Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jarge92
    replied
    Originally posted by Seworday View Post
    Kun laitat 50e enemmän niin saat Vogtlandin alustan ebaysta. Pitäis olla paremmat iskarit verrattuna AP:n settiin.



    Ei oo pahaa sanottavaa kyseisestä alusta ainakaan näin 3kk jälkeen.. Mukaan tulee Meyle Hd lyhkäset koiranluut.
    Tuossa ei ainakaan ole mitään mainintaa koiranluista?

    Leave a comment:


  • Seworday
    replied
    Originally posted by Jarge92 View Post
    Tässä ostin uudet vanteet E46 318i. 18" 8 leveät. Millaisia alustasarjoja suosittelette tilattavaksi. Suositteletteko tilaamaan ebaysta suoraan saksanmaalta vai saako suomesta hyvään hintaan?
    Budjetti olisi 500-600 tuntumaan ja säädettävä. AP:ta saisi tuohon hintaan
    http://www.ebay.de/itm/AP-Gewindefah...0AAOSw0fhXliWf

    Entä mitäs muuta pitää ostaa samalla kertaa, koiranluut?
    Onko valmista pakettia missä kaikki tarvittava?
    Kun laitat 50e enemmän niin saat Vogtlandin alustan ebaysta. Pitäis olla paremmat iskarit verrattuna AP:n settiin.



    Ei oo pahaa sanottavaa kyseisestä alusta ainakaan näin 3kk jälkeen.. Mukaan tulee Meyle Hd lyhkäset koiranluut.

    Leave a comment:


  • Jarge92
    replied
    Alustaa E46

    Tässä ostin uudet vanteet E46 318i. 18" 8 leveät. Millaisia alustasarjoja suosittelette tilattavaksi. Suositteletteko tilaamaan ebaysta suoraan saksanmaalta vai saako suomesta hyvään hintaan?
    Budjetti olisi 500-600 tuntumaan ja säädettävä. AP:ta saisi tuohon hintaan
    http://www.ebay.de/itm/AP-Gewindefah...0AAOSw0fhXliWf

    Entä mitäs muuta pitää ostaa samalla kertaa, koiranluut?
    Onko valmista pakettia missä kaikki tarvittava?
    Last edited by Jarge92; 03-04-2017, 15:09.

    Leave a comment:


  • Bnito
    replied
    Kävin nyt marmorilta tilaamassa 15mm vahvat jousenaluskumit yläpäähän ja normi palaset alapuolelle.

    Eli noilla sais 10mm korotusta ja ehkä milli pari lisää kun nuo nyt paikalla olevat kumit olivat aika lytyssä, pitäs maalaisjärjellä nousta siis n.10-15mm eli kaaren korkeuteen.... Vielä jää myös mahdollisuus laittaa toinen 15mm lätty alapäähän jos ei nouse tarpeeks, toki homman järkevyys vs msport orkkis jouset on nyt siinä kohtaa vähä nii ja näin...

    Last edited by Bnito; 27-03-2017, 12:16.

    Leave a comment:


  • Bnito
    replied
    Originally posted by Dualfun View Post
    Ensimmäisen tulee mieleen oliko varmasti Touringin jouset? Nehän menee ristiin paikalleen, mutta hyvät valmistajat listaavat erikseen Touringille sarjan jossa takajousi on isommalla jousipainolla, ottaen huomioon kuljetustarpeen ja isomman akselimassan.
    Tämän vuoksi laitoin tuon mallimerkinnän : FS20-048 eli tuo on kyllä toukan satsi ja jousissa olleet merkinnät täsmäsivät jousien mukana tuleviin lappuihin...Viikonloppuna oli sen 250kg rojua kyydissä ja ei tuo perä tuosta enään paljon mitään tipahtanut...

    Lowering: 40/20
    Axle load: 911 - 1000/- 1250
    Manufacturer part-no.: FS20-048

    Jousilautas kumeja en vaihtanut, pitäsi varmaan vaihtaa, ne oli aika painuneet joten jos niillä saisi vähän ylöspäin, tai sitten vaan hommaan noi msportin orkkis jouset....

    Leave a comment:


  • Dualfun
    replied
    Originally posted by Bnito View Post
    Tuli tilattua AP:n madallus jouset 40/20 madalluksella (FS20-048), tarkoitus oli pysyä msportin perä korkeudessa mutta tippu kyllä roppakaupalla alespäin.
    Ensimmäisen tulee mieleen oliko varmasti Touringin jouset? Nehän menee ristiin paikalleen, mutta hyvät valmistajat listaavat erikseen Touringille sarjan jossa takajousi on isommalla jousipainolla, ottaen huomioon kuljetustarpeen ja isomman akselimassan.
    Last edited by Dualfun; 27-03-2017, 09:48.

    Leave a comment:


  • Bnito
    replied
    Tuli tilattua AP:n madallus jouset 40/20 madalluksella (FS20-048), tarkoitus oli pysyä msportin perä korkeudessa mutta tippu kyllä roppakaupalla alespäin.

    Vaihdoin vasta taakse kun toinen takajousi oli poikki, eteen pitäs vielä vaihtaa mutta jos tuo perse ei tuosta nouse niin tarvii kyllä harkita orkkis jousien vaihtoa paikoilleen
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Wespa
    replied
    Mä oon kyllä tykänny noista Koni Sporteista (ne keltaset siis), enää en ihmettele miksi noiden nimeen vannotaan niin monissa piireissä, tosi hyvät ainakin katuajoon.

    Leave a comment:


  • Amigo
    replied
    Mitkäs olisi hyvät iskarit Eibach pro-kitin kaveriksi? Haussa mukava setti joka kulkisi vakaasti maantiellä. Sigun auto kyseessä.

    Sachsin touring tai advantage? Vai Bilstein B4?
    Last edited by Amigo; 08-02-2017, 18:29.

    Leave a comment:


  • pallonivel
    replied
    H&r cup kit

    Isän e46 323 meni lähes samaan aikaan h&r iskarit takaa ja nyt kyseli, että mitkä olisi sopivat korvaavat tolpat ?
    H&R d16-1011-01 on tolpan koodi.

    Kiitokset, jos löytyis vinkkiä

    Leave a comment:


  • |makke
    replied
    Originally posted by Amigo View Post
    Ei taida pahemmin sellaisia jousia olla. Jos jäykkyyttä haluat niin jäykemmät iskarit, esim. bilsteinit voisivat olla vaihtoehto?

    Tai tämmöisten "jousispacerien" kanssa toki saisi jäykempää jousta alle: http://www.kwsuspensions.net/st-spri...0mm-44093.html
    Mutta en ole mitään käyttökokemuksia tuollaisista kuullut...
    Varmaan Konin sportit tulee taakse, sellaiset siellä tällä hetkelläkin on, vähän finaalissa vaan. Nyt siis Konin sportit (jäykkyyssäädettävä) ja M-sport jouset. 19x10" ET35 265/30 rengastuksella kaaret levitettynä ja johan raapii kun joku istuu takapenkillä. Aina raapinut.
    Luulis et en oo ainut jolla on tuon kokoiset vanteet ja madallettu takapää

    Koni Sport + M-sport jouset:


    Miten noi H&R, Eibach sun muut ovat jäykkyydeltään verrattuna M-sporttiin?
    Mamasanillahan noita vaihtojousia on, mutta ei hajuakaan minkä pituset ja jäykkyyksiset tilaisi, kun eivät tiedä itsekkään.

    Leave a comment:


  • Amigo
    replied
    Originally posted by |makke View Post
    Kai täällä nyt joku tietää mitkä jouset tiputtaisivat saman verran kuin M-sport jouset, mutta olisivat jäykemmät? Pitäs laittaa tilaukseen mutta kun ei tiedä mitä ostaa
    Ei taida pahemmin sellaisia jousia olla. Jos jäykkyyttä haluat niin jäykemmät iskarit, esim. bilsteinit voisivat olla vaihtoehto?

    Tai tämmöisten "jousispacerien" kanssa toki saisi jäykempää jousta alle: http://www.kwsuspensions.net/st-spri...0mm-44093.html
    Mutta en ole mitään käyttökokemuksia tuollaisista kuullut...

    Leave a comment:


  • |makke
    replied
    Kai täällä nyt joku tietää mitkä jouset tiputtaisivat saman verran kuin M-sport jouset, mutta olisivat jäykemmät? Pitäs laittaa tilaukseen mutta kun ei tiedä mitä ostaa

    Leave a comment:


  • janne30
    replied
    H&R 55/35 jousia oon miettiny sigun avon alle. Mitähä noi tiputtaa verrattuna m-sportiin? Tarve olis edestä Joku pari kolme senttii ja takaanta sentin pari.

    Leave a comment:


  • MRX
    replied
    Originally posted by inno.o View Post
    Onko kiinnitys reikiä jo viilattu? Niin saa ainakin hieman yläpäätä säädettyä. Ja samalla se ohjuritappi pois, mikäli se vielä siellä on.
    Ohjur tappia ei oo ja on viilattu, pitäs va aika paljo saaha pyatympään. Olikohan aste toisella ja puol toisella puolen
    Last edited by MRX; 21-05-2016, 13:53.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎