Ai irtooks toi ratti takakautta kokonaan? Luulin että siinä keskellä on iso pultti niinkun ainakin perinteisesti on ollut
Takaa 2 torx ruuvia auki niin irtoaa bagi itse ratista. Ratti kiinni yhdellä pultilla keskeltä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mikä siis löytyy bägin alta, ratin logon alta ei löydy bägillisissä rateissa mitään. Jos sen haluaa kuitenkin ottaa irti niin yläreunasta pienellä talttapäämeisselillä.
Töyssyissä / routakuopissa perästä kuuluu tumahdus. Mitäs puslaa raati veikkaa vialliseksi? Repeytymisestä ei ole kyse tällä kertaa, eihän tossa neloskoneessa voimat sellaiseen riittäisikään
veikkaan jommankumman puolen etummaista tukivarren puslaa,omasta kuskin puolinmainen menny ja samanlaista oiretta.
Taisi perä antautua eilen muovista. Kesken kiihdytyksen alkoi metallinen jurina kuulua auton takaosasta ja hidastaessa meinasikin vetää takapyöriä lukkoon. Jurinan ja kolinoiden saattelemana nylkytin kotiin. Oletan juuri perän hajonneen siksi, että sieltä on jo tovin tippunut öljyä ja nyt se sitten taisi käydä liian vähiin.
Kysymys kuuluukin, mistä kaikista autoista tuo murikka tuohon -94 318iS:ään sopii? TYP168 -perä kyseessä ja Realoem:n mukaan välitys kaiketi 3,45.
Jos sulla on ehjä murikka, avoin tai lukollinen, niin kerro heti. Tampereen alueelta saa tarjota myös tilojaan ja muita vinkkejä ritsan saattamiseksi ajokuntoon mahd. kivuttomasti ja nopeasti.
Jahas, meniköhän 2-vaihteen synkrot vai siirtäjävipu, eli kakkosella ei liiku mihkään, vaihdekeppi täräjää, muilla vaihteilla toimii ok. Uskaltaakohan tuolla nyt ajella ollenkaan vai onko kohta kaikki vaihteet jumissa, kotio (n. 35km) pitäis kuitenkin päästä parin tunnin päästä..
BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Jahas, meniköhän 2-vaihteen synkrot vai siirtäjävipu, eli kakkosella ei liiku mihkään, vaihdekeppi täräjää, muilla vaihteilla toimii ok. Uskaltaakohan tuolla nyt ajella ollenkaan vai onko kohta kaikki vaihteet jumissa, kotio (n. 35km) pitäis kuitenkin päästä parin tunnin päästä..
Siirtäjä on kunnossa koska 1-vaihde menee päälle, 1 ja 2 sama siirtäjä.
ilmenny tälläne vika koneen hitusen lämmettyä kiihdyttäessä jatkuva röpötys ja paikallaan ollessa konetta kun kierrättää hieman niin kuuluu "viuh" kaltainen ääni myös rattia kääntäessä kuuluu tuo sama ääni mutta paikallaa olessa ei röpötä ainoastaa ajossa... jollai tietoa mistä mahtais johtua??
Kumpi olis vikana, kytkimen työ- vai pääsylinteri?
Jäi kerran poljin pohjaan, mutta nostamalla tuli ylös ja pumppaamalla alkoi pelaamaan taas jotenkuten.
Nyt kuitenkin poljin pitää kuitenkin survoa ihan kunnolla lattiaa vasten, ettei vaihteet rusahda ja meinaa siltikin vähän rutista. Koitettiin työsylinteristä ilmata, muttei vaikuttanut mitään.
Poljin tuntuu jäykemmältä mitä normaalisti. Voisko olla pääsylinteri rikki vai onko todennäköisempää työsylinteri?
Tarviiko akunkenkää irroittaa kun vaihtaa jarrupolkimen tunnistimen?
Ei. Mutta poleksi jarrua auton ollessa sammuksissa niin häviää paine sieltä tehostimesta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment