2002 320da 110kw, lämmöt nousee vähän ja elää kuormituksen mukaan. Eli jos ajaa esim 80kmh lämmöt jää toisen viivan kohdille, 120kmh lämmöt nousee keskelle normaaliin eikä siitä enempää nouse. Nopeuden laskiessa myös lämmöt laskevat.
Alkoi siitä kun nestevalo sytty ajaessa ja pysähtyessä sammu. Lisäsin n.0,8l nestettä, ilmaruuvin avatessa tulee mestettä kyllä.
Mikähän mahtaa mättää?
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2008 vuodesta alkaen, mitä auto minulla ollut, on joka ikinen startti keltainen palanut hetken. Ja saa palaakin ...Olen tottunut että mulla olleissa dieseleissä öljy mieluummin lisääntyy kun vähenee.Originally posted by janne30 View PostJos palaa jatkuvasti keltainen kannu anturi on rikki, jos sammutuksen jälkeen 4sek öljyn taso liian alhainen.
Joo, tiedän että se on polttoainetta mitä sinne tiivistyy, mutta silti.Last edited by Esal; 16-10-2016, 13:03.
Leave a comment:
-
Lienee useampia vikaantumistapoja tai ainakin ilmentymiä. Kyllä sammutuksen jälkeinen keltaisen valon palaminen voi indikoida myös viallista anturia. Edellyttäen, että öljyn taso on oikealla kohdalla ja siltikin valo syttyy. Näin käyttäytyneen anturin olen vaihtanut ja siihen loppui valon palamiset.Originally posted by janne30 View PostJos palaa jatkuvasti keltainen kannu anturi on rikki, jos sammutuksen jälkeen 4sek öljyn taso liian alhainen.
Leave a comment:
-
Jos palaa jatkuvasti keltainen kannu anturi on rikki, jos sammutuksen jälkeen 4sek öljyn taso liian alhainen.Originally posted by BMW525Xda View PostTarkoittaako tämä sitä että rikkinäisestä anturista näyttöön ilmaantuu jatkuvasti palava keltainen kannu ?
Olen ummatanut että keltainen kannu on öljyn määrän alarajan merkki ennen punaista kannua.
Leave a comment:
-
Jos keltainen öljykannu syttyy kun laittaa virrat pois on taso alhainen (ei hälyttävä). Jos keltainen öljykannu syttyy ajon aikana on taso hälyttävän alhainen eli mahdollisimman pian pelit seis. Viallinen anturi sytyttelee keltaista valoa miten sattuu eli jos valo syttyy ajon aikana ja taso maksimissa niin anturi vaihtoon. Omassa vehkeessä ilmoittelee virrat katkaistuna kun taso on tikun viivojen puolessa välissä.Originally posted by BMW525Xda View PostTarkoittaako tämä sitä että rikkinäisestä anturista näyttöön ilmaantuu jatkuvasti palava keltainen kannu ?
Olen ummatanut että keltainen kannu on öljyn määrän alarajan merkki ennen punaista kannua.
Punainen kannu on sitten ne öljynpaineet joka on oma anturinsa.
Leave a comment:
Leave a comment: