memebuy23buy

E36 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• veteraaniseppo
    replied
    Miten hemmetissä saa obc:n pikselit kaikki näkymään? Olen nyt aikani tässä ihmetellyt tuota kapistusta ja lukenut FAQ ohjeen moneen kertaan ja lykkinyt vaikka mitä tuonne kaapelin väliin mutta ei vaan näy.
    Minne väliin ja mitä ja miten paljon olette tavaraa tunkenut tuonne piuhan väliin, että pikselit taas näkyy.

Leave a comment:

• World L
    replied
    Onkos kukaan laittanut näihin sumu tyyppisiä pissapojansuuttimia? 39:n noitahan on jonkun verran laiteltu, mutta mietin, että menisiköhän mitkään suuttimet suoraan vakioitten tilalle näissä. :think

Leave a comment:

• Rumilus
    replied
    Originally posted by Jylyppy View Post
    Mutta mä oonki tykkimies ja oon paikallaan kyllä vaihtanu laakerin.

Löytyy tästä topikista kyllä ohjeetkin.
    Mä oon panssarijääkäri, teen aina kaiken pitkän kaavan mukaan ja mielellään mahollisimman vaikeesti

Uskon kyllä jos sen paikallaan saa tehtyä, en jaksanu alkaa taisteleemaa ni tipautin tukivarren veke. Ei sekään nyt loppupelissä mikään paha homma ole.

Leave a comment:

• Jylyppy
    replied
    Originally posted by Rumilus View Post
    Ei. Itsellä palo muutamat tupakat kun tuskailin takalaakerien kanssa. Laakeri on prässätty tukivarteen ja pyörännapa laakeriin. Aikamoinen sissi on, jos saa laakerin vaihettua tukivarsi paikallaan.
    Mutta mä oonki tykkimies ja oon paikallaan kyllä vaihtanu laakerin.

Löytyy tästä topikista kyllä ohjeetkin.

Leave a comment:

• QUASIMODO
    replied
    Mistä erotan alkuperäisen konepellin tarvikekonepellistä?
    Mistä löytyy "BMW-leima"?

Leave a comment:

• Rumilus
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    onkos takapyörän laakerin vaihto yhtä simppeli?
    Ei. Itsellä palo muutamat tupakat kun tuskailin takalaakerien kanssa. Laakeri on prässätty tukivarteen ja pyörännapa laakeriin. Aikamoinen sissi on, jos saa laakerin vaihettua tukivarsi paikallaan.

Leave a comment:

• toNmbbA
    replied
    Kellään tietoa mistä löytyisi järkevään hintaan taakse korkeussäädettävää iskaria? :think

Leave a comment:

• Jarsse
    replied
    onkos takapyörän laakerin vaihto yhtä simppeli?

Leave a comment:

• citykarhu
    replied
    Originally posted by zeneg View Post
    Onnistuu kotitallissa, ulosvetäjää tarvii laakerin sisäkoolin irroitukseen olka-akselista.
    Mulla lähti ihan sormivoimin, parempi toki varautua että jos menee vaikean kautta.

Leave a comment:

• Supa
    replied
    42mm muistaakseni. Yleensä sisäkooli tulee laakerin mukana tai sormin. Voihan olla toki mahdollista että joskus jää kiinni napaan.
    Tällöin tarvitaan sopivaa ulosvetäjää taikka vaihtoehtosesti rälläköi koolin halki.

Leave a comment:

• citykarhu
    replied
    Originally posted by Couja View Post
    Onkos kellään tietoa mikä mahtaisi olla kun kääntyy vasemmalle päin niin ohjaus tuntuu todella jähmeältä ja välillä kuuluu jopa musiikin lävitse kovaa kirskumista? Tämä siis tapahtuu välillä ei kokoaikaista.. :think Ja millainen homma näihin on vaihdella etupyöränlaakeri? Onnistuuko kotikonstein vai tarvitaanko prässit ja ulosvetäjät jne jne?
    Ei pyöränlaakerin vaihto mitään ihmeitä vaadi. Ainoastaan kunkkumutteri on kohtuu kokonen, jotain 30. Ehkä jopa isompi, tietäjät korjatkoon.

Omaan kun vaihdoin niin toinen puoli jäi pihapuun alla vaihtamatta vain koska jarrulevyä pidättelevä kuusiokolo pultti oli muljattu pilalle.

Leave a comment:

• zeneg
    replied
    Originally posted by Couja View Post
    Ja millainen homma näihin on vaihdella etupyöränlaakeri? Onnistuuko kotikonstein vai tarvitaanko prässit ja ulosvetäjät jne jne?
    Onnistuu kotitallissa, ulosvetäjää tarvii laakerin sisäkoolin irroitukseen olka-akselista.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    kuuluuko valokatkaisijan johdoista kahden olla kytketty rosvolla yhteen?harmaa-violetti ja keltainen?
    Ei ole mitään rosvoliittimiä alunperin, joku viritelmä.

Leave a comment:

• Jarsse
    replied
    ainaki ikkunat pelaa vaikka ei ole mitään relettä kiinni niissä paikoissa,se missä luki crash alarm oli sellanen korkeampi rele ja sen vieressä lyhyt..eikä tuossa ole bägejä jos sillä on merkitystäkään.

Leave a comment:

• Couja
    replied
    ja onko kellään tietoa niistä releistä jalkatilassa mustassa laatikossa kiinni.
    Jos puhut niistä sinisistä releistä niin toinen on ainakin sähköikkunoitten rele

Leave a comment:

Working...
X