Originally posted by Beemer man
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Beemer man View PostOlikos tästä kenelläkään tietoa?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View Postsedanin kohalla kaksi kappaletta joista toinen mallia "Korea"G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Männänrengas ja kytkin
Bmw e46 320ci vm. 2003 kyseessä (ajettu noin 230 000km). Syksyllä 2017 tehtiin puristusmittaus ja ohivuotomittaus, puristukset ok, ohivuotomittauksessa neljännessä sylinterissä ongelmaa. Alkoi porisemaan ja öljytikun kautta kuului tämä porina. Autossa ollut siis pitkään ongelma että auton sammuttaessa painetta purkautuu jostain pois ja jos öljytikkua nostaa porisee siellä auton käydessä. Huoltomies epäili että männänrengas poikki. Lisäksi kytkin tärisyttää.
Eli nyt olisi tarkoitus konetta avata ja samalla vaihdattaa myös kytkin ja mahdollisesti vauhtipyörä. Kysynkin viisaammilta että mitä muuta kannattaa samalla vaihtaa. Katoin jo Saksasta osia, löytyisi 350 eurolla kytkinsarja + kiinteä vauhtipyörä, eli korvaisin nykyisen kaksoismassavauhtipyörän kiinteällä. Männänrenkaat 20 eurolla per sylinteri. Kannattaako vaihtaa vain yhden sylinterin männänrenkaat, vai kaikkien 6 sylinterin samalla. Ja mitä muuta? Tiivisteitä ja stefoja ym.? Tilaan samalla kaikki tarvittavat osat ja tiivisteet samalla niin ehdotuksia mitä kaikkea vaihdatan otetaan vastaan. Kiitoksia.
Comment
-
-
Muotoillaas kysymystä vähän uusiksi. Potilaana E46 330i -01. Moottorin vikavalo palaa ja antaa autocomilla vikakoodia : "Insufficient heat output, Oxygen sensor before catalysator bank 2." Auto toimii valosta huolimatta täysin normaalisti. Ilmeisesti vika siis lambda-anturissa?
Millä varaosanumerolla löydän oikean osan? 11781742050 vai 11781433940?
Comment
-
-
Originally posted by Suorakuus View PostMuotoillaas kysymystä vähän uusiksi. Potilaana E46 330i -01. Moottorin vikavalo palaa ja antaa autocomilla vikakoodia : "Insufficient heat output, Oxygen sensor before catalysator bank 2." Auto toimii valosta huolimatta täysin normaalisti. Ilmeisesti vika siis lambda-anturissa?
Millä varaosanumerolla löydän oikean osan? 11781742050 vai 11781433940?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_2181
Comment
-
-
2003 320d m47n automaatti Gm-loodan öljy ja tilavuus?
E: BMW luokituksen ETL7045E luokan täyttävää täyssyntetttistä lootaöljyä, järjestelmän tilavuus 8,1 litraa
E2: https://www.ebay.com/itm/MEYLE-Teile...sAAOSw73Nao-At
Tässä sarjassa tulee 6 litraa öljyä, riittääkö tuo vaihtoon? Että kun liruttaa ölpät ulos niin sinne jää se ~2L sisään?Last edited by peltone; 18-04-2018, 13:01.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Potilas on 323ia 98vm. Yli 50kmh kun lähtee kiihdyttämään alkaa semmonen jurnuaminen varmaan takaa? Hankala paikantaa. Siis alle 50kmh ei kuulu ja matka nopeudessakin vaan veto päällä, kaasun kun laskee niin loppuu. Kuulu myös talvirenkaat alla ollessa. Nyt uudet kesäset ja pyörät tasapainossa
Comment
-
-
Originally posted by >bemari< View PostPotilas on 323ia 98vm. Yli 50kmh kun lähtee kiihdyttämään alkaa semmonen jurnuaminen varmaan takaa? Hankala paikantaa. Siis alle 50kmh ei kuulu ja matka nopeudessakin vaan veto päällä, kaasun kun laskee niin loppuu. Kuulu myös talvirenkaat alla ollessa. Nyt uudet kesäset ja pyörät tasapainossa
Tästäkin löytyy paljon juttua ku käyttää hakua...
Comment
-
Comment