Eikös muuten e36 kattoluukun pitäis mennä molempiin asentoihin? ''lippa'' ja sisälle. Itsellä menee vain sisälle:think vai onko siinä joku erikoinen juttu mite saadaan siihen lippa asentoon? näin tyhmänä ekan auton omistajana kysyn
Eikös muuten e36 kattoluukun pitäis mennä molempiin asentoihin? ''lippa'' ja sisälle. Itsellä menee vain sisälle:think vai onko siinä joku erikoinen juttu mite saadaan siihen lippa asentoon? näin tyhmänä ekan auton omistajana kysyn
no sitä nappia painelemalla asiaa selvinnee toimiiko vai ei. Ja siis kyllä se on mahdollista avata 2 asentoon.
Edit: eli kun suljet luukkua aukiasennosta ja kun se on kiinni paina uudelleen samaa nappia, niin tulisi aueta siihen lippa asentoon. Ja sitten sulkeutuu taas sitä toista nappia painamalla.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ainii 1 tärkee seikka unohtus sanoa, veivillä toimiva kattoluukku on.
Niin pitäiskö sen aueta iha kääntämällä toiseen suuntaan vai miten?:think sieltä sisältä kun veinaan kiinni, niin siitä ei mee sinne toiseen suuntaan kun ½ kierrosta
Ainii 1 tärkee seikka unohtus sanoa, veivillä toimiva kattoluukku on.
Niin pitäiskö sen aueta iha kääntämällä toiseen suuntaan vai miten?:think sieltä sisältä kun veinaan kiinni, niin siitä ei mee sinne toiseen suuntaan kun ½ kierrosta
Sori paska selitys ja kirjotusasu
sama periaate eli toiseen suuntaan veivaamalla.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Virtalukko.. Eli virrat päälle normaalisti ja lukko liikkuu muutenkin normaalisti.. Sitten kun pitäs starttailemaan rueta nin lukkoa saa monasti ränkätä starttausasentoon useita kertoja ennenkuin ottaa kosketusta ja starttaa.. Avaimessa ei kummempaa kulumaa ja kokeiltu uudella vara avaimellakin ja sama häikkä joten vika ei ainakaan siinä.. Vika siis varmaan lukon pohjassa.. Vai? :think Miten tuota lähtis korjailemaan?
Virtalukko.. Eli virrat päälle normaalisti ja lukko liikkuu muutenkin normaalisti.. Sitten kun pitäs starttailemaan rueta nin lukkoa saa monasti ränkätä starttausasentoon useita kertoja ennenkuin ottaa kosketusta ja starttaa.. Avaimessa ei kummempaa kulumaa ja kokeiltu uudella vara avaimellakin ja sama häikkä joten vika ei ainakaan siinä.. Vika siis varmaan lukon pohjassa.. Vai? :think Miten tuota lähtis korjailemaan?
Todennäköisesti virtalukon patruuna paskana. :think
Mikähän rikkoo meikäläisen sigun katiskasta vesipumppuja. Taas epäilen, että vesipumppu vuotas/tiputtais nesteitä (dampperissa näky valumajälkiä). Ikää nykyisellä pumpulla alle vuosi ja edellinenkään ei montaa vuotta kestäny.
Pumput ollu tarvikemalleja, jos sillä merkitystä. Korjaamolla asennettu aina joten mulla ei oo osaa eikä arpaa sillä puolella. Ideoita :think
Onko kukaan modannu tätä vaimenninta sillä tavalla että olisi tuon pillin ulostulosta ottanut irti? Kuuluis varmaan näin esteettömämmin soundit.
Omassa on kiinni tuo 6-syl versio.
En oo, mutta noin yleisesti tommonen pieni ulostulo ehkäisee tehokkaasti niitä amispörinöitä matalilla kierroksilla. En ottais pois.
Joo. En haekkaan kyllä matalaa pörinää vaan ihan korostusta noihin kutoskoneen komeisiin ääniin. Pakosarjan vaihtoa tollaseen vastaavan tasoiseen sport malliin olen harkinnut.
Comment