saumat tiessä kyllä tuntee Jämäkät iskaritkin tietenkin vaikuttaa. Joskus tuntuu että olis voinu jättää laittamatta nu pf:t.
Varsinkin kun täällä päin tiet on mitä on.
E: Niin tarkoitan siis koko alustan puslia, etutukivarsiin nuo powerflexit tai motorsport puslat on melkein ehdottomat.Last edited by JJT; 07-04-2011, 19:09.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostMullakin on powerflexit, ehjiin vakiopusliin verrattuna ei meteliä oikeastaan ole tullut lisää, mutta varsinkin poikittaiset halkeamat ja saumat tiessä kyllä tuntee Jämäkät iskaritkin tietenkin vaikuttaa. Joskus tuntuu että olis voinu jättää laittamatta nu pf:t.
Varsinkin kun täällä päin tiet on mitä on.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment