memebuy23buy

E36 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jr66
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Jos en nyt ihan väärin muista, niin ei taida toimia :think OBD I on vasta tuon ikäisessä, eli epästandardia dataa tulee.
    Onko e36:ssa minkäänlaista obd:ta ? Mielestäni ei.

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Jos en nyt ihan väärin muista, niin ei taida toimia :think OBD I on vasta tuon ikäisessä, eli epästandardia dataa tulee.

Leave a comment:

• grab_
    replied
    hei rupesi mietityttämään että tukeeko tuo e36 m50b25 tuota obd2 diagnostiikka hommelia kun löyty netistä tollanen bluetooth obd systeemi millä sais android puhelimeen kaikenmaailman tietoja..ei viittis turhaa tilailla jos ei käykkään..kun tuola lukee että soveltuu eurooppalaisiin autoihin alkaen 2001vm..

ja tuohon tietty tarvii sen bmw 20pin välikaapelin vielä..

Leave a comment:

• MarQu
    replied
    Originally posted by salamine View Post
    Sumuvalo ja kaikki muukin on täysin ehjää, uusi maalamaton puskuri ja eilen ostettu sumuvalo muttakun en tajua mitenkä se kiinnitettään puskuriin? Se ei vaan sovi mitenkään eikä mitenkään päin..
    Nii ahistaako sulla itse sumari vai sumarinpohja? Jos on tarvike puskuri niin silloin sumarin pohja ei istu ihan 100% paikoilleen. Kiinnistyspisteitä voi joutua muokkaamaan vähän. Riippuu tarvikepuskurin laadusta.

Tällänen systeemi siis pitäis sumuvalon kanssa löytyä:
    Linkki

Eli osa numero 4 on pohja.
    Last edited by MarQu; 02-07-2013, 14:05.

Leave a comment:

• salamine
    replied
    Sumuvalo ja kaikki muukin on täysin ehjää, uusi maalamaton puskuri ja eilen ostettu sumuvalo muttakun en tajua mitenkä se kiinnitettään puskuriin? Se ei vaan sovi mitenkään eikä mitenkään päin..

Leave a comment:

• MarQu
    replied
    Eikö noiden pitäs käydä niinku ne pitäs?
    Eihän sulta oo joko sumarista tai sumarin kehikosta pieni pala muovia pois. Siis jos ei lukitu kiinni. Vaikea huomata jossei oo ehjää vertailumallia.

Sumarin puolella siitä metalli klipsin vierestä tai sitten pohjasta siitä keinuvivusta millä lukitaan sumari.

Leave a comment:

• Elevator67
    replied
    Originally posted by Bemarituristi View Post
    okei!

Miten tuota perää sitten olisi fiksua madaltaa?
    Itselläni on H&R coiloverit ja hyvin toimii.. Saa ainakin melkein milleppä korkeudella haluaa..

Leave a comment:

• Bemarituristi
    replied
    Originally posted by Ozzy #69# View Post
    Jos tykkäät M-sport alustasta, niin älä sitten tuota laita.
    On pintakova ja huomattavasti epämukavampi kuin tuo M-sportti, mutta saa toki matalaksi sitten jos sitä haluaa...
    okei!

Miten tuota perää sitten olisi fiksua madaltaa?

Leave a comment:

• salamine
    replied
    Eikö noiden pitäs käydä niinku ne pitäs?

Leave a comment:

• kmn
    replied
    Tuo kehikko löytyy kyllä mutta en saa sitä kiinni
    Mä vedin M6 pulteillä ne kehikot kiinni puskuriin! Näin oon tehny jo kolmeen puskuriin ja kyllä pysyy!

Leave a comment:

• Ozzy #69#
    replied
    Originally posted by Bemarituristi View Post
    http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=508

Millainen alusta tämä on?

Oma E36 on takaalta minun mielestäni turha korkea. Autossa alk.per. m-sport alustasarja, joka on kyllä mainio. Ainoastaan perä turhan korkea.
    Jos tykkäät M-sport alustasta, niin älä sitten tuota laita.
    On pintakova ja huomattavasti epämukavampi kuin tuo M-sportti, mutta saa toki matalaksi sitten jos sitä haluaa...

Leave a comment:

• salamine
    replied
    Tuo kehikko löytyy kyllä mutta en saa sitä kiinni

Leave a comment:

• Bemarituristi
    replied

Millainen alusta tämä on?

Oma E36 on takaalta minun mielestäni turha korkea. Autossa alk.per. m-sport alustasarja, joka on kyllä mainio. Ainoastaan perä turhan korkea.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Kysyn niin tyhmän kysymyksen jota ei searchillakaan löytynyt että miten saa e36 sumuvalon kiinni m3 puskuriin, joko mulla on joku ihme kiinan puskuri tai sitten en vaan osaa, mutta millään en tajua miten sen saa siihen kiinni..
    Samanlaiset kiinnitykset/sumarit ne on perus sekä M puskurissa. Pitää olla semmoinen kehikko mihin se kiinnitetään.

Tuolta osa 4 ja kaikki muutkin on suotavaa olla kunnossa.

Leave a comment:

• Janza182
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ja mihinkähän öljymerkkiin vaihdoit ?
    Castrol.

Leave a comment:

Working...
X