En muista vanteen et:ä, mutta se e36/e46 alpinan 9" takavanne ja 265/35 kumi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koliseeko e36? Katso tämä!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Eessä näyttää jäävän pyörät ihan pystyyn. Takanakin sais n. 1 pintaan camberin. :think
Pitääpä kattoo mitkä arvot tulee kunhan auton haen. Pyyntö oli että pyörät mahd. pystyyn.
Edit. Eessä jäi camber -0.04 ja takana on jotain -1.3x (raapii kiinni pystymmässä, varaa olisi vielä. Caster 7-8 välissä.Last edited by bemmeri; 19-03-2015, 16:41.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
mistä johtuu kun eilen vaihoin säädettävän alustan taakse (oli samat jouset kun ennen) mut ihankun ois nyt alkanut paukuttaa vedätykses perää :think voisko johtua että liian pitkät iskarit on tai hakeeko viel jouset paikkoja?Last edited by erä-koira; 26-03-2015, 09:36.NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Comment
-
-
Kertokaapas viisaammat mikä järki noissa powerflex puslissa on ku laittaa ne ohjeen mukaan tasanen pusla koriinpäi niin jää tällänen rako. Eikös toi just rasita noita etupään kiinnikkeitä, kun tuossa on noi pinnapultit eikä paino pääse jakautumaan tasesti koko puslan alueelta, toisin ku taaemmissa puslissa. Onko ihan järjetöntä laittaa etupuolelle noi powerflexit väärinpäin, että pinnapultti jää puslassa olevaan syvennykseen? Tai sitten vaihtaa pinnapultti normipulttiin?Last edited by onavez; 02-08-2019, 16:26.E60 LCI 530xi -07
Ex:
E36 325 -91
E36 318 -93
Comment
-
-
Tuohon pulttiin pelkästän se rasitus tulee vakio kumipuslalla. Ei sekään mihinkään koriin ota kiinni. Laita vaan niinkuin ohjeessa lukee.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by onavez View PostKertokaapas viisaammat mikä järki noissa powerflex puslissa on ku laittaa ne ohjeen mukaan tasanen pusla koriinpäi niin jää tällänen rako. Eikös toi just rasita noita etupään kiinnikkeitä, kun tuossa on noi pinnapultit eikä paino pääse jakautumaan tasesti koko puslan alueelta, toisin ku taaemmissa puslissa. Onko ihan järjetöntä laittaa etupuolelle noi powerflexit väärinpäin, että pinnapultti jää puslassa olevaan syvennykseen? Tai sitten vaihtaa pinnapultti normipulttiin?Originally posted by Pazi88 View PostTuohon pulttiin pelkästän se rasitus tulee vakio kumipuslalla. Ei sekään mihinkään koriin ota kiinni. Laita vaan niinkuin ohjeessa lukee.
Comment
-
-
Noissa uretaani puslissahan noiden rikkojen idea on tehdä puslasta "yhtenäinen". Etupäässä on yläpuolellakin rikka tuon pinnapultin "mutteriosan" takia, takana puslan yläpinta ottaa kiinni koriin/vahvikelätkiin, jolloin rikkaa ei tarvitse.
Rikkojen tarkoitus on puristaa kasaan/vastakkain noita puslan puolikkaita. Puslassa ylä- ja alapuolella halkaisia on isompi, eli jonkinlainen oleke siellä ja tämä vastaa kiinni takakelkan ylä-/alapintaan, jolloin takakelkan pystysuunnan liike/jousto on hallinnassa. Puslan läpi on holkki joka pitää olakkeiden välin oikeana, jolloin pusla ei litisty liiaksi kasaan puristuen.
Nuo ohuet rikat jotka tulee uretaanipuslien mukana, taipuu kuulemma mutkalle, tai "lautasmaiseen" muotoon, juurikin tuon pystyliikkeen takia. Ite laitoin jo suorilta paksummat rikat joka paikkaan, ettei tarviis myöhemmin vaihdella tai korjailla antaununeita rikkoja.
Luulisin, että asennuksen helpotuksen takia etupäässä on pinnapultit. Varmasti asennus onnistuisi etupään osalta myös normaaleilla pulteillakin. Mutta kelkan asennus vaikeutuu hieman, kun mikään ei ole ohjaamassa paikoilleen.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostNoissa uretaani puslissahan noiden rikkojen idea on tehdä puslasta "yhtenäinen". Etupäässä on yläpuolellakin rikka tuon pinnapultin "mutteriosan" takia, takana puslan yläpinta ottaa kiinni koriin/vahvikelätkiin, jolloin rikkaa ei tarvitse.
Rikkojen tarkoitus on puristaa kasaan/vastakkain noita puslan puolikkaita. Puslassa ylä- ja alapuolella halkaisia on isompi, eli jonkinlainen oleke siellä ja tämä vastaa kiinni takakelkan ylä-/alapintaan, jolloin takakelkan pystysuunnan liike/jousto on hallinnassa. Puslan läpi on holkki joka pitää olakkeiden välin oikeana, jolloin pusla ei litisty liiaksi kasaan puristuen.
Nuo ohuet rikat jotka tulee uretaanipuslien mukana, taipuu kuulemma mutkalle, tai "lautasmaiseen" muotoon, juurikin tuon pystyliikkeen takia. Ite laitoin jo suorilta paksummat rikat joka paikkaan, ettei tarviis myöhemmin vaihdella tai korjailla antaununeita rikkoja.
Luulisin, että asennuksen helpotuksen takia etupäässä on pinnapultit. Varmasti asennus onnistuisi etupään osalta myös normaaleilla pulteillakin. Mutta kelkan asennus vaikeutuu hieman, kun mikään ei ole ohjaamassa paikoilleen.E60 LCI 530xi -07
Ex:
E36 325 -91
E36 318 -93
Comment
-
-
Tänää kävin laittamaa osia paikallee, ja kävin ihmettelemää et miks noissa takakelkan taaemmissa powerfleksien holkeissa on 15mm reikä ja etummaisissa 12mm reikä. Onks tarkotuksella vai käyny tehtaalla käpy? Luulis et 3mm väljä reikä rynkyttää ajaes aivan perkeleesti:thinkLast edited by onavez; 02-08-2019, 16:26.E60 LCI 530xi -07
Ex:
E36 325 -91
E36 318 -93
Comment
-
-
Originally posted by onavez View PostTänää kävin laittamaa osia paikallee, ja kävin ihmettelemää et miks noissa takakelkan taaemmissa powerfleksien holkeissa on 15mm reikä ja etummaisissa 12mm reikä. Onks tarkotuksella vai käyny tehtaalla käpy? Luulis et 3mm väljä reikä rynkyttää ajaes aivan perkeleesti:think
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi se mitään rynkytä jos kiristää pultit. Ja strongflexin puslissa taisi olla sama juttu, helpompi laittaa kelkaa autoon kun ei ole just jämptit ne kaikki neljä pultinreikää.
Comment
-
Comment