Originally posted by jonzze
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä ne siellä toimii ihan kuten sinisetkin. Niitä kannattaa vaan muistaa vaihtaa välillä. Ominaisuudet ei säily ikuisesti jäähdytysnesteessä.
-
Tehtaalta se on ollut sinistä, mitä BMW yleisesti käyttää. Kyllähän siellä monet muutakin käyttää. Jos menet vaihtamaan, niin järjestelmä pitää huuhdella huolella. Näitä EI SAA sekoittaa.Originally posted by jonzze View Postminkäs väristä jäähdytysnestettä pitäs olla e46 330d? lukenu jottai et vihreetä mut onko haittaa jos on punaista? tällä hetkellä punasta mutta mietin että kannattaisko vaihtaa vihreeseen?
Leave a comment:
-
minkäs väristä jäähdytysnestettä pitäs olla e46 330d? lukenu jottai et vihreetä mut onko haittaa jos on punaista? tällä hetkellä punasta mutta mietin että kannattaisko vaihtaa vihreeseen?
Leave a comment:
-
En ole E46 kontin johtoja korjannut, mutta hieman ihmettelen kyllä, jos siinä siis ei ole riitävästi johtoja. E39 kun korjasin kontin johdot, niin vetäsin ihan vaan silikonijohdolla, en alkanut mitään sarjaa tilaamaan. Kolvasin johdot kiinni ja kutistesukkaa päälle. Lopuksi sitten päälle johtosarjoihin tarkoitettua Tesan teippiä (samanlaista oli alkuperäinenkin teippi). Normaalia sähköteippiä sinne ei kannata laittaa tulee melkoinen liimaklöntti niistä. Kytke ne johdot kuten ohjeessa on, luulisi toimivan.Originally posted by jonsered92 View PostEi ollu mulla kun yksi paksu ruskea johto. Salooniin piti sarjan kuulua. Takaisikaa sitä ei voi enää lähettää.
Leave a comment:
-
e46 320d. Lambda-anturista roikkuu valkoinen katkaistu johto. Mikä lienee tarkoitus, pitäisikö olla kytketty? Ei vikakoodeja ja katsastettu ok eli päästöt niiltä osin kunnossa.
Kuva: http://pouserinet.fi/~aq/320/btcf/lambda.jpg
Leave a comment:
-
Voisiko joku ottaa nyt yleismittarin käteen ja mitata tuleeko ylempään riviin jännite jos avain ei ole virtalukossa?Originally posted by |makke View PostKuuluuko E46:ssa ylemmän sulakerivin sulakkeet olla jännitteettömiä kunnes avainta käännetään vai kuuluisiko niihin tulla jännite aina?
Leave a comment:
-
Ei ollu mulla kun yksi paksu ruskea johto. Salooniin piti sarjan kuulua. Takaisikaa sitä ei voi enää lähettää.Originally posted by HTK12 View PostToki alkuperäisistä johdoista erottaa, mutta tuossa SenCom korjaussarjassa näyttäisi olevan useampi ruskea. Joten tarkkana pitää olla kun kytkee sen.
Leave a comment:
-
No voi ... pitiki luottaa siihe ohjeesee. Eihä ton sarjan johdot riitä mitenkää sitte. Im fucked D: mitää käryä enää mikä kuuluis mihkä. Kaikki toimii kyl muuten, mut ku rekkarivalot sais pelaa sillo kun pitäs.Originally posted by HTK12 View PostSiellä on useita ruskeita johtoja. Ei siis ole sama minkä ruskean johdon yhdistää mihinkin ruskeaan johtoon.
Leave a comment:
-
Toki alkuperäisistä johdoista erottaa, mutta tuossa SenCom korjaussarjassa näyttäisi olevan useampi ruskea. Joten tarkkana pitää olla kun kytkee sen.Originally posted by BMW525Xda View Post-00 coupessa oli ainakin selkeästi kaikki värit erotettavissa ja pari ruskeaakin oli merkitty eri värisin raidoin esim mustalla raidalla. Suurentavat lasit päässä erotti hyvin johdot.
Kannattaa purkaa takakonttiin asti johdot liittimineen ja kolvailla tai teippailla siinä väljemmällä ne yhteen, rauhallisesti pujotella takaisin kontin kanteen.
Leave a comment:
-
-00 coupessa oli ainakin selkeästi kaikki värit erotettavissa ja pari ruskeaakin oli merkitty eri värisin raidoin esim mustalla raidalla. Suurentavat lasit päässä erotti hyvin johdot.Originally posted by HTK12 View PostSiellä on useita ruskeita johtoja. Ei siis ole sama minkä ruskean johdon yhdistää mihinkin ruskeaan johtoon.
Kannattaa purkaa takakonttiin asti johdot liittimineen ja kolvailla tai teippailla siinä väljemmällä ne yhteen, rauhallisesti pujotella takaisin kontin kanteen.
Leave a comment:
-
Siellä on useita ruskeita johtoja. Ei siis ole sama minkä ruskean johdon yhdistää mihinkin ruskeaan johtoon.Originally posted by jonsered92 View PostMitä tarkoitat tolla maakarvojen väärin kytkemisellä? Schmiedmanin sarjassa, eli siis SenComin sarjassa oli ohjeet että kaikki ruskeat auton johdot korjaussarjan ruskeaan.
No itellä semmonen ongelma ollu jota en oo viel oikeen hoksinu, rekkarivalot toimii vaa kontti auki. Jos valot on 0-asennos ja kontti on auki niin mittaristo ei tajua sitä. Valot päällä vasta hoksaa että kontti auki. Kontti kiinni ja rekvalot sammuu.. Muistaakseni laitoin rekkarivalon ja boot lidin samaan kun ei riittäny johdot..
Leave a comment:
-
Mitä tarkoitat tolla maakarvojen väärin kytkemisellä? Schmiedmanin sarjassa, eli siis SenComin sarjassa oli ohjeet että kaikki ruskeat auton johdot korjaussarjan ruskeaan.Originally posted by MNi View PostHuomiovalot kontin luukussa pitäisi palaa. Tyyppivika, kuorii johdot paljaaksi/poikki kumisukan sisältä. Joko polyuretaani/silikonipintaiset kaapelit tilalle tai SenCom Kabeltechnikin valmis korjaussarja. Maakarvoja ei kannata kytkeä summassa. Katso myös rungon takavalojen polttimolevy, tyypillisesti maajohtimen liittimen mitoitus on pienehkö, voi sulattaa liittimen. Tee ohitus maakarvalle, katso hakusana "bmw e46 tail light ground problem".
No itellä semmonen ongelma ollu jota en oo viel oikeen hoksinu, rekkarivalot toimii vaa kontti auki. Jos valot on 0-asennos ja kontti on auki niin mittaristo ei tajua sitä. Valot päällä vasta hoksaa että kontti auki. Kontti kiinni ja rekvalot sammuu.. Muistaakseni laitoin rekkarivalon ja boot lidin samaan kun ei riittäny johdot..
Leave a comment:
-
330d- m57tud30. millasia letkulämppäreitä porukalla on? defa vai calix? minkä mallinen?
tyhjäkäynnillä autotärisee ja sammuttaessa hihna vähän inahtaa, kiristin rikki?
Leave a comment:
-
E46 touring ja -00 . Repsikan takaovi aukee sisältä kun kahvaa vetäsee ja sen jälkeen myös ulkoonta. Lukossa kun käyttää niin jää taas nuppi alas . Keskuslukon moottori loppu ?
Leave a comment:
Leave a comment: