Esim. NcXus pro on helppo laittaa. Saa BT, AUX, SD,USB. Sanovat että pitäisi linjaaudiopiuhat vetää takakonttiin vahvarille mutta jos navin takana on cd soitin niin eikö se silloin toimi edestäkin niillä piuhoilla, e39 ainskin toimii vaikka vahvari on takakontissa.
Entäpäs.. Nousi taas polttavaksi aiheeksi kun illat rupes pimenemään..
Auto myytiin mulle Xenon-valoilla (tiedän..) ja ensimmäisen kerran polttimoita vaihdettaessa huomattiin että siinä mittään Xenoneita ole. Tarkemmin asiaan tutustuttua näyttää että autossa olisi Spyder-sarjaa olevat tuikut eessä http://www.modbargains.com/popup_zoo...lk-dp&imgidx=0
Ja eihän nämä mitään xenoneita ole?
VIN-koodilla kuitenkin väittävät että tehtaalta tullessa olisi ollut Xenonit.
Onko edellinen omistaja vetänyt jotain kalliimpaa osaa välistä ja tunkenut tilalle moiset? Voisiko samasta syystä johtua ongelma, jolloin annelit palavat miten sattuu huvittamaan? Yleismittarilla koitettiin mitata etuvaloille tulevaa virtaa ni sehän pomppi ihan miten sattuu. Mistä tämä voisi kieliä?
Auton alkuperäisten laatuvalojen tilalle vaihdettu jotku halpis tuning korvikkeet, sitä se meinaa.
Tarkottaako se sitten sitä, että Xenon asennuksesta olis jääny jotaki hilipettä paikoilleen vai minkä takia tuo kulkevan virran määrä niin hyppii ja annelit toimii miten sattuu? Mitä tälle nyt voi sitten tehdä että saisi annelit ja tuikut toimimaan normaalisti?
Alkuun ne toimi vielä usein ja oikein, mutta näin vuosi eteenpäin huomaa että on "pahentunut".
Tarkottaako se sitten sitä, että Xenon asennuksesta olis jääny jotaki hilipettä paikoilleen vai minkä takia tuo kulkevan virran määrä niin hyppii ja annelit toimii miten sattuu? Mitä tälle nyt voi sitten tehdä että saisi annelit ja tuikut toimimaan normaalisti?
Alkuun ne toimi vielä usein ja oikein, mutta näin vuosi eteenpäin huomaa että on "pahentunut".
Varmasti ei voi tietää täältä käsin, mutta toivottavasti siellä on alkuperäiset liittimet jolloin alkuperäismalliset valot voi helposti vaihtaa tilalle. Jos on ihan ite rakennetut liitokset, niin siellähän voi olla vaikka mitä.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Itse ajoin aina tiiliskivien päälle ja hallitunkki punaisen kohdan alle.
Tällä ohjeella mentiin, ja hyvin nousi cäbi pukeille. Kaaret (mankeloidut semmoset) tuli hiottua, ruostesuojattua ja maalattua. Lisäksi Virosta tilatut muoviset lokasuojat saatiin paikalleen, vaikka montaa reikää ei osunutkaan kohdalleen
Osa 2 eli B. Mistäs takapää saadaan turvallisesti ylös? Perämurikasta?
Mistä kuvan mittaristo?
On paikallaan e46 330ci m-sportissa, mutta onko kyseisen auton vakio mittaristo?
On ainakin erinäköinen mitä muissa vastaavissa olen nähnyt.
Mistä kuvan mittaristo?
On paikallaan e46 330ci m-sportissa, mutta onko kyseisen auton vakio mittaristo?
On ainakin erinäköinen mitä muissa vastaavissa olen nähnyt.
Voi se olla. Mittareiden taustat ja taustavalotkin on mahdollista vaihtaa jos osaa, eli niiden perusteella ei voi tietää.
Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
Comment