Originally posted by Garash
View Post
Käytännössä vakiolla akulla pärjäät ihan ok.
Lyhyessä ajossa kannattaa ladata akkulaturilla kerran viikkoon akku ihan oikeasti täyteen lämpöisessä yön yli.
Leave a comment: