Seuraavanlainen ongelma alkoi kun vaihdoin tulpat. Videossakin esiintyvä "yskiminen" alkoi tämän operaation jälkeen. Tätä ei tosiaan tapahdu kuin lämpimällä koneella.
Sen ainakin huomasin, että puolan päihin tulevat "tulpanhatut" olivat melko kovat jo. Voisiko olla niin, että antais kipinää läpi niistä vai onko tosiaan noin nirso, että pitäis samat tulpat laittaa mitkä olivat jo kiinni aikaisemmin ? :think
Autossa oli Bosch F7LDCR tulpat joittenka tilalle vaihdoin NGK:n BKR6EK.
Linkki videoon http://www.youtube.com/watch?v=Bfn04qkwoxQ
Sen ainakin huomasin, että puolan päihin tulevat "tulpanhatut" olivat melko kovat jo. Voisiko olla niin, että antais kipinää läpi niistä vai onko tosiaan noin nirso, että pitäis samat tulpat laittaa mitkä olivat jo kiinni aikaisemmin ? :think
Autossa oli Bosch F7LDCR tulpat joittenka tilalle vaihdoin NGK:n BKR6EK.
Linkki videoon http://www.youtube.com/watch?v=Bfn04qkwoxQ
Comment