Mulla on pissapojansäiliön kiinnikekorvake repeytynyt säiliöstä irti. Kestääkö kiimaliima lasinpesunesteitä et voiko sillä ton korvakkeen kiinnittää säiliöön kiinni? Jos ei, niin mikä on hyvää ainetta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bemmeri View PostKuten jo aiemmin kirjoitin, ei ole sumarin liitin. Sumuvalon johto tulee kyllä samasta johtonipusta kuin tämä tuntematon liitin. Katoin päivän valossa, niin liitin on harmaa ja tulee sin./musta ja ruskea johto. Sumuvaloilla on valkeat liittimet, jotka oli paikoillaan valoissa (kuvien perusteella ollu erilaiset sumarit aikasemmin ja sen takia johdot poikkaistu, oi miksi ).
Kattelin, että löysin vain yhden töötin autosta. On siellä kuskin puolen sumuvalon päällä. Missä ne töötit oli normaalissa e36:ssa?
Taidan kokeilla ottaa töötin irti ja laittaa tuohon liittimeen kiinni, niin tietää tööttiä kokeilemalla onko tuo toiselle töötille. Käsikopelolla vaikuttaa että töötissä on myös tuollainen liitin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Miki View PostMulla on pissapojansäiliön kiinnikekorvake repeytynyt säiliöstä irti. Kestääkö kiimaliima lasinpesunesteitä et voiko sillä ton korvakkeen kiinnittää säiliöön kiinni? Jos ei, niin mikä on hyvää ainetta?Honda accord 2.4 -08
Suzuki gsx-r 1000 -03
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostSigun E36:ssa molemmat töötit kuskin puolen umpion alla.
Voi olla, että on OEM hälyttimen sireenin liitin valmiina. Kattelin osanumeroita, niin tuo etupään johtosarja on alpinan numeroilla. Eli varmaankin käyttävät yhtä ja samaa johtosarjaa, oli autossa häly tai ei. Ainakin tuo ylimääräinen johto ylettäisi sopivasti siihen jossa siireenin kuuluisi olla.
Olkoon, laitan uudet liittimet sumareille ja valot takasi nippuun.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Noniin kolmekakskasin startti vaihdettu ja todettu auton jälleen pelittävän normaalisti pienien WTF-hetkien jälkeen kun oli unohtunut laittaa tyhjäkäyntimoottorin liitin ja haitariletkulle tuleva tyhjäkäyntimoottorin letku kiinni... Tyhjäkäyntiä ei vain ollut
Elikkäs jos joku haluaa 328:siin vaihtaa startin yläkautta niin kannattaa varautua siihen oikeilla työkaluilla ja lehmänhermoilla. T12 torxlenkki aukaisee hieman taivutettuna startin pultit. Imusarja ja vesiventtiili letkuineen täytyy ottaa pois.
Comment
-
-
Originally posted by Miki View PostMulla on pissapojansäiliön kiinnikekorvake repeytynyt säiliöstä irti. Kestääkö kiimaliima lasinpesunesteitä et voiko sillä ton korvakkeen kiinnittää säiliöön kiinni? Jos ei, niin mikä on hyvää ainetta?Originally posted by Jylyppy View PostJotain muuta liimaa, tai eikait se säiliökään käytettynä liene kovin kallis..
Pitikin juuri kommentoida, että eipä paljon kannata liimailla, kun käytetty ehjä 1-20€.
Saattaa jopa omistakin romuista löytyä joku ylimääräinen, maybe. Ellen ole heittänyt kaatarikuormaan, kun kertynyt pirusti noita kannuja(kin) ja ajelee vaan nurkissa :think-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Olis probleemaa auton korkeuden kanssa, eli kyseessä vuoden -93 320i coupe, racelandin alustalla..
Eli oikealta takaa korkeus säädetty puoleen väliin kierrettä, ja vastaavasti vasemmalta takaanta kierteet pohjassa, ja silti molemmilla puolilla korkeus sama.. Pitäs saada autoa laskettua mutta vasenta puolta ei pysty enää laskemaan koska korkeus säädetty jo minimiin. (Jos ei ota säätöpalikkaa pois) Oikea puoli laskee kuitenkin normaalisti mutta vasen on ja pysyy samalla korkeudella.. Iskarreissa mehut sisällä ja muutenkin vielä hyvässä kunnossa.. Mistähän alkais paikantaa "vikaa"?
Sitten asiasta toiseen, autossa alkup. putkisto lukuunottamatta Supersprintin vaimenninta (näyttää ainakin alkuperäiseltä, suht ruosteessa kun on). Eli autossa ei minkäänlaista katalysaattoria? Leimattu puoli vuotta sitten ja putkistoa tuskin vaihdettu sen jälkeen sen kunnosta päätellen, ja rekisteriotteessa ei merkintää että olisi vähäpäästöinen. Jos auton Vin-koodilla kattelee putkiston osia, niin ei näytä sekään että autoon kuuluisi katalysaattori. Onko näissä mahdollisesti katalysaattori etummaisen vaimentimen kanssa samassa vai olisiko tämä yksilö ei -vähäpäästöinen..?
Comment
-
-
Originally posted by Sammmy View PostOlis probleemaa auton korkeuden kanssa, eli kyseessä vuoden -93 320i coupe, racelandin alustalla..
Eli oikealta takaa korkeus säädetty puoleen väliin kierrettä, ja vastaavasti vasemmalta takaanta kierteet pohjassa, ja silti molemmilla puolilla korkeus sama.. Pitäs saada autoa laskettua mutta vasenta puolta ei pysty enää laskemaan koska korkeus säädetty jo minimiin. (Jos ei ota säätöpalikkaa pois) Oikea puoli laskee kuitenkin normaalisti mutta vasen on ja pysyy samalla korkeudella.. Iskarreissa mehut sisällä ja muutenkin vielä hyvässä kunnossa.. Mistähän alkais paikantaa "vikaa"?
Sitten asiasta toiseen, autossa alkup. putkisto lukuunottamatta Supersprintin vaimenninta (näyttää ainakin alkuperäiseltä, suht ruosteessa kun on). Eli autossa ei minkäänlaista katalysaattoria? Leimattu puoli vuotta sitten ja putkistoa tuskin vaihdettu sen jälkeen sen kunnosta päätellen, ja rekisteriotteessa ei merkintää että olisi vähäpäästöinen. Jos auton Vin-koodilla kattelee putkiston osia, niin ei näytä sekään että autoon kuuluisi katalysaattori. Onko näissä mahdollisesti katalysaattori etummaisen vaimentimen kanssa samassa vai olisiko tämä yksilö ei -vähäpäästöinen..?
Comment
-
-
mistähän lähteä vikaa etsimään kun toukka kolisee takapäästä ja juuri vkl vaihdoin uuden alustan ja uudet iskarin yläpäät. Kuulostaa juuri samalta kun rikkinäinen yläpää mutta ei voi siinä olla vika. Puslatkin vaihdettu edellisen omistajan aikana ainakin puheiden mukaan..E91 LCI 320d M-sport '09 Black sapphire metallic
Ex:
E61 530d '05 Titangrau II
E46 320d Sedan '00 Schwarz II
E46 320d Touring '00 Topasblau Metallic
E39 525tdsa Touring '98 Oxfordgreen
E36 325tdsa Touring '99 Stahlbau metallic
E36 318is coupe '92 Mauritiusblau
E36 316i Sedan '93 Schwarz II
Comment
-
-
Originally posted by |vallu View Postmistähän lähteä vikaa etsimään kun toukka kolisee takapäästä ja juuri vkl vaihdoin uuden alustan ja uudet iskarin yläpäät. Kuulostaa juuri samalta kun rikkinäinen yläpää mutta ei voi siinä olla vika. Puslatkin vaihdettu edellisen omistajan aikana ainakin puheiden mukaan..
Edit: eli kaikki osat on paikallaan? http://bmwfans.info/parts-catalog/E3..._spring_strut/Last edited by Haju69; 18-11-2013, 13:33.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostMikähän tuohon taas tuli kun rupesi kierrokset humppaamaan 500-1600 välillä ja paukuttaa putkeen ajossa? Kokeilin puhdistaa ilmamassamittarin vaan ei auttanut mitään(langat oli ainakin ehjät), otin johdon irti niin ei paukuttanu putkeen ajaessa. Kulutusmittari näytti 12-20 ajaessa kun normaalisti on 8-10.F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostVaihdoin ilmamassamittarin ja alkoi toimimaan paremmin, mutta vielläkin heittää kierrokset 600-800, vai pitääkö tuon "oppia" tuolle mittarille kun jouduin ajamaan mittari irti, vai pitääkö nollata vikamuisti? Vai voiko olla esim lambda rikki?
Comment
-
-
Originally posted by Sammmy View PostOlis probleemaa auton korkeuden kanssa, eli kyseessä vuoden -93 320i coupe, racelandin alustalla..
Eli oikealta takaa korkeus säädetty puoleen väliin kierrettä, ja vastaavasti vasemmalta takaanta kierteet pohjassa, ja silti molemmilla puolilla korkeus sama.. Pitäs saada autoa laskettua mutta vasenta puolta ei pysty enää laskemaan koska korkeus säädetty jo minimiin. (Jos ei ota säätöpalikkaa pois) Oikea puoli laskee kuitenkin normaalisti mutta vasen on ja pysyy samalla korkeudella.. Iskarreissa mehut sisällä ja muutenkin vielä hyvässä kunnossa.. Mistähän alkais paikantaa "vikaa"?
osat nro 15 ja 16 paikoillaan? jos toiselta puolen puuttuu niin heittoa tulee.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Eli potilas, -96, 318i tourinki. Automaatti loota pelaa muuten ok, mutta neloselle vaihtaessa syttyy vikavalo ja nelonen jää päälle. Vikakoodina antaa P0730 gear ratio monitoring incorrect gear monitoring. Lootaa on sen verta kattottu, että siellä on öljyä oikea määrä. Mihinhän päin tuo koodi nyt sitten viittais..? Ittellä ei oo aikasemmin tullu paljoo nuitten automaattien kans touhuiltua..
Honda accord 2.4 -08
Suzuki gsx-r 1000 -03
Comment
-
Comment