Nojoo, pakko se on kai itekin ottaa sanat takaisin sen verran koska kyseessä on tarvikesyylari jossa ilmeisesti vesikanavat ovat erilaiset kuin alkuperäisessä. Kannattaa katsoa vielä valmistajan ohjeet, saattaahan se tosiaan olla tuo lyhyempi sitten kuitenkin..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330i (Sedan) Huoltoa/Kunnostusta
Collapse
X
-
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
-
-
Nyt on kaikki huollot tehty ja meni etujarrutkin samalla vaihtoon.
Ongelmana on mitä luultavimmin MAF, tyhjänkäynti ei ole tasaista, kun MAF:in johdon ottaa irti niin tyhjänkäynti on normaalia...
Ei pukkaa vikakoodia, luultavasti MAF lukee väärin arvoja ?
Pitäisi jostain vaan saada testiin samanlainen MAF, niin saisi tuon suljettua pois, vai onko jotain muuta keinoa ?
Viikonloppuna tulee varmaan uutta kuvaa, sekä sisältä, ulkoa ja konepellin alta, kunhan saa tuon taas pestyä kunnolla
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Automaatissa jäähdytinneste kuuluu tulla tuosta reiästä automaatin lämmönvaihtimelle. Itsellä kokemusta vain Nissensin jäähdyttimestä, jossa manuaalin lyhyt tulppa silmämääräisesti samanpituinen kuin tuon Valeon pidempi tulppa. Ja ainakin Nissensissä(ja muistaakseni myös alkuperäisessä)varsinaisena tyhjennysproppuna kuuluu käyttää tuon tulpan keskellä olevaa erillistä, ristipääkannalla olevaa ruuvia. Ja sitä avatessa kannattaa pitää tuon tulpan pulttikannasta vastaan, ettei tulppa pääse pyörähtämään.E91 325d '07 M Sport
E46 320d '04
Alfa Romeo 75 '89
Ford Thunderbird '91
Mitsu Colt '86
MF 135
Saab 900 '95
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostNyt on kaikki huollot tehty ja meni etujarrutkin samalla vaihtoon.
Ongelmana on mitä luultavimmin MAF, tyhjänkäynti ei ole tasaista, kun MAF:in johdon ottaa irti niin tyhjänkäynti on normaalia...
Ei pukkaa vikakoodia, luultavasti MAF lukee väärin arvoja ?
Pitäisi jostain vaan saada testiin samanlainen MAF, niin saisi tuon suljettua pois, vai onko jotain muuta keinoa ?
Viikonloppuna tulee varmaan uutta kuvaa, sekä sisältä, ulkoa ja konepellin alta, kunhan saa tuon taas pestyä kunnolla
Toki toisesta autosta on helppo testata jos varmasti ehjä maf on.Last edited by Antti O; 03-11-2018, 07:14.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostOletko varma ettei ole imuvuotoja, voisi olla hyvä vilkaista short term fuel trimmit bank1 ja bank2. Lisäksihän siinä on ns. ICV tyhjäkäyntiventtiili sekin voisi olla aiheellista puhdistaa.
Toki toisesta autosta on helppo testata jos varmasti ehjä maf on.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by eeneljäkutonen View PostAutomaatissa jäähdytinneste kuuluu tulla tuosta reiästä automaatin lämmönvaihtimelle. Itsellä kokemusta vain Nissensin jäähdyttimestä, jossa manuaalin lyhyt tulppa silmämääräisesti samanpituinen kuin tuon Valeon pidempi tulppa. Ja ainakin Nissensissä(ja muistaakseni myös alkuperäisessä)varsinaisena tyhjennysproppuna kuuluu käyttää tuon tulpan keskellä olevaa erillistä, ristipääkannalla olevaa ruuvia. Ja sitä avatessa kannattaa pitää tuon tulpan pulttikannasta vastaan, ettei tulppa pääse pyörähtämään.
Comment
-
-
Välillä auto pelaa mainiosti, sekä tyhjänkäynnillä, että ajossa. Ajossa pelaa aikalailla aina normaalisti, mutta hetken antoi olla tyhjänkäynnillä niin nyt antaa koodia 4,5,6 sylintereille missfirea... Liekö ennemminkin puolat ongelmana ?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
Comment