Jos löytyy malli irrallaan, niin kannattaa vilkaista paikallisen motonetin tarjonta, siellä on nykyisin aika paljon noita. Jos ainoastaan orkkis kelpaa, niin sitten ilmeisesti 52201964201 on oikea osanumero.
Penkin verhoilu on osittain kiinni noilla, tuo osanumero viittaa ehkä vähän erilaiseen käikäleeseen. Mutta, pittää kurkata motonetin valikoimaa. Ei tarvi olla orkkis, kun ei näy mihinkään. Katkennut mallikappalekin on saatavilla
Penkin verhoilu on osittain kiinni noilla, tuo osanumero viittaa ehkä vähän erilaiseen käikäleeseen. Mutta, pittää kurkata motonetin valikoimaa. Ei tarvi olla orkkis, kun ei näy mihinkään. Katkennut mallikappalekin on saatavilla
Penkin verhoilu on osittain kiinni noilla, tuo osanumero viittaa ehkä vähän erilaiseen käikäleeseen. Mutta, pittää kurkata motonetin valikoimaa. Ei tarvi olla orkkis, kun ei näy mihinkään. Katkennut mallikappalekin on saatavilla
Mä ostin Motonetistä pussillisen noita kiinnikkeitä, joilla se etupenkin selkänojan verhoilu on kiinni alhaalta. Ihan 1:1 ei ollut, mutta ainoa ero taisi olla se, että se nastan kanta oli halkaisijaltaan pari milliä pienempi, kuin alkuperäisessä. Hyvin lähelle siis kuitenkin ja toimii.
Discover affordable items for your home and life needs. Enjoy our money back guarantee, frequent discounts, flat rate shipping (select markets), and more.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Helou. Joo ois muutama kyssäri autona 323ia. Eli tyhjäkäyntiä humputtaa ihan kun kävis viidellä ja vetoja ei ole kyllä sitä mitä pitäs. Vikakoodeja ei antanut muuta kun mainitsi että sytkäkatkoksia 6SYL eli varmaa se puola? Sit välillä kun käynnistää kuuluu semmonen kolina pellin alta? Sitä taasen ei aina sit kuulu:think
Helou. Joo ois muutama kyssäri autona 323ia. Eli tyhjäkäyntiä humputtaa ihan kun kävis viidellä ja vetoja ei ole kyllä sitä mitä pitäs. Vikakoodeja ei antanut muuta kun mainitsi että sytkäkatkoksia 6SYL eli varmaa se puola? Sit välillä kun käynnistää kuuluu semmonen kolina pellin alta? Sitä taasen ei aina sit kuulu:think
Jos epäilet puolavikaa niin vaihda sen puolan paikkaa ja kato seuraako vikakoodi
Kuvitellaan tilanne että jumalmoottori m47 öljyproppu ei kiristy kunnolla, onko mahdollista korjata kierteet paikallaan vai pitääkö öljypohja repii VEKS tai vaihtaa suoraan?
Kuvitellaan tilanne että jumalmoottori m47 öljyproppu ei kiristy kunnolla, onko mahdollista korjata kierteet paikallaan vai pitääkö öljypohja repii VEKS tai vaihtaa suoraan?
Niin ettei vielä ole paskana mutta jos sattuisi menemään
No joo, jos sopii poraamaan suoraan niin mikä ettei, esim. kansityöstä varmaankin hyllystä suoraan 14x1,5 roppu ja kierretappi lainaksi (panttia vastaan ?) niin siitä vaan, aikoinaan m20 korjattiin noin mutta tilaa oli ylllin kyllin.
kävin vaan muualla luettamassa koodit niin ei kehtais eestaas juosta monesti et onko nää yhtä yleisiä puolaongelmien kansssa mitä m50?
Ja käykö m52 puolat tuohon tuplavanokseen? ovat erinäköiset päältä
Jos käy 5llä niin kokeile auton käydessä nyppää ykstellen puolan johto irti ja jos käynti muuttuu niin ainakin käy sillä pytyllä, jossei muutu niin se todnäk pimeenä näin itse testasin ja sit vielä vaihtaa sen mahd. rikkinäisen puolan paikkaa ja seuraako vika puolaa
Kuvitellaan tilanne että jumalmoottori m47 öljyproppu ei kiristy kunnolla, onko mahdollista korjata kierteet paikallaan vai pitääkö öljypohja repii VEKS tai vaihtaa suoraan?
Niin ettei vielä ole paskana mutta jos sattuisi menemään
No joo, jos sopii poraamaan suoraan niin mikä ettei, esim. kansityöstä varmaankin hyllystä suoraan 14x1,5 roppu ja kierretappi lainaksi (panttia vastaan ?) niin siitä vaan, aikoinaan m20 korjattiin noin mutta tilaa oli ylllin kyllin.
Vastaava vaiva on omassakin m47:ssa (118d), nyt sain vielä pitämään sen verran, että öljyt pysyy, mutta seuraavalla kerralla varmaan tarvitaan pykälää isompi tulppa +kierretappi.
Tokihan... jos silmäterän on oltava aivan täydellisen alkuperäinen, niin sitten ei auta muu, kuin ostaa uusi öljykoppa marmorilta ja maksettava niin paljon kuin ne pyytää.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Vastaava vaiva on omassakin m47:ssa (118d), nyt sain vielä pitämään sen verran, että öljyt pysyy, mutta seuraavalla kerralla varmaan tarvitaan pykälää isompi tulppa +kierretappi.
Tokihan... jos silmäterän on oltava aivan täydellisen alkuperäinen, niin sitten ei auta muu, kuin ostaa uusi öljykoppa marmorilta ja maksettava niin paljon kuin ne pyytää.
Näyttää Nikon farkku olevan jo 15 v. paalausiässä joten ei kai se nyt niin justiinsa enää ole...
Comment