Toivotaan, Että 2,5'' riittää, meinaan sitä tuli jo hommattua :think
2'' putkella 0-100km/h 7.9s ILMAN kytkin pommia niin ei sekään varmaan rajoittanut
Viritys on onnistunut jos ei teho oo laskenu neljännestä, vakiona 7.8s
Onko kenelläkään ollut 35w xenonien kans ongelmia? Ajattelin ostaa tommoset 35w 4300k xenonit pitkiin valoihin, mutta lueskelin että valot saattaa alkaa vilkkumaan tai muuten oireilemaan... http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kau...hitus%20bmw%22 tolla sitten vissiin saa korjattua ongelmat?
Ja pitää varmaan releen kautta vetää sitten virrat xenoneille vai?
Viritys on onnistunut jos ei teho oo laskenu neljännestä, vakiona 7.8s
Onhan toi jo aika moneen otteeseen todettu, että vakio putki riittää sen verta pitkälle, että jos pelkällä softamuutoksella mennään niin isommalla rännillä ei tuu muuta lisää kuin ääntä...
Niinno, kyllä se vakio putki riittää kunhan tyhjentää? kyllä katit nyt ainakin jotain vaikuttaa?:think
Ei sillä, että tehon takia pelkästään teen uutta putkea, vaan osittain äänien, omaan korvaan autosta kuuluu tulla ääntä jonku verran
Saisko hyviä vinkkejä mitä osaa tai osia lähteä vaihtamaan ennen kuin porsii pahemmin.
Kylmä käynnistyksen yhteydessä koneesta kuuluu säköinen vonkuminen sen aikaa kunnessa kierrokset ovat laskeneet normaalille tyhjäkäynnille. Ääni alkoi tällä viikolla ja ei kuulu joka kerta kun kylmänä käynnistää kuten tänä aamuna ei ääntä tullut. Lämpimänä ääntä ei esiinnyt.
Ääni tulee koneesta vasemmalta puolelta (laturi, vesipumppu, kiristin puoli)
Oliko M54B25 laturissa vapaarulla? (kerta ääntä ei tule joka kerta)
Vesipumpun tai hihnojen kiristimien edellisestä vaihdosta ei ole tietoa. Hihnat vaihdettu 2013 ja todettu toisen kiristimen oleva aika löysän oloinen mutta kun hihna ei luista niin ei ole ollut kiire vaihtaa.
Kuukausi sitten vaihdettu huohottimen romut, disa oli ok eikä ääni oikein siihen viittaakkaan.
Haulla ei löytynyt täysin vastaavaa juttua mutta yksi aihetta sivuava threadi missä MNi viittoi kiristimien ja vesipumpun suuntaan.
Siellähän on laturi, vesipumppu, kiristin ja ohjainrulla joissa on laakerit. Mikä tahansa näistä. Katselemissani osakuvissa en ole laturissa vapakytkintä nähnyt jollei ole laturiin sisään rakennattuna. Epäilen kyllä sitäkin.
Vaihtaisin itse suosiolla kiristimet (molemmat), ohjainrullan ja vesipumpun.
Voihan kaverin pyytää avuksi ja koittaa katsella startissa mikä kinnaa vastaan. :think
Niinno, kyllä se vakio putki riittää kunhan tyhjentää? kyllä katit nyt ainakin jotain vaikuttaa?:think
Ei sillä, että tehon takia pelkästään teen uutta putkea, vaan osittain äänien, omaan korvaan autosta kuuluu tulla ääntä jonku verran
Ei sitä kyllä tyhjentääkkään tarvi, kattejakin epäilen
Niinno, kyllä se vakio putki riittää kunhan tyhjentää? kyllä katit nyt ainakin jotain vaikuttaa?:think
Ei sillä, että tehon takia pelkästään teen uutta putkea, vaan osittain äänien, omaan korvaan autosta kuuluu tulla ääntä jonku verran
Tehon kannalta putken ahdistavin paikka taitaa olla pakosarja putkineen. Ja ohjelmoimalla ne tehot löytyy. Mutta siis ääntä dieseliin? Dieselin ääntä? ARGH!
Siellähän on laturi, vesipumppu, kiristin ja ohjainrulla joissa on laakerit. Mikä tahansa näistä. Katselemissani osakuvissa en ole laturissa vapakytkintä nähnyt jollei ole laturiin sisään rakennattuna. Epäilen kyllä sitäkin.
Vaihtaisin itse suosiolla kiristimet (molemmat), ohjainrullan ja vesipumpun.
Voihan kaverin pyytää avuksi ja koittaa katsella startissa mikä kinnaa vastaan. :think
Eikä laturi näytä edes ulkoisesti siltä että siinä olis vapaarulla.
Näin teen paan tilaukseen rullat ja kiristimet, vesipumppu ja termostaatin kotelolla. Samalla nykäsis öljynsuodattimen jalan tiivisteen vaihtoon kun sotkee moottorin kylkeä.
Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Onko kenelläkään ollut 35w xenonien kans ongelmia? Ajattelin ostaa tommoset 35w 4300k xenonit pitkiin valoihin, mutta lueskelin että valot saattaa alkaa vilkkumaan tai muuten oireilemaan... http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kau...hitus%20bmw%22 tolla sitten vissiin saa korjattua ongelmat?
Ja pitää varmaan releen kautta vetää sitten virrat xenoneille vai?
On ollut pitkissä 50w xenonit ilman mitään ongelmia ihan suoraan ballastiin pitkien liittimellä. Ongelmia tullut vasta kun myös lähivaloissa 35w xenonit. Alkoi lähivalot vilkkumaan virrat kytkiessä. Vilkkuminen poistui kun pitkien ballastit irroitti. Kapasitanssin lisääminen pitkien virtajohtoihin vei ongelmat lähivaloilta. Ongelma tulee ainakin osittain tuosta palaneen lampun tunnistuksesta, vaikka muuten ei niistä herjannutkaan. Kumpikaan sarja ei siis ole mikään canbus (miten tämä canbus nimitys muuten liittyy jälkiasennus xenoneihin?).
Ostin ja kokeilin muuten tosihalpaa 55w xenonsarjaa (kiinalainen myyjä), niillä ei nähnyt 55w halogeenin vertaa, ballasti oli ilmeisesti 35w ja polttimo mikälie. Ei mikään yllätys kun maksoi postikuluineen yhden polttimon verran koko sarja.
Terve! Kylmät aamut ovat tuoneet mukanaan ikävän ilmiön mitä tulee auton moottorin tyhjänkäyntiin. Auto 2001 vuoden 318 ci 2.0 n42 koneella.
Kun auton käynnistää kylmällä ilmalla alkaa moottori tärisemään hetken kuluttua yltyen pienestä tärinästä yhä suurempaan. Kierrokset ovat kuitenkin normaalit siinä hieman yli 1000 ja siitä sitten pikkuhiljaa laskee. Tärinä yltyy ja lopuksi alkaa moottorin valo vilkkumaan. Kun kaasua antaa niin tärinä loppuu ja toimii normaalisti.
Comment