Semmosella klipsillähän se, helpottaa kun sörkkii toiselta puolen peltiä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
no ilmankos ei tullu siitä 1 navasta mitään lukemaa kun se on maa no täytyy mittää nuo uudestaa
E:1 napa maa
2 napa tyhjäkäynnillä 0.6v jossain 3000rpm kohalla yli 1.5v korkein lukema mitä sain oli jotain 2.5v ja kierroksia oli varmaa yli 4000 silloin
3 napa noin 12v kun virta on päällä ja noin 14 kun moottori on käynnissä
4 napa ei mitään
Eli osaako joku sanoo onko kunnossa vai ei ? ja mitäs tohon 4 napaan kuuluisi tulla ?
no ilmankos ei tullu siitä 1 navasta mitään lukemaa kun se on maa no täytyy mittää nuo uudestaa
E:1 napa maa
2 napa tyhjäkäynnillä 0.6v jossain 3000rpm kohalla yli 1.5v korkein lukema mitä sain oli jotain 2.5v ja kierroksia oli varmaa yli 4000 silloin
3 napa noin 12v kun virta on päällä ja noin 14 kun moottori on käynnissä
4 napa ei mitään
Eli osaako joku sanoo onko kunnossa vai ei ? ja mitäs tohon 4 napaan kuuluisi tulla ?
Onkohan johonkin alkava oire, kun jos sammutat auton lämpimänä parkkiin ja käynnistät muutaman minuutin päästä uudelleen ja lähdet liikkeelle, niin tahtoo normaalilla kaasun annolla vielä sammua. Sitten kun "pumppaat" hieman kaasua samalla kun lähdet liikkeelle ja päästää kaasun niin kierrokset laskee about ~200-300rpm ja seilaa sen jälkeen vähän aikaa ~200-500rpm. Sitten kyllä normalisoituu, eikä ole mitään ongelmia..:think
mikä nappi on tuossa keskikonsolissa vasemman puolen etu ja takaikkunan napin välissä,kun lukitus nappikin on mittariston alapuolella kojetaulussa.
entä eikö takaikkunat avaudu niistä keskikonsolin napeista jos takaovien ikkuna katkasijat irti? (minulta joku katkaissut liittimet takaovien napeilta)
saako alkuperäiseen hälyttimeen tilattua uuden kaukosäätimen kun kerran sellanen näyttäisi olevan (punainen valo tai vastaava tupakansytyttimen oikealla puolella.
Kertokaapa fiksut miksei muovi lähde käyntiin.
Ajoin eilen normaalisti töihin. Ei oireillut mitenkään. Töiden jälkeen ilalla menin autolle ja keskuslukko ei toiminut, jaahans.. Koitin avainta eikä sano mitään. Ei napsahdustakaan. Radio, puhallin ja valot kyllä pelaa.
Noh tänään kävin toisella autolla mittaamassa auton akun ja tyhjä oli. Lisävirtaa kehiin ja hetken odottelu. Ei mitään avaimesta, ei edes napsahdusta. Keskuslukkokaan ei pelaa vieläkään, kaikki muu kyllä. Sulakkeet ehjät.
Auto e36 318i Touring -96 Ilman ainuttakaan lisävarustetta.
1.Tuntuu että kone pitää ylimääräistä, jokseenkin "sähköistä ääntä". Kuuluu tasaisena ja voimistuu/nousee kierrosten mukaan, onko vika vai ominaisuus?
Kuulostaa vähän samalta kuin sähköinen ohjaustehostin rattia käänntäessä, mutta tässä tapauksessa siis kierrosten mukaan menee.
Vesipumppu? Hihnan kiristin kenties?
2. Ajovalot temppuilee niin, että käynnistäessä kun laittaa päälle saattaa niitä vilkuttaa sekunnin-pari. Sitten käytännössä mitä pidempään on ajanut, sitä kauemmin valot pysyvät päällä auton sammuttamisen ja valojen poiskytkemisen jälkeen. Ennätys taitaa olla neljän minutin tietämillä.
Onko näissä kolmekutosissa LKM tai vastaavaa ohjainmodulia? Edellisen omistajan mukaan vika alkoi xenonien myötä, nämä tosin jos autosta poistettu samaisen omistajan toimesta.
3. Sähkölasit eivät nouse ylös asti näpäyttämällä, vaan nousee liki puoliväliin vain pysähtyäkseen ja ehkä jopa hieman siitä vielä alaspäin laskeakseen.
Mistä kannattaa vikaa lähteä etsimään?
4. Voiko takaluukun aukeamisen matkaa säätää jostain? Tuntuu että aukeaa hieman liian pitkälle, kun avaa ja päästää niin jää ylimpään asentoon keikkumaan, mekanismi ottaa kiinni johonkin...
Comment