Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
No niin, Eibachitkin löysivät uuteen kotiinsa. Tästä innostuneena aloin bookkaamaan aikaa että saisin asennettua, mutta kylmää kyytiä tuli: Uudet iskarit kuulemma hankittava että ois mitään toivoa saada pelittään kunnolla. Koni FSD kiiiltää mielessä mutta juuri nyt menee budjetin yli.
Mitä hieman halvemman kategorian iskareita raati suosittelee Pro-Kitin kaveriksi? Bilstein B4?Ex:
E46 320Ci "Baijerin Huzzleri"
E46 316i "Baijerin Neekeri"
Comment
-
-
Kysytäänpäs tässä aiheessa. Saako madallusjousia ostettua/tilattua vain taakse ettei koko settiä tarvi ostaa? Katsastuksessa huomattiin että toinen takajousi on poikki. Vietereinä on eibachin pro-kit 30/20-25 takuuhan noilla on 5 vuotta,mutta entinen omistaja vaihtanu ton satsin niin eipä autaBMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Riippuu myyjästä, mutta kyllä ne yleensä myy pelkästään yhden pään jousetkin. Hinta onkin sitten toinen juttu.. Mä kysyin H&R:n takajousia jonka koko setti maksoi 290€, niin pelkät takajouset olis ollut 205€.
Meinasin sanoa, että mä otan sittenkin vaan ne etujouset, jos ne kerran ei maksa kuin 85€"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostRiippuu myyjästä, mutta kyllä ne yleensä myy pelkästään yhden pään jousetkin. Hinta onkin sitten toinen juttu.. Mä kysyin H&R:n takajousia jonka koko setti maksoi 290€, niin pelkät takajouset olis ollut 205€.
Meinasin sanoa, että mä otan sittenkin vaan ne etujouset, jos ne kerran ei maksa kuin 85€BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by reTzki View PostJoo, elikkä nyt ois tarkotus pistää madallusta tohon rönttään (e46 328) ja katoin tota varustelistaa ja siellä lukee että "sports suspension settings", eli onko tämä m-sport vai mikä ?
Mietin että onko nuo iskarit sitten kyllin hyvät jos vaihdan pelkät madallusjouset?
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostKyllähän tuo tarkoittaa M-Sport alustaa. Kyllä ne iskarit kestää vaikka 60mm madalluksen eteen ja taakse, käyttöiästä en mene takuuseen mutta on noita 55/35mm ja 60/20mm madallusjousia noiden iskareiden kanssa laitettu ja hyvin tuntuvat kestävän kai.:think
Comment
-
-
Originally posted by reTzki View PostJoo no autolla on nyt ajettu 137tkm, et kannattaako vaihtaa myös iskarit? Miten pitkä noiden käyttöikä suurinpiirtein on?
Comment
-
-
Originally posted by reTzki View PostMikä madallussarja madaltais sitten tuon verran, 60/40?:think
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostNo tuo madallus on aika paljon jousien laadusta myös kiinni mut niinhän sen pitäisi mennä että 60/40 jouset= M-Sport alustalla n. 45/25 madallus. H&R on esim. todella laadukas ja ilmoitetut madallukset pitää aika hyvin paikkaansa. Myös K.A.W madallusjouset on hyviä.Last edited by reTzki; 30-06-2009, 22:39.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View Post
Comment
-
Comment