Uutta topikkia pystyyn. Edellinen topic oli täällä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=221437
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Last edited by petrolhead; 19-06-2012, 20:36.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".Tags: None
-
-
Originally posted by Vane View PostMeneeköhän supersprint catback putkisto e36 323i -98 coupesta -> e36 328i -95 sedaniin?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Kytkin pohjassa autoa käynnistäessä ja koneen pamahdettua käyntiin tuntuu polkimessa parin sekunnin ajan melkoista rohinaa. Mistäs tämä oire tuli, muistan lukeneeni samasta ongelmasta mutta en kuollaksenikaan muista että mikä tuon aiheuttaa.1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind:
1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment
-
-
Kyllä tässä rupee usko menemään tuon auton kanssa. Edelleen tyhjäkäynnillä tuntuu,että auto käy liian rikkaalla ja ''putputtaa'' putkesta, kierroksillakin pientä pätkimistä havaittavissa. HC ja happi arvot oli korkealla,kun mittarissa käytettiin kiinni.
Nyt on jo siis uusittu:
Tulpat
Kaks puolaa(loput testattu oskiloskoopilla)
Suuttimet+tiivisteet
Imusarjan/kaasuläpän tiivisteet.
Imupuolelle kaikki letkut.
Ilmamassa-mittari.
Moottorinohjausboxi
Lambda.
Venakopan tiivisteet.
Täydellinen kansiremppa.
Lämpötila anturi
nokka-akselin asentotunnistin
Lisäksi puristukset oli hyvät ja kaikki johdot ovat ehjiä. Ja pakopuolella tai imupuolella ei ole vuotoja+asentotunnistimet testattu.
Voisko hajoamassa oleva bensapumppu tai paineensäädin tehdä tuommosta?
Paineet kyllä oli tyhjäkäynnillä 3.0-3.2bar ja kierroksilla 3.0bar,eli eikös nuo vähän matalat ole? Lisäksi auton kun sammuttaa,niin paineet laskee aika nopeasti.- E36 m50b28 turbo
Comment
-
-
Originally posted by mixout View PostNiin, oliko jollain omakohtaista kokemusta minkälainen tuo automaagi on luotettavuudeltaan ja kestävyydeltään? Mitä tarkkailla koeajossa? Vuosimallia -95 ja auto 328 farkku. Mittarin mukaan 200tkm, voi olla siis myös 300tkm...Ex Bmw 320 coupe e36 Hellrot
Bmw 323 m-sport e46 Cosmosschwarz
Comment
-
-
Originally posted by ^Sleeper^ View PostKyllä tässä rupee usko menemään tuon auton kanssa. Edelleen tyhjäkäynnillä tuntuu,että auto käy liian rikkaalla ja ''putputtaa'' putkesta, kierroksillakin pientä pätkimistä havaittavissa. HC ja happi arvot oli korkealla,kun mittarissa käytettiin kiinni.
Nyt on jo siis uusittu:
Tulpat
Kaks puolaa(loput testattu oskiloskoopilla)
Suuttimet+tiivisteet
Imusarjan/kaasuläpän tiivisteet.
Imupuolelle kaikki letkut.
Ilmamassa-mittari.
Moottorinohjausboxi
Lambda.
Venakopan tiivisteet.
Täydellinen kansiremppa.
Lämpötila anturi
nokka-akselin asentotunnistin
Lisäksi puristukset oli hyvät ja kaikki johdot ovat ehjiä. Ja pakopuolella tai imupuolella ei ole vuotoja+asentotunnistimet testattu.
Voisko hajoamassa oleva bensapumppu tai paineensäädin tehdä tuommosta?
Paineet kyllä oli tyhjäkäynnillä 3.0-3.2bar ja kierroksilla 3.0bar,eli eikös nuo vähän matalat ole? Lisäksi auton kun sammuttaa,niin paineet laskee aika nopeasti.
Dme rikki koska alkaahan tuossa jo vaihtoehdot loppua?Ex Bmw 320 coupe e36 Hellrot
Bmw 323 m-sport e46 Cosmosschwarz
Comment
-
-
Originally posted by j0n188 View PostMorjesta, kertokaahan kannattaako enää e36 M3:sta ostaa ympärivuotiseen käyttöön vai lahoaako ne pihaan? Voiko ~200t ajetuissa autoissa suuria vikoja olla, tai tietysti niissä vikoja voi olla muutta suuria huoltoja esim.?Ex Bmw 320 coupe e36 Hellrot
Bmw 323 m-sport e46 Cosmosschwarz
Comment
-
-
Originally posted by _odin View PostOvat useasti niin hyvin pidettyjä, että ei pitäisi lahoa paljon esiintyä:think
Tietysti jos asennoituu oikein ostaessaan sen nettiauton halvimman M3:n, voi siitä saada kelpo pelin. Halpaa ei välttämättä ole :thinkE36 M3 & E39 530d
Comment
-
Comment