Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16341
    • Leppävirta

    Originally posted by GARFFi View Post
    Ei sulla tietoo satu oleen et miten tuo irtoaa? Kääntämällä?
    Siinä on semmonen metallinen "o-rengas" klipsu pitämässä kiinni. Sen taiteilin sellaisella piikkipää pikkumeisselillä irti ja sitten vetämällä se ulos. Itse en paineita laskenut kun en silloin tiennyt asiasta niin tukka pölähti ja vanhan anturin o-rengas tiiviste lens jonnekkin mistä en jaksanut etsiäkään, onneksi vaihto anturassa oli tiiviste.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • beehoo
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 133
      • Helsinki

      Originally posted by GARFFi View Post
      Ei sulla tietoo satu oleen et miten tuo irtoaa? Kääntämällä?
      Onko kyse tästä operaatiosta?

      http://www.pelicanparts.com/bmw/tech...ake_Switch.htm

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16341
        • Leppävirta

        Originally posted by GARFFi View Post
        Tarviiko akunkenkää irroittaa kun vaihtaa jarrupolkimen tunnistimen?
        Originally posted by beehoo View Post
        Saattaapi olla että on kyse tuosta. Itse ehkä ymmärsin väärin, silloin nuo minun ohjeet voi hukata bittiavaruuteen. Luulin jostain syystä kyse olleen ihan toisesta jutusta.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • GARFFi
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 5541
          • Kankaanpää

          Originally posted by beehoo View Post
          Originally posted by Haju69 View Post
          Saattaapi olla että on kyse tuosta. Itse ehkä ymmärsin väärin, silloin nuo minun ohjeet voi hukata bittiavaruuteen. Luulin jostain syystä kyse olleen ihan toisesta jutusta.
          Samasta jutusta kyse.

          Mutta ABS-valo ei syttynyt kun ajelin takasin kotiinpäin, samaten check valo mittaristosta kaikkosi!!!! (valitteli aiemmin brake light circuittia)

          Mahtavaa jos ABS-valon syttymisongelma oli tästä kiinni!
          MB E220 CDI -10
          Ex.VW T5.1 -11
          Ex. Ford Transit Custom -14
          Ex. VW Passat 2.0FSI -06
          Ex. VW Golf+ -06
          Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
          Ex. Honda CBR900RR -96
          Ex. E36 325i Coupé -94
          Ex. LADA 2105 1200S -89
          Ex. LADA 2107 1300S -87
          Ex. E36 320i -91

          Comment

          • ruupanen
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2006
            • 5148
            • Joensuu

            Kaverilla meni 325i cupeesta laturi. Boschi näyttäs ennen olleen. Käykös tohon sit esim M50B20 E34:sen Valeon laturi?
            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

            Comment

            • GARFFi
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 5541
              • Kankaanpää

              Jahas.. mitähä seuraavaks. Lähdin kotoa äsken käymään liikentees niin mutkassa laitoin kakkosen ja käännyin. Kierroksia oli joku 2000rpm josta sitten vähä kiihdytin niin kakkosella nykäs pari kertaa oikeen lahjakkaasti. Mitä niitä yleisiä paikkoja on, missä piilee kosteutta tai jotain, mikä voi aiheuttaa nykimistä? Ttuku tuttaa ku tarttis päästä leimalle ja kokoajan tulee uusia vikoja.
              MB E220 CDI -10
              Ex.VW T5.1 -11
              Ex. Ford Transit Custom -14
              Ex. VW Passat 2.0FSI -06
              Ex. VW Golf+ -06
              Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
              Ex. Honda CBR900RR -96
              Ex. E36 325i Coupé -94
              Ex. LADA 2105 1200S -89
              Ex. LADA 2107 1300S -87
              Ex. E36 320i -91

              Comment

              • ka00z
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2006
                • 1805
                • Varsinais-Suomi

                Perus haitarikumissa halkeamia? Ainakin touringi veti lahjakkaasti kenguruhyppelyä tuon seurauksena, juurikin alakierroksilla. Hävis kaikki oireet kun tuon vaihdoin.

                Ei kenelläkään olis tarvetta 318i muoviluodille?

                Aiheuttaa liian kovaa omistamisenhalua T3:n e30 ja kolmekutonen jäi virattomaksi kun hain neljäkutosen gyntteriltä.
                Last edited by ka00z; 14-03-2012, 23:27.
                W124 voll, markalla pidemmälle

                Comment

                • GARFFi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 5541
                  • Kankaanpää

                  Jaa-a, täytyy kattoa. On se mun aikanani uusittu mutta kai siinä halkeemia voi olla jo.

                  ABS-valo ei sitten lopettanu syttymistään. Leimalta hylky.

                  Voi tulla leiman jälkeen paskanruskee 325i:kin myyntiin. Vituttaa siihen malliin
                  MB E220 CDI -10
                  Ex.VW T5.1 -11
                  Ex. Ford Transit Custom -14
                  Ex. VW Passat 2.0FSI -06
                  Ex. VW Golf+ -06
                  Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
                  Ex. Honda CBR900RR -96
                  Ex. E36 325i Coupé -94
                  Ex. LADA 2105 1200S -89
                  Ex. LADA 2107 1300S -87
                  Ex. E36 320i -91

                  Comment

                  • Jarsse
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2007
                    • 1519
                    • Kymenlaakso

                    Originally posted by mehtojarvi View Post
                    viittiskö joku kattoa omaansa ja kertoa kuuluko ton yläpään jousesta mennä noin?!?

                    auto on 325 vm-92

                    kuva linkistä --- http://kuvablogi.com/nayta/3454555/

                    viittiskö kukaan?tietäs et rupeenko irrottelee niitä.
                    E91 325xi vm07
                    E60 530xd vm06 stage X

                    Comment

                    • Arde92
                      BTCF Member
                      • Aug 2010
                      • 1328
                      • Lohtaja/keski-pohjanmaa

                      Originally posted by mehtojarvi View Post
                      viittiskö kukaan?tietäs et rupeenko irrottelee niitä.

                      onhan se selvä että sen ei kuulu mennä nuin
                      E39 M5 Titansilber<------
                      F11 530D Spacegray
                      E36 323i M-sport Med Hölsteri
                      Ex :E61 525D Lci Carboni
                      Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
                      Ex :E61 530XD Monacoblau<------
                      Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
                      Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

                      Comment

                      • Jarsse
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2007
                        • 1519
                        • Kymenlaakso

                        mut miten helvetis ne on menny kautta saatu tollasiks,ja kun molemmil puolil:think

                        tosta todennäkösest johtuu se että etupää on niin helvetin korkea.
                        E91 325xi vm07
                        E60 530xd vm06 stage X

                        Comment

                        • pablo
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2005
                          • 732
                          • Pirkanmaa

                          Mikähän tekee 318 is:ssä sen et kiihtyvyys on aaltomaista 3000 rpm:n jälkeen, välillä tuntuu ettei kiihdy vedättäessä 2000-4000 alueelta ja välillä kiihtyy paremmin, ajaessa tasakaasulla junnaa vastaan ihan kuin kova tuuli ois vastassa.kulutusmittari heiluu 8-10l välillä. Autoon vaihdettu massamittari ja lambda edellisen omistajan toimesta. Tänään ajoin 500 km ja bensaa meni puolisen tankkia eli kulutus lienee normaalia. Matkan varrella teki kerran ylämäkeen vedättäessä et rötäs kunnolla mut aukes sitten kyllä samantien. Voiskohan kaasupotikka tehdä moista vai onko is:ssä jotain erikoisjuttuja oireisiin viitaten?

                          Lambda vikaan en oikein usko. Jotenni tuntus et kaasujuttuja ois kun ei aina tee noita asioita. Tulppien tarkistus/vaihto ois kans mielessä, mut ei ole koskaan yksikään vapariauto kyllä niistä kiukutellu:think

                          -Anssi

                          Comment

                          • Arde92
                            BTCF Member
                            • Aug 2010
                            • 1328
                            • Lohtaja/keski-pohjanmaa

                            Originally posted by mehtojarvi View Post
                            mut miten helvetis ne on menny kautta saatu tollasiks,ja kun molemmil puolil:think

                            tosta todennäkösest johtuu se että etupää on niin helvetin korkea.
                            jotenki ihmeellisesti pompannu tuollain tai jtn oot ajannu jostain hyppyristä:think
                            E39 M5 Titansilber<------
                            F11 530D Spacegray
                            E36 323i M-sport Med Hölsteri
                            Ex :E61 525D Lci Carboni
                            Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
                            Ex :E61 530XD Monacoblau<------
                            Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
                            Ex: E34 540 6-Gang Mtech <------

                            Comment

                            • Pazi88
                              Moderator
                              • Jan 2007
                              • 11078
                              • Oulu

                              Originally posted by mehtojarvi View Post
                              mut miten helvetis ne on menny kautta saatu tollasiks,ja kun molemmil puolil:think

                              tosta todennäkösest johtuu se että etupää on niin helvetin korkea.
                              Oisko yläpään laakeri leikannu kiinni ja jousi joutuu pyörimään lautasella että renkaat pääsee kääntymään.

                              Instagram, YouTube kanava
                              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                              Comment

                              • beehoo
                                Bimmer Rookie
                                • Sep 2005
                                • 133
                                • Helsinki

                                Originally posted by GARFFi View Post
                                ABS-valo ei sitten lopettanu syttymistään. Leimalta hylky.
                                Ootko piuhassa käyttäny? Anturit kunnossa? Toimiiko abs vaikka valo palaa?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎