Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koliseeko e36? Katso tämä!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controll3d
    BTCF Member
    • Nov 2009
    • 332
    • Iisalmi

    #91
    Onko kenelläkään kokemusta noista camber säädettävistä kiina/ebay iskarin yläpäistä ja niiden kestävyydestä?


    BC tai ksport yläpäät maksaa saman mitä nuo koko TA Technixit alustasarja maksoi. Ei siis kovin kannattava vaihtoehto. Sama homma M3 yläpäiden kanssa.
    Käyttis: -
    Projekti: E36 328i Coupe M-Sport -95

    °•. controll3d.kuvat.fiat-r.fi .•°

    Comment

    • Elevator67
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2009
      • 1338
      • Jyväskylä

      #92
      mikähän kolisee? 325tds manuaali 96/6.. Kun kiihdyttää rankasti ja päästää kaasun niin kuuluu kolaus vasemmalta edestä. Itse en heti välystä löytänyt. Autossa uudet iskarit ja yläpäät. Tavallisella ajolla ei kolina kuulu eikä töyssyissä tai vastaavaa.
      Last edited by Elevator67; 04-06-2014, 16:53. Reason: tarkennus
      sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa

      Comment

      • Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11103
        • Oulu

        #93
        Tarkista moottorin tukikumit ensimäisenä. Pitää melkeen nosta moottoria jollain että näkee onko poikki. Ellei sitten ole jo tuhannen paskana.

        Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

        Comment

        • Elevator67
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2009
          • 1338
          • Jyväskylä

          #94
          päivitystä edelliseen. Kun kiihdyttää niin nyt on parikertaa "jäänyt ilmaan" ja hetken kuluttua kaasun päästöstä kuuluu lonks.. Aivan kuin jokin asettuisi takaisin paikalleen
          sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa

          Comment

          • Pazi88
            Moderator
            • Jan 2007
            • 11103
            • Oulu

            #95
            Originally posted by Elevator67 View Post
            päivitystä edelliseen. Kun kiihdyttää niin nyt on parikertaa "jäänyt ilmaan" ja hetken kuluttua kaasun päästöstä kuuluu lonks.. Aivan kuin jokin asettuisi takaisin paikalleen
            Ehkä se sitten ennemmin on iskarin yläpää. Tunkkaa koko auton keula ilmaan ja tutki niiden kunto kunnolla. Siis niin että ei kummatkaan renkaat osu maahan, jolloin ei pääse kallistuksenvakaaja vääntämään.

            Instagram, YouTube kanava
            ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

            Comment

            • Elevator67
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2009
              • 1338
              • Jyväskylä

              #96
              Originally posted by Pazi88 View Post
              Ehkä se sitten ennemmin on iskarin yläpää. Tunkkaa koko auton keula ilmaan ja tutki niiden kunto kunnolla. Siis niin että ei kummatkaan renkaat osu maahan, jolloin ei pääse kallistuksenvakaaja vääntämään.
              iskari ja yläpäät uudet. Olisikohan voinut jo hajota :think 1000km ajeltu. Itse epäilisin laakeria kun tuossa tutkailin niin rengasta kuin vetää ulospäin niin on ihan todella pieni välys muttei heiluttelemalla ylös alas sivulle.
              sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa

              Comment

              • jyrimatti
                Bimmer Rookie
                • Feb 2013
                • 143
                • Tampere

                #97
                Mikä vois olla vetelyyn, vaihoin eteen strongflexin punaset puslat etutukivarsien taakse. Sen jälkeen rupee veteleen iha vitusti:/ kulmat Ens viikolla tarkastaan mut veikkaan et ei se auraus noi paljo voi vaikuttaa:/

                Comment

                • Elevator67
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2009
                  • 1338
                  • Jyväskylä

                  #98


                  ootteko mitenkä saaneet irti tuos osanumero 7 pultin perän päästä? Ei mahdu pulttikone ja on aika saatanan lujassa. Onko jokin kikka?
                  sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa

                  Comment

                  • esa`pentula
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2009
                    • 1390
                    • Tampere

                    #99
                    Originally posted by Elevator67 View Post


                    ootteko mitenkä saaneet irti tuos osanumero 7 pultin perän päästä? Ei mahdu pulttikone ja on aika saatanan lujassa. Onko jokin kikka?
                    Irroitusrasvaa muhimaan päiväksi ja kunnon jatkolla tai lämpöä mutteriin, ellet ole jo saanut sitä auki. Sormet ristiin ettei mene pultti poikki!

                    Comment

                    • reivanen
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2009
                      • 222
                      • Sipoo

                      Mulla joku tymähtää pehmeästi perässä liikkeellelähdössä suunnan vaihdon yhteydessä. Kuopissa tai vaihtaessa ei kuulu mitään ylimääräistä, ja vain harvoin kun siirtyy vedosta moottorijarrutukseen. Klappia ei tunnu joten en usko että se olisi voimansiirrossa?

                      Auton alla kun kävin niin kaikki näytti ok.
                      Nykyään:
                      Ex:
                      BMW e36 328 Touring "m-sport" -95, BMW e34 525i Touring -96, BMW e34 M5 3.8 Nurburgring -94, BMW e34 540 iA -93, BMW e36 328 Coupe -96 "M3 wannabe", Ford Sierra 2.0 DOHC -92, BMW e36 M3 3,2 Coupe -97, BMW e36 325 Coupe -95, Honda Civic Type-R -02, Ford Sierra 2.0 OHC -89

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16442
                        • Asikkala

                        Originally posted by reivanen View Post
                        Mulla joku tymähtää pehmeästi perässä liikkeellelähdössä suunnan vaihdon yhteydessä. Kuopissa tai vaihtaessa ei kuulu mitään ylimääräistä, ja vain harvoin kun siirtyy vedosta moottorijarrutukseen. Klappia ei tunnu joten en usko että se olisi voimansiirrossa?

                        Auton alla kun kävin niin kaikki näytti ok.
                        Takakelkan kumit loppu, itsellä oli aikoinaan niin sökönä että pusla lähti käsin vetämällä irti kumin sisältä.

                        Comment

                        • MikkoJII
                          BTCF Member
                          • Oct 2003
                          • 1807
                          • Lapua

                          Iltoja!

                          Oon tehny autoon puslajumpan taakse, kaikki on paikoillaan ja auto on suunnattu, mutta tänään kun käytin leimalla autoa ja katsuri nosti apurungosta perää ylöspäin niin huomasin, että apurunko sais kiristyä etupäästä vielä max. sentin verran. Autossa on Strongflexin puslat. Auto meni leimasta läpi ja meinas, että kannattaa varmaan kiristellä nuo.

                          Koitettiin kaverin kans tuota apurungon etupäätä tallilla kiristellä, mutta ei tuo kiristy niin paljon. Eli kun tunkkaa apurunkoa ylöspäin ja rako menee etupäässä kiinni niin se työntää niitä puslien sisällä olevia holkkeja ulospäin (eli mutteriin päin) ja nämä ei painu syvemmälle vaikka koittaa kiristääkiin. Johtuu ilmeisesti siellä yläpäässä olevasta olakkeesta/avainvälistä pultissa.

                          Kuuluuko tuossa apurungon etupäässä olla tuommonen rako vai onko tässä nyt jotain mitä mä en tajua. Oon laittanut nuo puslat Strongflexin kuvien mukaan. Apurunko kiristeltiin ristiin ja tasaisesti. Apurungon etupuolen puslia ei muistaakseni voi edes laittaa väärinpäin. Onko käynyt niin, että takapää kangottaa tuota etupäätä? Tuntuu oudolta, että siinä ois rako... :think

                          Auto on leimattu ja suunnattu ja ei todellakaan vetele ajossa. Ajossa tuntuu niinku siellä joku ois päin persettä, varsinkin kun vaihtaa kiihdytyksessä vaihdetta ja nykäsee kytkimen ylös niin rytäsee aika kivasti.


                          EDIT:
                          Tämä vika tuli korjattua. Uretaanipuslien vaihdossa oli tullut kämmi ja oli jäänyt apurungon etupään puslien yläpuolelta ne prikat pois, nyt ei pääse elämään enää.
                          Last edited by MikkoJII; 25-11-2014, 20:28.
                          E32 750i 11/89

                          Comment

                          • Bimmerboij
                            Newbiemmer
                            • Jul 2013
                            • 28
                            • Lappeenranta

                            Tuli tuossa haettua 325 e36 ja tuli kaupanpäälle pikkuvikoja. Kuten mm. ikkunan katkasijat ei toimi, töötti ei toimi ja mittarin valot pimeenä. Ja suurin huoli on kun käynnistää koneen, niin kierrokset nousee hetkeksin n.2000rpm ja siitä laskee sitten 1000rpm, jossa tyhjäkäynti on kokoajan. Onko toi 1000 rpm liian korkea tyhjäkäynti ja mikä tän ja nää muut viat vois aiheuttaa?

                            Pahoittelut tuli väärään threadiin...
                            Last edited by Bimmerboij; 29-11-2014, 13:03.

                            Comment

                            • JJT
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 6694
                              • .......

                              Kato nyt ekana vaikka sulakkeet ja releet.
                              Tyhjäkäyntiin, korjaa imuvuodot ja putsaa tyhjäkäyntimoottori.
                              Myyn:
                              M10/20/52 E30-E36 osia

                              Comment

                              • deemu79
                                Bimmer Fanatic
                                • Aug 2011
                                • 453
                                • Helsinki

                                Originally posted by MikkoJII View Post
                                Autossa on Strongflexin puslat.
                                Kummat puslat sulle tuli, 80 vai 90 kovuudeltaan? Millainen ero ajomelussa verrattuna kumisiin?
                                sigpic
                                328i Coupe M-Sport -95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎