Noniin löytyihän niitä lukkoperiä sitten 328 mallistakin, aikoinaan kun itse kyselin niin kukaan ei myöntänyt nähneensä ja kehoittivaat laittamaan 325 perän no nyt siellä on aftermarket palikka paikoillaan ja tykkään
Mistä vois johtua että s50b32 käy todennäköisesti liian rikkaalla koska tulpat ovat aivan mustat. Tyhjäkäynti on aika heikko ja nostattaa kierroksia 1500rpm. Auton haku reissulla oli pientä vikaa havaittavissa että nosti vähän kierroksia mutta nyt 2kk jälkee tekee sitä kokoajan ja käynti on heikkoa... Ja bensan käryä tulee välillä hyttiin. Imuvuotoja ei ollut imutorvissa eikä haitari kumissa.
Ois tarkotus uusia compactin etuvalot. Alvadilla halpoja myytävänä,mut sopivuus epäilyttää..Liekkö valon linssiosissa eroa sedanin ja compactin valoissa? Polttimotyyppi eri mut toimisko muiden 36sten linssit tuossa? Muissa e36ssa H1 polttimot(uudemmissa H7),mut vompatissa HB3/HB4.
Sillä kyselen kun säästäshä tuossa kivasti jos nuo halvemmat passais
E: kuvissa hieman erilaisilta näyttää,mut liekkö kuvat vaa sinnepäi :F
Compactiin sopii ainoastaan omat. Ovat eri osanumerolla varaosana kuin muiden mallien eikä sovi ristiin.
Ovat materiaaliltaan lasia, eikä mitään muovia
E36 touring vakio alustalla 195/65-15 renkailla. Nelipyöräsuunnattu ja viime kesä ajettu ilman ongelmaa. Viime talvena takarenkaat kuluivat sisäreunoistaan. Nelipyöräsuuntauksessa kaikki ok. Wtf?
Löytyiskö keneltäkään vinkkejä semmoseen valo ongelmaan, kun vänkärin puolen lyhyen valon poltin ei syty joka kerta ja cc herjaa low beam failuree? Purin umpion ja mielestäni siellä näytti johdot ainakin päälle päin ehjiltä. Ongelmat alkoivat halppis xenonsarjan aikaan ja luulin aluksi vian olevan niissä. Missä valojen maadoituspiste sijaitsee?
Löytyiskö keneltäkään vinkkejä semmoseen valo ongelmaan, kun vänkärin puolen lyhyen valon poltin ei syty joka kerta ja cc herjaa low beam failuree? Purin umpion ja mielestäni siellä näytti johdot ainakin päälle päin ehjiltä. Ongelmat alkoivat halppis xenonsarjan aikaan ja luulin aluksi vian olevan niissä. Missä valojen maadoituspiste sijaitsee?
Itse ainakin kuullut kerrottavan että just nuo xenon sarjat särkee CC boksista jotain ja sitä myöten low beam failurea saattaa ilmetä vaikka ois kuin ehjät normi polttimot.
Ainakin itsellä herjaa tuota vaikka en tiedä onko joku joskus xenoneita tuossa käyttänyt.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Itse ainakin kuullut kerrottavan että just nuo xenon sarjat särkee CC boksista jotain ja sitä myöten low beam failurea saattaa ilmetä vaikka ois kuin ehjät normi polttimot.
Ainakin itsellä herjaa tuota vaikka en tiedä onko joku joskus xenoneita tuossa käyttänyt.
Tämän tiesinkin, eikä tuo CC:n huutelu niinkään häiritse, sais vaan tuo valon toimimaan normaalisti.
Siellä on nyt ollu jonkin aikaa ihan normipolttimot ja näyttää olevan ihan tuurista kiinni millon syttyy valo ja millon ei.
Joo mulla kävi 440000km ajettu e36 2.5 tds syöttöpumpun tiivisteiden vaihdossa kun vuotivat.
Kun auto oli kasassa soittivat että ketju venynyt pumppua irrottaessa varmaankin ja nyt pitää ketju kauheata mekkalaa eivätkä suosittele ajamista tai käyttöä ennen kuin on vaihdettu uusi ketju.
Mikäli näin käynyt niin eikös liikkeen kuulu korvata jotain vai onko omasta pussista nyt korjattava. Olen keväällä valmistuva ajoneuvoasentaja.
Mikäs tuossa ihmetystä aiheuttaa?
Ei normaalin E36:n umpiokaan sovi compactiin. Tosin kaikkeahan saa sovellettua.
Ympäröivät pelti osat ovat samoja kuin muissa kori malleissa niin kyllä ne umpiot sinne compactiin kokonaisuudessaan sopii. Vaatii muutostöitä valojen johtosarjan liittimiin.
Edit2: Miten tuo "normali E36:nen" saakin kuulostamaan compactin vajakilta. Se on tuo meidän pienimmäinen joka vahingossa putos pää edellä lattialle. Sen jälkeen ei ole ihan kaikkia inkkareita kanootissa näkynyt
Last edited by JaniR; 11-05-2013, 16:01.
Reason: Lisäys
Miten tuo "normali E36:nen" saakin kuulostamaan compactin vajakilta. Se on tuo meidän pienimmäinen joka vahingossa putos perä edellä lattialle. Sen jälkeen ei ole ihan kaikkia inkkareita kanootissa näkynyt
Korjasin mut joo lopetetaan offtopic..
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Siinä ei mitään :think aihetta ole kun kyse on siitä lasista. Neliö palikka ei pyöreään reikään sovi
EDIT:
Ympäröivät pelti osat ovat samoja kuin muissa kori malleissa niin kyllä ne umpiot sinne compactiin kokonaisuudessaan sopii. Vaatii muutostöitä valojen johtosarjan liittimiin.
Edit2: Miten tuo "normali E36:nen" saakin kuulostamaan compactin vajakilta. Se on tuo meidän pienimmäinen joka vahingossa putos pää edellä lattialle. Sen jälkeen ei ole ihan kaikkia inkkareita kanootissa näkynyt
Olin jotenkin siinä luulossa että valoissa olisi myös kiinnikeissä jotain eroa mutta hyvä tietää.
Omassa vompatissa onkin toinen lasi halki.
Ja eikös compact ole pudonnut perä edellä ja taka-akselikin on sen jälkeen pitänyt sovittaa vanhemmasta mallista
Olin jotenkin siinä luulossa että valoissa olisi myös kiinnikeissä jotain eroa mutta hyvä tietää.
Omassa vompatissa onkin toinen lasi halki.
Ja eikös compact ole pudonnut perä edellä ja taka-akselikin on sen jälkeen pitänyt sovittaa vanhemmasta mallista
No periaatteessa eroja on. En muista kumman valmistajan valoissa yläreuna on kolmella korvakkeella korissa kiinni ja toisella kahdella, mutta kun kurkkaat konepellin alle (myös muissa korimalleissa) niin näet että siellä on reikä minne kiinnittää keskimmäinen.
Lasit ei sovi ristiin kuorien kanssa kun kyseessä on compact vs. muut E36 korimallit.
Alareunan vaakaosan saumassa on mutka keskellä kun muissa suora.
Compactin lasi irtoaa erikseen ja linssien kehys on ruuveilla takaa kiinni kuoressa, kun taas muissa lasi ja kehys linsseineen ovat kiinni toisissaan.
Ja syy taka-akselisto ratkaisuun oli se että näin saatiin enemmän tilaa tavaratilaan verrattuna jos olisivat ottaneet käyttöön uudemman kolmekutoseen kehitetyn akseliston
Itse ainakin kuullut kerrottavan että just nuo xenon sarjat särkee CC boksista jotain ja sitä myöten low beam failurea saattaa ilmetä vaikka ois kuin ehjät normi polttimot.
täällä xenonit ja samaa herjaa. sama onkelma perävaloilla, ehjät mutta herjaa.
Comment