Originally posted by deemu79
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koliseeko e36? Katso tämä!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by deemu79 View PostKummat puslat sulle tuli, 80 vai 90 kovuudeltaan? Millainen ero ajomelussa verrattuna kumisiin?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTäällä on takana joka paikassa strongflexin keltaiset, eipä juuri ero vakioista tuon äänen suhteen.Originally posted by MikkoJII View PostMulla on ne 80 puslat. Oon ajanu autolla leimauksen jälkeen n.200km 205/65/15 profiilin kitkoilla ja en kyllä huomannu metelissä mitään ihmeellistä. Autolla oon ajanu viimeksi 2 vuotta sitten aktiivisesti ja nyt alustaan on uusittu kaikki muut paitsi etulaakerit joten vertailu vanhan ja nykyisen kunnon välillä on aika vaikeaa.
Otin sit varmuuden vuoksi kaikki suoraan koriin kiinnittyvät puslat pehmeämpiä ja poikittaisten takatukivarsien taas kovempia, kun tulevat apurunkoon kiinni ja myös vakaajille kovat kun niissäkin on 1 pusla "lisää" välillä korista akselistoon.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
-
Käytetäänkä Konin sporttien kanssa pohjaanlyöntikumeja ja sitä iskarin suojaa. Takaiskareista siis kyse. Tuo pohjaanlyöntikumin pois jättö arveluttaa. Tuolleen ollu ties kuinka monta vuotta ja iskarit vaikuttaa hyville, muutamaa pintaruostetäppää lukuunottamatta :think
Varmaan sen taatta jätetty pois, että voi iskaria säätää, kun irroittaa pelkästään alapään.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostKäytetäänkä Konin sporttien kanssa pohjaanlyöntikumeja ja sitä iskarin suojaa. Takaiskareista siis kyse. Tuo pohjaanlyöntikumin pois jättö arveluttaa. Tuolleen ollu ties kuinka monta vuotta ja iskarit vaikuttaa hyville, muutamaa pintaruostetäppää lukuunottamatta :think
Varmaan sen taatta jätetty pois, että voi iskaria säätää, kun irroittaa pelkästään alapään.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostItselläni on lyhennetty m-sport alustan kumi. Ja juu, luult. tuon takia puuttuu. Ei minunkaan iskareita säädetä paikallaan vaikka onkin self-desing kumi, ei vaan painu pohjaan.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Raidetanko erot motonetista vai ei??
Motonetisa raidetanko on puolet halvempi kun Kl:ssä,mutta onko myös kestoikä puolet lyhkäsempi?
Siis kestääkö noi motonetin raidetangot,kellään kokemuksia?:think
Pitää koko raidetanko uusia ku ei kierteet aukee ja taitaa olla jeesuksen aikanenkin...Nykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
-
Originally posted by e30_M-tech1 View PostMotonetisa raidetanko on puolet halvempi kun Kl:ssä,mutta onko myös kestoikä puolet lyhkäsempi?
Siis kestääkö noi motonetin raidetangot,kellään kokemuksia?:think
Pitää koko raidetanko uusia ku ei kierteet aukee ja taitaa olla jeesuksen aikanenkin...
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOnko motonetissa 2 eri vaihtoehtoa ? Kalliimpi yleensä jotain merkkitavaraa.
Kl:ssä oikealla tehostimella tai ilman,ja vasen hitusen edullisempi.Nykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
-
Eikös tuo perän kelkka asetu oikeaan paikkaan niiden etummaisten pinnapulttien avulla? Ettei tarkemmin tarvii linjailla, tms.
Kun etupuoli oli käsikireydessä ja perän keskeltä tunkilla tuki, niin pikkusen toisessa reunassa oli takapulttien reiät holkkiin nähden. Pultit lähti kuitenkin kierteilleen ihan käsin pyörittämällä, eli ei paljoa ollu sivussa.
Taidan pikkusen pultteja löysätä ja nitkutella kelkasta, niin varmaan paikkansa ettii. :thinkEVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEikös tuo perän kelkka asetu oikeaan paikkaan niiden etummaisten pinnapulttien avulla? Ettei tarkemmin tarvii linjailla, tms.
Kun etupuoli oli käsikireydessä ja perän keskeltä tunkilla tuki, niin pikkusen toisessa reunassa oli takapulttien reiät holkkiin nähden. Pultit lähti kuitenkin kierteilleen ihan käsin pyörittämällä, eli ei paljoa ollu sivussa.
Taidan pikkusen pultteja löysätä ja nitkutella kelkasta, niin varmaan paikkansa ettii. :think
Comment
-
-
Mikä voisi olla kolmekutosessa kun jo vähän pidemmän aikaa on kuulunut etupäästä aina välillä "klonk"-ääni kun rattia kääntää vähänkin enemmän vasemmalle? Ääni tulee myös välillä jos eturenkaat käyvät kuopassa iskareiden paluuvaimennuksen aikana... Ääni ei kuulu jos kääntää rattia kovemmasta vauhdista tai tulee kuoppia, vain n. alle 20kmh. Juuri ollut leima ja siellä ei osattu sanoa mistä tulee, juuri vaihdettu etupäähän tukivarret puslineen, sekä koiranluut. Auto käyttäytyy ajossa kuitenkin normaalisti. Jos jollain olisi tässä jonain päivänä aikaa pk-seudulla kuunnella mistä ääni tulee niin olisin kiitollinen, niin ei tarttisi koko etupään alustaa alkaa uusimaan...
Comment
-
-
Originally posted by Sandelsson View PostMikä voisi olla kolmekutosessa kun jo vähän pidemmän aikaa on kuulunut etupäästä aina välillä "klonk"-ääni kun rattia kääntää vähänkin enemmän vasemmalle? Ääni tulee myös välillä jos eturenkaat käyvät kuopassa iskareiden paluuvaimennuksen aikana... Ääni ei kuulu jos kääntää rattia kovemmasta vauhdista tai tulee kuoppia, vain n. alle 20kmh. Juuri ollut leima ja siellä ei osattu sanoa mistä tulee, juuri vaihdettu etupäähän tukivarret puslineen, sekä koiranluut. Auto käyttäytyy ajossa kuitenkin normaalisti. Jos jollain olisi tässä jonain päivänä aikaa pk-seudulla kuunnella mistä ääni tulee niin olisin kiitollinen, niin ei tarttisi koko etupään alustaa alkaa uusimaan...
Comment
-
-
Kova kolahdus kiihdyttäessä
Kovaa kiihdyttäessä pitävällä alustalla ja vaihtaessa 2 vaihteelle kuulostaa siltä että joku yrittää lekan kanssa tulla pohjasta läpi. Käytin auton katsastuksessa viime viikolla ja ainakin 2 apurungon takimmaista isoa puslaa entiset... Tiettävästi apurungon irroitus edessä joten sama vaihtaa kaikki apurungon puslat kerralla :think Juubilla oli hyvät kuvat ja ohjeet, MUTTA onko apurungon irrottamiseen helpompaa tapaa kuin purkaa koko takapää atomeiksi? Esim lähteekö koko apurunko pyörän tuentojen ja pyörän navan kanssa yhtenä pakettina nätisti lattialle? Jos puran kaiken irti mitä Juubi oli purkanut niin tuntuu että samalla vaihtuisi kaikki puslat mitä auton peräpäästä vain löytyy...
Auto on -01 325i e46 joten ilmeisesti ei eroa huomattavasti Juubin ohjeista joissa autona oli -91 325i e36?
Comment
-
Comment