Originally posted by sisäänajettu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Madallus?
Collapse
X
-
Originally posted by jani View PostEi todellakaan, itse olen ajanut Eibach Sportline jousilla 250tkm. Savossa on lunta ja huonot tiet...
Kokemuksella valitsisin Bilstein noista kahdesta.
Oliko sulla millaiset renkaat alla ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostTottahan tuo... Meneekö arkiajo tuolla 55/35 madalluksella mahdottomaksi ja tuleeko talvella ongelmia ?
Originally posted by Sisäänajettu View PostMiten itse, ottaisitteko miedommalla madalluksella, esim Koni Str.t setti madaltaisi 35/20... Onko nuo Konit laadukkammat/kestävämmät kuin Bistein B4 Sportit ?
Leave a comment:
-
-
edessä 225/45/17
takana 245/40/17
Ihan se alkuperäiskoko style 68 pyörille.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostMinä jo aiemmin kommentoin että minulla oli H&R comfort kit, -35/15mm.
Pääsi vaikka mökille. Täällä idässä ainaskin tiet on niin romuna etten kyllä yhtään enempää madaltaisi. Se on niin käyttötarkoituksesta kiinni.
Mukavuudesta, no toimi normi käyttöautona. Ei se silti mikään citroenin pehmee ollut. Renkaat vaikuttaa paljon, itse ajoin 17" pyörillä.
Tässäkin kuvassa jos katsot miten lähellä tien pintaa nuo etupuskurin alakulmat on, ei tosta paljoa viitsi alemmas laskea jos meinaa ajella normaalisti.
Tässä -35/15 H&R Comfort kit
Eipä täälläkään Kehä III huippukunnossa ole, mutta lähinnä talvella mietin, että pääseekö isolla madalluksella pois pihasta...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostTottahan tuo... Meneekö arkiajo tuolla 55/35 madalluksella mahdottomaksi ja tuleeko talvella ongelmia ?
Miten itse, ottaisitteko miedommalla madalluksella, esim Koni Str.t setti madaltaisi 35/20... Onko nuo Konit laadukkammat/kestävämmät kuin Bistein B4 Sportit ?
Pääsi vaikka mökille. Täällä idässä ainaskin tiet on niin romuna etten kyllä yhtään enempää madaltaisi. Se on niin käyttötarkoituksesta kiinni.
Mukavuudesta, no toimi normi käyttöautona. Ei se silti mikään citroenin pehmee ollut. Renkaat vaikuttaa paljon, itse ajoin 17" pyörillä.
Tässäkin kuvassa jos katsot miten lähellä tien pintaa nuo etupuskurin alakulmat on, ei tosta paljoa viitsi alemmas laskea jos meinaa ajella normaalisti.
Tässä -35/15 H&R Comfort kit
Last edited by Antti O; 18-06-2018, 12:17.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostEikö se ole sama tilata se H&R paketti, jos kerta haluat noin alas sen vetää.
H&R myy pakettia missä on jouset ja iskarit yhdessä lootassa.
Sieltä selaat auton mukaan H&R cup kit
Miten itse, ottaisitteko miedommalla madalluksella, esim Koni Str.t setti madaltaisi 35/20... Onko nuo Konit laadukkammat/kestävämmät kuin Bistein B4 Sportit ?
Vai ottaisitteko suoraan suuremmalla panostuksella Bilstein B12 + Eibach Sportlinet, nuo taitaa olla sieltä paremmasta päästä ? https://www.ebay.de/itm/EIBACH-BILST...wAAOSwEzxYUUWjLast edited by Sisäänajettu; 18-06-2018, 12:17.
Leave a comment:
-
-
Eikö se ole sama tilata se H&R paketti, jos kerta haluat noin alas sen vetää.
H&R myy pakettia missä on jouset ja iskarit yhdessä lootassa.
Sieltä selaat auton mukaan H&R cup kitLast edited by Antti O; 18-06-2018, 11:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostJees, no jos tilailen tämän H&R Cup Kitin noilla Bilstein B4 Sporteilla. Madallus olisi 55/35, eli ihan huomattava, jota juuri haenkin. https://www.ebay.de/itm/H-R-Bilstein....c100005.m1851
Onko Tuo Cup Kit pintakova ja miten verrattuna Eibachin Sportlineihin/Pro Kittiin ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Amigo View PostJos tarkoitat perus B4 tolppia niin en osaa varmaksi sanoa, mutta ymmärtääkseni täälläkin suosittu H&R Cup-Kit käyttää B4 sportteja, ja tuosta sarjasta harvemmin kuulee pahaa sanottavaa.
Onko Tuo Cup Kit pintakova ja miten verrattuna Eibachin Sportlineihin/Pro Kittiin ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostKiitoksia, osaatko sanoa miten nuo kestäisi jos laittaisi nuo sportlinet ?
Leave a comment:
-
-
Jos joku jaksaisi linkata sporttisen, mutta ei pintakovan jousi+iskari setin alle 500€ hintaluokkaan, niin olisin kiitollinen, tällä hetkellä tuo Bilstein B4 Sport + Eibach Sportlinet ovat listalla... Ja tosiaan madallus saisi olla tuon sportlinen tapainen...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Amigo View PostBilsteinin B4 sopii ihan hyvin pienen madalluksen kanssa, esim eiback pro-kit. Jos enemmän madaltaa B4 sportit on parempi vaihtoehto, niissä tolpat on hieman lyhyemmät. Toki nuo keltaiset bilsteinit on vielä parempi vaihtoehto jos haluaa enemmän investoida.
Bilsteinejä saa myös Virosta suht halvalla, esim perus B4 tolpat 240€: https://www.varaosa24.fi/bmw-varaosa...mes=&sort=name
Samalla kannattaa uusia vaimennuskumit, alustan vaimennus on paljon enemmän niiden varassa madallusjousien kanssa.
B4 Sporttien kanssa siis ja onko antaa varaosanumeroa noille vaimennuskumeille ?
Edit: Tuolla oli "M-sport alustalle" ja "normaalille alustalle" eli mitä mahtaa käydä jos laittaa nuo ei m-sport alustan iskarit alle ?Last edited by Sisäänajettu; 15-06-2018, 19:11.
Leave a comment:
-
-
Bilsteinin B4 sopii ihan hyvin pienen madalluksen kanssa, esim eiback pro-kit. Jos enemmän madaltaa B4 sportit on parempi vaihtoehto, niissä tolpat on hieman lyhyemmät. Toki nuo keltaiset bilsteinit on vielä parempi vaihtoehto jos haluaa enemmän investoida.
Bilsteinejä saa myös Virosta suht halvalla, esim perus B4 tolpat 240€: https://www.varaosa24.fi/bmw-varaosa...mes=&sort=name
Samalla kannattaa uusia vaimennuskumit, alustan vaimennus on paljon enemmän niiden varassa madallusjousien kanssa.Last edited by Amigo; 15-06-2018, 19:04.
Leave a comment:
-
-
Huomasin jälleen selaillessa, että Bilstein B4 Sport ja H&R jouset saisi 415€ toimitettuna: https://www.ebay.de/itm/H-R-Bilstein....c100005.m1851
Näyttäisi kuvan madalluskin hyvältä, niin mahtuisi pyörät pyyörimään.
Onko nuo B4 Sportit millaiset käytökseltään, pintakovat vai kohtuulliset ? Miten kestää ja miten eroaa normi B4 iskareista, tuo menisi vielä budjettiin ja olisi kuitenkin ihan laadukkaat...
Leave a comment:
-
Leave a comment: