Minkä hintane toi jos käy ostamass bemarilta tai jostain varaosaliikkest
Nakkaa privaan tietos niin pistän postissa sulle uuden (käytetyn) ja toimivan ilmatteeks, tai siis maksat vaan ne postikulut..Pyörii tuolla autossa meinaan keskikonsolissa ylimäääränen
Lakkasi apukuskin kahva toimimasta. Muutaman kerran oli hyvin tahmea ja lopulta lakkasi avaamasta ovea. Sisältä kyllä aukeaa.
Onnistuin jopa söörstillä jotain tiedon tynkää löytämään mutta ei kyllä ihan vieläkään auennut.
Taitaa olla kahva rikki ja tähän korjauskeino vain tilata uusi marmorilta?
Onko tuossa ylin osanumero apparin kahvahässäkälle: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ront_lock_key/
Kaasuläpän lämmityksen termostaatti, käytettynä vaikka tekemällä ostoilmoituksen tai sitten uutena vaikka BMW-liikkeestä.
Onko tällä muuten mitä hyötyä käytännössä?
Mulla meni alkukesästä tuo letku sököks mikä tulee imusarjan alta tuohon termostaatille,letkut olivat täynnä jotain paskaa ja vesi ei varmasti ole kiertänyt vuosiin :think
kuskin oven mikrokytkin vai mikä se nyt on, niin on kulahtanut niin ettei tunnista enää että ovi olisi kiinni kun se kiinni on. kysymys kuuluukin että onko tämä oikea osanumero 51-21-8-105-511 ? onko tuo pelkkä lukon vastakappale vai onko tuossa se kytkin samassa ?
Lakkasi apukuskin kahva toimimasta. Muutaman kerran oli hyvin tahmea ja lopulta lakkasi avaamasta ovea. Sisältä kyllä aukeaa.
Onnistuin jopa söörstillä jotain tiedon tynkää löytämään mutta ei kyllä ihan vieläkään auennut.
Taitaa olla kahva rikki ja tähän korjauskeino vain tilata uusi marmorilta?
Onko tuossa ylin osanumero apparin kahvahässäkälle: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ront_lock_key/
Tod näk sen kahvan runko haljennut. Kannattaa käydä tilaamassa runkonumerolla oikea osa marmorilta. Tietty tarkasta nyt ensin ettei esim vaijeri ole vain irti.
itse vaihdoin erääseen Nachtblau metallic väriseen cabrioon kuskin puolelle kahvan
Sillo tuli tunnit täyteen kahvan rungolle.
Tod näk sen kahvan runko haljennut. Kannattaa käydä tilaamassa runkonumerolla oikea osa marmorilta. Tietty tarkasta nyt ensin ettei esim vaijeri ole vain irti.
itse vaihdoin erääseen Nachtblau metallic väriseen cabrioon kuskin puolelle kahvan
Sillo tuli tunnit täyteen kahvan rungolle.
Hyvä tietää että kuskin puolelle vaihdettu! Olikos tuon kytkimen osalta jotain tehty tähän? Alkaa asetelma antautumaan. Ihan kuin muutenkin olisi jo tekemistä tarpeeksi.
Viikoloppuna hyvää aikaa purkaa apukuskin kahva.
Hyvä tietää että kuskin puolelle vaihdettu! Olikos tuon kytkimen osalta jotain tehty tähän? Alkaa asetelma antautumaan. Ihan kuin muutenkin olisi jo tekemistä tarpeeksi.
Viikoloppuna hyvää aikaa purkaa apukuskin kahva.
Eipä ole ainakaan minun tietääkseni tehty mitään.
Tuo auto harmittaa vieläkin kun tuli nuorena ja tyhmänä myytyä. Hyviä muistoja.
Sen muovisen kahvan päällisen kanssa kannattaa olla varovainen. Menee helposti rikki.
Se muuten pitää tilata erikseen
kuskin oven mikrokytkin vai mikä se nyt on, niin on kulahtanut niin ettei tunnista enää että ovi olisi kiinni kun se kiinni on. kysymys kuuluukin että onko tämä oikea osanumero 51-21-8-105-511 ? onko tuo pelkkä lukon vastakappale vai onko tuossa se kytkin samassa ?
On oikea numero, ainakin oman auton vinillä tuli tuo numero ja minulla on kytkin tuossa palikassa.
Comment